Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Susiec: Wykonanie renowacji studni awaryjnej S-1 dla wodociągu Grabowica w miejscowości Grabowica
Numer ogłoszenia: 193668 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych, ul. Tomaszowska 100, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 0-84 665 40 10, fax 0-84 665 40 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie renowacji studni awaryjnej S-1 dla wodociągu Grabowica w miejscowości Grabowica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie renowacji studni awaryjnej S-1 dla wodociągu Grabowica w miejscowości Grabowica w tym: -zagospodarowanie terenu - 1 kpl. -demontaż urządzenia pompowego - 1 kpl. -wyciąganie kolumny filtracyjnej z otworu - 46 mb, -kolumnowanie rurowanie - 24 m, -wiercenie w przelocie 60 - 70 m, -zamykanie wód, cementowanie, -filtrowanie otworu PCV 280 mm, -Montaż pomy, -pompowanie oczyszczające i pomiarowe, -likwidacja placu robót -analiza wody, -podniesienie dna szachtu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.41.00 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.41.00 - Instalacje morskie Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał zabezpieczenia oferty w formie wadium w wysokości 1 500.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz spełnią wymagania opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków i w art. 22 ust. 1 ww. ustawy w tym: -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenioe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -udziela gwarancji należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, - udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji i okresu rękojmi, -wniosą wadium w wysokości i na warunkach ustalonych w SIWZ, -zakceptują formularz umowy . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu matodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: złożenie: -oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, -karty gwarancyjnej na wykonane roboty, -dowodu wniesienia wadium, -zaakceptowanego projektu umowy na wykonanie prac.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej dostepna jest w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych, ul. Tomaszowska 100, 22-672 Susiec. Cena specyfikacji-10 zł (netto).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Usług Komunalnych, ul. Tomaszowska 100, 22-672 Susiec, Biuro GZUK.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- "Budowa żłobka samorządowego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem do wydawania posiłków (catering) w miejscowości Wawrzeńczyce, gmina Igołomia- Wawrzeńczyce w trybie zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja dróg gminnych w sołectwie Mostki na terenie gminy Suchedniów
- Zwiększenie dostępności przestrzeni szkolnej w Szkole Podstawowej w Głuchowie i w Szkole Podstawowej w Czempiniu.
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łagiewniki Nowe ul. Maków Polnych
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.