eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frysztak › MODERNIZACJA DRÓG - wykonanie nawierzchni bitumicznych wraz z podbudową z kruszyw kamiennych na drogach gminnych - Gmina Frysztak

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Frysztak: MODERNIZACJA DRÓG - wykonanie nawierzchni bitumicznych wraz z podbudową z kruszyw kamiennych na drogach gminnych - Gmina Frysztak
Numer ogłoszenia: 193658 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DRÓG - wykonanie nawierzchni bitumicznych wraz z podbudową z kruszyw kamiennych na drogach gminnych - Gmina Frysztak.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji (przebudowy) dróg gminnych, polegających na wykonaniu nawierzchni bitumicznych (warstwa wiążąca i ścieralna) wraz z wyrównaniem i uzupełnieniem istniejących podbudów kruszywami kamiennymi (kliniec, tłuczeń), uzupełnieniem poboczy na wybranych odcinkach dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak o łącznej powierzchni 16457,1 m2. LOKALIZACJA ROBÓT : drogi w miejscowościach Chytrówka, Cieszyna, Frysztak, Glinik Dolny, Glinik Górny, Glinik Średni, Gogołów, Huta Gogołowska, Kobyle, Lubla, Pułanki, Twierdza i Widacz. ŁĄCZNY ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM : - roboty ziemne - korytowanie : 6,6 m3 ; - mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej : 2182,6 m2 ; - skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltem 0,51 kg/m2 : 2182,6 m2 ; - mechaniczne wyrównanie i profilowanie istniejących nawierzchni żwirowych : 14708,4 m2; - frezowanie nawierzchni asfaltowej : 44,0 m2 ; - regulacja studzienek kanalizacyjnych - 3 szt. ; - uzupełnienie i wyrównanie istniejących podbudów (-klińcem kamiennym, warstwa grubości 4 cm po zagęszczeniu : 49,6 m3, - klińcem kamiennym, warstwa grubości 5 cm po zagęszczeniu : 72,1 m3, - tłuczniem kamiennym, warstwa grubości 7 cm po zagęszczeniu : 636,4 m3, - tłuczniem kamiennym, warstwa grubości 10 cm po zagęszczeniu : 74,7 m3, - tłuczniem kamiennym, warstwa grubości 15 cm po zagęszczeniu : 387,0 m3) ; - wzmocnienie podbudowy betonem asfaltowym, warstwa wiążąca o grubości 2 cm i 3 cm po zagęszczeniu : 781,8 ton ; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR 2 : (- warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu : 120,0 m2 , - warstwa ścieralna o grubości 4 cm po zagęszczeniu : 15957,4 m2 , - warstwa ścieralna o grubości 5 cm po zagęszczeniu : 379,7 m2) ; - uzupełnienie poboczy jezdni (- kruszywem naturalnym : 2390,4 m2, - kruszywem łamanym (tłuczeń, kliniec) : 660,8 m2). Szczegółowy zakres robót określono w Rozdziale IV >Przedmiar robót< specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszcza się podwykonawstwo za wyjątkiem wykonania robót bitumicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania oferty wadium w wysokości 15 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; - spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp ; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - posiadają wymagany potencjał kadrowy (uprawnienia, doświadczenie, ilość osób): kierownika budowy o całkowitym doświadczeniu minimum 3 lat (ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej); - dysponują potencjałem sprzętowym - min.: zespół do otaczania kruszywa, rozścielacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80%, walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 12,5 ÷ 15 Mg, walec statyczny samojezdny stalowy średni 7,5 ÷ 10 Mg, walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki, szczotka mechaniczna do czyszczenia ( sprężarka ), skrapiarka; - dysponują możliwością przeprowadzenia badań laboratoryjnych wymaganych w SST; - posiadają doświadczenie w realizacji zamówień: wykonanie min. 20 000 m2 odnów lub modernizacji nawierzchni zrealizowanych w technologii betonów asfaltowych w ciągu ostatnich 5 lat; - udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 3 lata. Oceny spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków Zamawiający dokona, sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty. 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W sytuacji, gdy polisą objęta jest tylko część prowadzonej działalności gospodarczej, wykonawca winien zadbać, aby część ta była tożsama z przedmiotem zamówienia. 9) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). 10) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 11) Dane o doświadczeniu w zakresie określonym w pkt 5.1.6 wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku członka konsorcjum referencje powinny stwierdzać, że wykonanie nastąpiło wspólnie z innymi podmiotami i wskazywać zakresy oraz wartości robót budowlanych wykonanych bezpośrednio przez danego członka konsorcjum. 12) Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 13) Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 5.1.5. 12) Zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do oferty (w przypadku realizacji robót siłami własnymi należy wpisać nie dotyczy). 13) W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak, ul. Księdza W. Blajera 20, 38-130 Frysztak, pok. 26 w godzinach pracy Urzędu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Frysztak, ul. Księdza W. Blajera 20, 38-130 Frysztak, pok. 8 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.