eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Poznań: Sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania.
Numer ogłoszenia: 193611 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170405 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 834 6146, faks 61 834 61 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzątanie oraz utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach budynków dworców autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Poznania. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pomieszczeń budynków (dworców) w stałej czystości z uwzględnieniem wskazań i ewentualnych uwag Zamawiającego, w tym: - zamiatanie i mycie podłóg oraz mycie wyposażenia m.in.: blatów kuchennych, umywalek, zlewozmywaków, baterii, sedesów, pisuarów, koszy na śmieci, pojemników na mydło, pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe, luster, stojaków do szczotek, itp., - opróżnianie ze śmieci koszy i pojemników, - uzupełnianie ręczników papierowych oraz papieru toaletowego do pojemników w toaletach i pomieszczeniach socjalnych, - uzupełnianie pojemników mydłem w płynie, - zastosowanie środków zapachowych do pomieszczeń sanitarnych oraz środków zapachowo - dezynfekujących (kostki) do toalet i pisuarów, Wykonawca zapewni własne środki czyszczącomyjące, sprzęt mechaniczny i ręczny (zestaw do czyszczenia podłóg) , ścierki, mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy, środki zapachowe do pomieszczeń sanitarnych, środki zapachowo - dezynfekujących (kostki) do toalet i pisuarów itp Zamawiający wyznaczy na każdym z obiektów (dworców) pomieszczenie do składowania sprzętu i środków przeznaczonych do wykonania usługi. Sprzątanie winno odbywać się : Dworzec autobusowy - os. Jana III Sobieskiego od poniedziałku do niedzieli, dwa razy dziennie w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 18.00 do 20.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 196,81 m2 - piętro budynku 72,94 m2 - w tym pomieszczenia WC - 43,25 m2 Łączna powierzchnia wynosi 269,75 m2 Dworzec autobusowy - Rondo Rataje od poniedziałku do niedzieli, dwa razy dziennie w godzinach od 5.00 do 7.00 oraz 17.00 do 19.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 202,73 m2 - piętro budynku 57.19 m2 - w tym pomieszczenia WC 76,36 m2 Łączna powierzchnia wynosi 259,92 m2 Dworzec autobusowy - Rondo Śródka od poniedziałku do niedzieli, raz dziennie w godzinach 8.00 do 10.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 57,05 m2 - w tym pomieszczenia WC 3,75 m2 - Dworzec autobusowy - Górczyn od poniedziałku do niedzieli, raz dziennie w godzinach 8.00 do 10.00 Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 71,49 m2 - w tym pomieszczenia WC 12,21 m2 - Dworzec autobusowy - Starołęcka / Książęca w dni poniedziałek, środa, piątek raz dziennie w godzinach od 9.00 do 11.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 14,78 m2 - w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2 - Dworzec autobusowy - Garbary w dni poniedziałek, środa, piątek raz dziennie w godzinach od 9.00 do 11.00; Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń to: - parter budynku 20,94 m2 - w tym pomieszczenie WC - 2,69 m2 Wykonawca na wszystkich obiektach zobowiązany jest dodatkowo do: w pierwszy piątek miesiąca: - mycia grzejników c.o. - odkurzania kratek wentylacyjnych, raz w tygodniu : - mycia parapetów, balustrad poręczy W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przez Wykonawcę rzeczy będącej własnością Zamawiającego, wykonawca ma obowiązek w terminie 14 dniu naprawić tą rzecz lub pokryć koszty jej wymiany lub naprawy. Wykonawca zobowiązany jest do wypełniana karty informacyjnej znajdującej się na każdym z obiektów. Wzór karty informacyjnej stanowi załącznik nr 1 do SIWZ . Wykonanie usług będzie kontrolowane przez Zamawiającego lub osoby upoważnione, a uwagi o jakości wykonania będą wpisywane do karty informacyjnej, znajdującej się na każdym z obiektów, Wzór karty informacyjne stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku zgłoszenia nagłej interwencji przez Zamawiającego, w celu wykonania dodatkowej usługi co przedmiot zamówienia, wykonawca w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia usunie nieczystości (np. krew, wymiociny). Nagła interwencja musi być wkalkulowana w łączna cenę wynagrodzenia Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46002,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46002,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51303,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.