eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Łobzie, ul. Wojska Polskiego 2 - III etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Szczecin: Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Łobzie, ul. Wojska Polskiego 2 - III etap
Numer ogłoszenia: 193604 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151814 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Łobzie, ul. Wojska Polskiego 2 - III etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Łobzie przy ul. Wojska Polskiego 2, w zakresie wykonania robót budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (w tym instalacji niskoprądowych). 2.. Szczegółowy opis robót branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej (wentylacja i klimatyzacja) został zawarty w projektach branżowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru poszczególnych branż, a ich ilości w kosztorysach załączonych do wniosku. 3. Zakres robót obejmuje: a) remont wewnętrznej klatki schodowej, b) remont i uporządkowanie funkcji pomieszczeń piwnicy, c) remont pomieszczeń II piętra (z wyłączeniem sanitariatu), d) roboty zewnętrzne - rozbiórka parterowej przybudówki i likwidacja trzech wejść gospodarczych do budynku, wykonanie nowego wejścia, e) montaż nawiewników we wszystkich pomieszczeniach biurowych, f) prace naprawcze i odtworzeniowe po wykonaniu wentylacji na parterze, I i II piętrze, g) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej parteru, I i II piętra, h) wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach na parterze i I piętrze, i) wykonanie instalacji elektrycznej w części piwnicznej, j) rozbudowa instalacji: SWiN, SAP, KD, CCTV. 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z własnych materiałów i z użyciem własnego sprzętu. 5. Warunki zawarcia umowy. 1) Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w siwz, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia przedłoży polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia budowy i placu budowy od odpowiedzialności cywilnej, w związku z wykonywanymi robotami budowlanymi, na sumę nie niższą niż wartość wynagrodzenia Wykonawcy na każde zdarzenie w okresie ubezpieczenia, przy czym ubezpieczenie to winno obejmować również wszystkich podwykonawców uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót (kosztorysami nakładczymi), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przekaże przedmiot niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej określonym. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysami nakładczym i specyfikacjami technicznymi. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy, kontakt: - mgr inż. Grażyna Bernardelli - inspektor nadzoru branży sanitarnej, tel. 91 82 11 488, -mgr inż. Piotr Malcer - inspektor nadzoru branży budowlanej, tel.: 91 82 11450, - Janusz Piojda - inspektor nadzoru branży elektrycznej, tel. 91 82 11 464. 8. Zamawiający zastrzega, że kosztorysy ofertowe uproszczone mają być zgodne z załączonymi kosztorysami, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót w poszczególnych pozycjach kosztorysowych - pod rygorem odrzucenia oferty. 9. Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany zaznaczyć w odpowiednich pozycjach szczegółowego kosztorysu ofertowego, przedstawiając w opisie zastosowanych urządzeń i materiałów nazwę producenta, markę, typ oferowanych rozwiązań równoważnych. Jako załączniki należy dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne itp. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi brak równoważności w spełnieniu właściwości i parametrów technicznych itp. przedstawionych urządzeń i materiałów oferta podlega odrzuceniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm:KBI Projekt Słojkwscy s.c, PROTECH Sp. j, MIKRONET.PL Roman Piasecki, ul. Piłsudskiego 60, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 513762,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 502181,65

  • Oferta z najniższą ceną: 502181,65 / Oferta z najwyższą ceną: 505949,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.