eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwinoujście - Kanał Torfowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-29

POZYCJA 19358

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: Świnoujście - Kanał Torfowy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, do kontaktów: Danuta Bąkowska, ul. Jedności Narodowej 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, fax 091 4318097, e-mail: zamowienia@zzmiuw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zzmiuw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świnoujście - Kanał Torfowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Świnoujście. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn. ,,Świnoujście - Kanał Torfowy\, a mianowicie: - odbudowa lewostronnego obwałowania Kanału Torfowego (do rzędnej + 1,20 m npm ustalonej wspólnie ze stroną niemiecką). - odmulenie i rozbudowa koryta Kanału Wydrzany \A\ na odcinku od km 0+050 do km 2+419, a tym samym pozyskanie z jego koryta niezbędnej części gruntu do odbudowy lewostronnego obwałowania Kanału Torfowego. - obniżenie istniejącego przepustu ø 1000 mm zlokalizowanego w km 1+100 Kanału Wydrzany \A\ do rzędnej - 1,53 m npm. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 w powiązaniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych / Dz. U. Nr 164 poz. 1163 / zgodnie ze wzorami stanowiącym załączniki do niniejszej Specyfikacji. Dla Wykonawców występujących samodzielnie według zał. nr 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie składają oni oświadczenia według zał. nr 1a i 1b. Oświadczenie według zał. nr 1a Wykonawcy składają wspólnie, natomiast oświadczenie według zał. nr 1b - każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie. Oświadczenia złożone wspólnie winny być podpisane również przez pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzialanosci gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia tj. w przypadku: a/ spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego/KRS/ b/ spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej / dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami / oraz umowę spółki cywilnej c/ osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 4. Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych / brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub przekupstwa bądź za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych /. Za aktualną uważa się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku zakazu ubiegania się o zamówienie przez podmioty zbiorowe. Za aktualną uważa się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólne, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów / np. referencji/ potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z kserokopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień zawodowych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 9. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, będącego w dyspozycji Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej ( ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2,3,4 i 6 niniejszego rozdziału SIWZ sklada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2)zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 5, składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3)Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) a i b oraz 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1) c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w języku innym niż język polski powinny być załączane wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 12. Akceptowaną umowę 13. Dowód wpłaty wadium 14. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres planowanej inwestycji obejmuje odbudowę lewostronnego obwałowania Kanału Torfowego(do rzędnej + 1,20 m npm ustalonej wspólnie ze stroną niemiecką), odmulenie i rozbudowę koryta Kanału Wydrzany \A\ na odcinku od km 0+050 do km 2+419, a tym samym pozyskanie z jego koryta niezbędnej części gruntu do odbudowy lewostronnego obwałowania Kanału Torfowego, obniżenie istniejącego przepustu ø 1000 mm zlokalizowanego w km 1+100 Kanału Wydrzany \A\ do rzędnej - 1,53 m npm. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.11.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł. / słownie: dwadzieścia tysięcy zł /,które należy wnieść przed upływem terminu złożenia oferty. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego z adnotacją \Wadium na przetarg nieograniczony ,,Świnoujście - Kanał Torfowy\, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości / Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami/. Wadium wniesione w pieniądzu ZAMAWIAJĄCY przechowuje na rachunku bankowym nr 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. Oferent, który nie zabezpieczy oferty w/w formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunkiem jest wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy, to w tym okresie,jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.Zamawiający uzna za roboty odpowiadające swoim rodzajem wykonanie odbudowy koryta rzeki, kanałów melioracyjnych lub wałów przeciwpowodziowych na długości min. 1 km o łącznej wartości robót min. 500.000,00 zł brutto. Powyższego warunku nie spełniają roboty konserwacyjne na wyżej wymienionych urządzeniach. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy te mogą spełniać wspólnie. 3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunkiem jest, aby Wykonawca dysponował min. 2 pracownikami( kierownik budowy i kierownik robót ) posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej o specjalizacji do kierowania budowlami hydrotechnicznymi lub obiektami budowlanymi melioracji wodnych ewentualnie uprzednio obowiązujących przepisów tzn. legitymującymi się stwierdzeniem przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych śródlądowych jak również aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem jest posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia( deliktowe i kontraktowe ) potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie przepisu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym wyklucza się: - Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; - Wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeśli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. - Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. - Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. pkt 1-3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie najniższa cena. KRYTERIUM: Cena - waga 100 % W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym Oferentom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru: Cena=Cena oferowana minimalna( brutto ): Cena badanej oferty( brutto )X 100 pkt Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Oferta o największej ilości punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. 2. Informacja o trybie oceny ofert. Oceny ofert dokona powołana w tym celu przez Zamawiającego Komisja Przetargowa / Zarządzenie nr 5 / 2007 Dyrektora Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie z dnia 14.02.2007 r /. Członkowie komisji przetargowej dokonają oceny czy Wykonawcy spełniają wymagane warunki, ocenią oferty oraz zaproponują wybór oferty najkorzystniejszej. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania / art. 26.3 /. Zamawiający poprawi w tekście oferty omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w zakresie określonym w art. 88 ustawy - Prawo zamówień publicznych, informując o tym niezwłocznie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 3. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę jeżeli: - oferta jest niezgodna z ustawą, - treść oferty nie odpowiada treści SWIZ, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji., - oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, - oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy - Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny, - Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o poprawieniu omyłki nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Wyboru oferty najkorzystniejszej dokona Dyrektor Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, zatwierdzając propozycję komisji przetargowej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w punkcie II.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl. Opłata: 75 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata za powielenie dokumentacji przetargowej ( nie dotyczy pobierania z internetu )przelewem na konto Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego w Szczecinie, al. Jedności Narodowej 42, pok. nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.