Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Ciechanów: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczajacej wyrażonych w złotych równowartości kwoty 206 000 EURO na: dostawę fabrycznie nowych ciągnika rolniczego i przyczepy.
Numer ogłoszenia: 19358 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie, ul. Gostkowska 83, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722242, fax 023 6722242 w. 105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczajacej wyrażonych w złotych równowartości kwoty 206 000 EURO na: dostawę fabrycznie nowych ciągnika rolniczego i przyczepy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmniotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych ciągnika rolniczego i przyczepy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.00.00 - Ciągniki Kod CPV wg słownika 2008: 16.70.00.00 - Ciągniki Oryginalny kod CPV: 29.35.20.00 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych Kod CPV wg słownika 2008: 16.52.00.00 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy na podstawie art. 45 ust. 2 Prawo Zamówień Publicznych odstępuje od wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy spełniaja następujace warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalnosci lub czynności jeśli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawinień. 3. Posiadaja stację serwisową w promieniu do 30 km od Ciechanowa.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wukluczeniu na pods. art. 24 PZP, wykonawca składa wraz z oświadczeniem nastepujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy- zał nr 1 do specyfikacji. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych -muszą być złożone tylko w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza (wyrok SO w W-wie VCa 85/07 z 31.01.07r.) 3) Zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert z właściwego urzędu skarbowego i ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (lub zaświadczeń o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego). 3)Zaakceptowany podpisem treść projektu umowy - zał. nr. 3 do SIWZ. 4) Zdjęcie sprzętu wraz z opisem i specyfikacja techniczna 6) Potwierdzenie pisemne posiadania stacji serwisowej w promieniu do 30 km od miasta Ciechanowa. 7) Oświadczenie do postepowania o zamówienie publiczne- zał. nr 2A i 2B.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pukciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie w sekretariacie Przedsiebiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o w Ciechanowie ul. Gostkowska 83.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Gostkowska 83 06 - 400 Ciechanów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego związanego z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Ciechnowie Sp. z o. o. w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2026 r.
- Narzędzia endoskopowe
- Urządzenia do elektroterapii
- Wykonanie robót budowlanych związanych ze zwiększeniem efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie - Termomodernizacja SP nr 6 w Ciechanowie.
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego termomodernizację budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Hallera 19/ ul. Wyzwolenia 7 w Ciechanowie
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Dostawa zestawu asenizacyjnego tj. ciągnika rolniczego i wozu asenizacyjnego w ramach projektu "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze Gminy Wisznice"
- Zakup ciągnika z pługiem
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
- "Zakup sprzętu, w tym ciągnika komunalnego z osprzętem, 3 sztuk posypywarek oraz 2 sztuk pługów śnieżnych na potrzeby działalności Powiatowego Zarządu Dróg" - z podziałem na 3 części
- dostawa samochodów dostawczych oraz ciągnika do prac leśnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.