Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-15
Wrzosowa: Odbiór frakcji energetycznej z sortowania odpadów komunalnych
w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie
Numer ogłoszenia: 193583 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośćią.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór frakcji energetycznej z sortowania odpadów komunalnych w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór przez Wykonawcę, frakcji energetycznej odpadów powstałej w wyniku sortowania zmieszanych odpadów komunalnych stanowiącej zgodnie z klasyfikacją odpadów - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów innych niż wymienione w 19 12 11) - kod 19 12 12, w celu poddania ich procesom odzysku polegającego na ich przetwarzaniu w celu przygotowania do dalszego odzysku, w tym recyklingu, bądź odzysku w drodze przekształcenia termicznego, zgodnie z decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę. 2. Rodzaj frakcji Frakcja energetyczna klasyfikowana jako rodzaj odpadu w grupie 19 12 składać się będzie z frakcji nadsitowej z sortowania odpadów zmieszanych komunalnych o średnicy > 80mm w przewidywanej ilości maksymalnej 6 000 Mg - odpad zbelowany. Jednocześnie informujemy, że Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany do zlecenia odbioru w okresie trwania umowy maksymalnej ilości odpadu wskazanego powyżej. 3. Odbiór 1. Odbiór frakcji odpadu odbywać się będzie z terenu Zakładu Zagospodarowania Odpadów prowadzonego przez Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa 2. W trakcie jednego dnia będą miały miejsce przynajmniej dwa odbiory. Łączny dzienny odbiór minimalny wynosić będzie 44 Mg. Załadunek będzie odbywał się na samochody/platformy/kontenery podstawione na teren Spółki przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru frakcji energetycznej na bieżąco, w sposób ciągły, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 7:00 do 15:00. 4. Odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku. 5. Załadunek odpadu na podstawione przez Wykonawcę samochody/platformy/kontenery jest obowiązkiem Zamawiającego. 6. Odbierany przez Wykonawcę przedmiot umowy będzie ważony w miejscu wskazanym w ust. 1 na wadze samochodowej z dokładnością do 20 kg. Dla określenia wagi odbieranego przedmiotu umowy, pojazd Wykonawcy musi być zważony przed wjazdem na teren wskazany w ust. 1. 7. Waga brutto pojedynczego pojazdu wjeżdżającego (pusty pojazd do załadunku) na teren Spółki nie może przekraczać 18 ton oraz odległości pomiędzy skrajnymi osiami pojedynczego pojazdu nie mogą przekraczać długości 13 m, a długość pojazdu nie przekroczy 15 m. 8. W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów z zakładu Zamawiającego oraz w trakcie rozładunku odpadów, chyba że wszelkie szkody oraz uszkodzenia odpadów powstały z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swojego personelu oraz przewoźników. 4.Dokumenty wiążące 1. Harmonogram odbiorów Wykonawca będzie przygotowywał comiesięczny harmonogram odbiorów dla zapewnienia płynnego odbioru odpadów; harmonogram będzie przekazywany drogą mailową na adres wmaksymiuk@czpk.czest.pl, w przedostatni dzień miesiąca na kolejny miesiąc. 2. Karta przekazania odpadu (KPO): Zamawiający będzie wystawiał KPO przy każdym odbiorze dla frakcji energetycznej, odebranej w danym dniu, na podstawie ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy u Zamawiającego. Karty przekazania odpadu wystawiane będą w 3 egz. - 1 egz. dla Zamawiającego i 2 egz. dla Wykonawcy. 3. Zbiorcza Karta przekazania odpadu: Zamawiający będzie wystawiał zbiorczą karty przekazania odpadu, dla frakcji energetycznej, odebranej w danym miesiącu na podstawie ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy u Zamawiającego. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 3 egz. - 1 egz. dla Zamawiającego i 2 egz. dla Wykonawcy. 4. Wydanie z magazynu (DW - dowód ważenia) Ważenie odbieranej przez Wykonawcę frakcji energetycznej będzie się odbywało na wagach należących do Zamawiającego, zlokalizowanych w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa, a każde ważenie będzie ewidencjonowane w systemie elektronicznym; przy każdym wyjeździe po załadunku Wykonawca otrzyma dokument DW. Po zakończeniu każdego miesiąca Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy bilans ważeń odebranej przez Wykonawcę frakcji energetycznej, pochodzący z programu komputerowego obsługującego system wagowy. 5. Sprawozdawczość Wykonawca zobowiązany jest co kwartał przekazywać Zamawiającemu pisemną informację o sposobie gospodarowania odebraną frakcją energetyczną wraz z podziałem na rodzaj odzysku lub recyklingu. 5. Zanieczyszczenia 1. Jako wtrącenia / zanieczyszczenia ustala się: - Substancje i odpady niebezpieczne - Części ulęgające biodegradacji - Szkło - Części metalowe, Odpady mineralne, w tym budowlane, - Niepalne odpady wielkogabarytowe, 2. Ustala się dopuszczalny poziom wtrąceń jako 10 % masy odbieranej od Zamawiającego frakcji energetycznej. 3. W przypadku przekroczenia ilości zanieczyszczeń opisanych w pkt 2) Odbiorca jest uprawniony do odmowy odebrania przedmiotu umowy od Spółki z terenu jej zakładu. Strony postanawiają , że w takiej sytuacji: Spółka nie będzie miała roszczenia o wykonanie umowy w tej części , którego się zrzeka , a Odbiorca nie wystąpi z roszczeniem o wykonanie umowy, lub odszkodowanie z tego tytułu w tym z tytułu kosztów transportu, których to roszczeń Odbiorca się zrzeka. 6. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający przedkłada wyniki badań frakcji energetycznej odpadów powstających w wyniku sortowania zmieszanych odpadów komunalnych (Zał. Nr 5 SIWZ). 2. Zmawiający informuje, że przygotowanie próbki odpadu posortowniczego zostało przeprowadzone w następujący sposób: Odpad posortowniczy (2 belki w ilość ok. 1Mg) został rozdrobniony za pomocą urządzenia rozdrabniającego. Z tak przygotowanego odpadu została pobrana próbka reprezentatywna w ilości ok. 5 kg, która została przekazana do laboratorium. 3. Wykonawca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w przypadku zmiany parametrów odbieranych odpadów w stosunku do wyników badań wskazanych w pkt 2.6.1 SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Termin wniesienia Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Forma Wadium można wnieść: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Oddział Operacyjny BGŻ S.A. w Częstochowie nr rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0204 1000 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 4. Zwrot Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odbiorca przekaże kopię (potwierdzone za zgodność z oryginałem) decyzji administracyjnych w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, stanowiącym frakcję energetyczną, tj.: - decyzję na transport odpadów - decyzję na odzysk i/lub unieszkodliwianie Uwaga: Wykonawca posiadający instalację (do odzysku i/lub unieszkodliwiania, w którym planuje odzyskać i/lub unieszkodliwić odpady objęte niniejszym zamówieniem) poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej powinien przedstawić zezwolenie równoważne decyzji na odzysk i/lub unieszkodliwianie wystawiane w kraju, w którym ta instalacja się znajduje. Decyzję zezwalającą na międzynarodowe przemieszczanie odpadów Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu po podpisaniu umowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz Ofertowy (wg. Zał. Nr 1 SIWZ) 2. Zaparafowany na każdej ze stron wzór umowy (Zał. Nr 4 SIWZ) 3. Potwierdzenie wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o.
Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1
42 - 263 Wrzosowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat CzPK Sp. z o.o. Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 42 - 263 Wrzosowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Leśniowice
- Świadczenie usług transportowych związanych z przekwaterowaniami najemców, którym Miasto BB zobowiązane jest dostarczyć lokale zamienne oraz przewóz rzeczy na magazyn Zamawiającego.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów gminnych
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Brzeźnica w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Pysznica w roku 2026
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Karnice
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





