eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrzosowaOdbiór frakcji energetycznej z sortowania odpadów komunalnych w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-15

Wrzosowa: Odbiór frakcji energetycznej z sortowania odpadów komunalnych w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie
Numer ogłoszenia: 193583 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośćią.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór frakcji energetycznej z sortowania odpadów komunalnych w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór przez Wykonawcę, frakcji energetycznej odpadów powstałej w wyniku sortowania zmieszanych odpadów komunalnych stanowiącej zgodnie z klasyfikacją odpadów - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów innych niż wymienione w 19 12 11) - kod 19 12 12, w celu poddania ich procesom odzysku polegającego na ich przetwarzaniu w celu przygotowania do dalszego odzysku, w tym recyklingu, bądź odzysku w drodze przekształcenia termicznego, zgodnie z decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę. 2. Rodzaj frakcji Frakcja energetyczna klasyfikowana jako rodzaj odpadu w grupie 19 12 składać się będzie z frakcji nadsitowej z sortowania odpadów zmieszanych komunalnych o średnicy > 80mm w przewidywanej ilości maksymalnej 6 000 Mg - odpad zbelowany. Jednocześnie informujemy, że Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany do zlecenia odbioru w okresie trwania umowy maksymalnej ilości odpadu wskazanego powyżej. 3. Odbiór 1. Odbiór frakcji odpadu odbywać się będzie z terenu Zakładu Zagospodarowania Odpadów prowadzonego przez Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa 2. W trakcie jednego dnia będą miały miejsce przynajmniej dwa odbiory. Łączny dzienny odbiór minimalny wynosić będzie 44 Mg. Załadunek będzie odbywał się na samochody/platformy/kontenery podstawione na teren Spółki przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru frakcji energetycznej na bieżąco, w sposób ciągły, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 7:00 do 15:00. 4. Odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku. 5. Załadunek odpadu na podstawione przez Wykonawcę samochody/platformy/kontenery jest obowiązkiem Zamawiającego. 6. Odbierany przez Wykonawcę przedmiot umowy będzie ważony w miejscu wskazanym w ust. 1 na wadze samochodowej z dokładnością do 20 kg. Dla określenia wagi odbieranego przedmiotu umowy, pojazd Wykonawcy musi być zważony przed wjazdem na teren wskazany w ust. 1. 7. Waga brutto pojedynczego pojazdu wjeżdżającego (pusty pojazd do załadunku) na teren Spółki nie może przekraczać 18 ton oraz odległości pomiędzy skrajnymi osiami pojedynczego pojazdu nie mogą przekraczać długości 13 m, a długość pojazdu nie przekroczy 15 m. 8. W chwili przekazania odpadów przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów z zakładu Zamawiającego oraz w trakcie rozładunku odpadów, chyba że wszelkie szkody oraz uszkodzenia odpadów powstały z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swojego personelu oraz przewoźników. 4.Dokumenty wiążące 1. Harmonogram odbiorów Wykonawca będzie przygotowywał comiesięczny harmonogram odbiorów dla zapewnienia płynnego odbioru odpadów; harmonogram będzie przekazywany drogą mailową na adres wmaksymiuk@czpk.czest.pl, w przedostatni dzień miesiąca na kolejny miesiąc. 2. Karta przekazania odpadu (KPO): Zamawiający będzie wystawiał KPO przy każdym odbiorze dla frakcji energetycznej, odebranej w danym dniu, na podstawie ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy u Zamawiającego. Karty przekazania odpadu wystawiane będą w 3 egz. - 1 egz. dla Zamawiającego i 2 egz. dla Wykonawcy. 3. Zbiorcza Karta przekazania odpadu: Zamawiający będzie wystawiał zbiorczą karty przekazania odpadu, dla frakcji energetycznej, odebranej w danym miesiącu na podstawie ważeń z programu komputerowego obsługującego system wagowy u Zamawiającego. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 3 egz. - 1 egz. dla Zamawiającego i 2 egz. dla Wykonawcy. 4. Wydanie z magazynu (DW - dowód ważenia) Ważenie odbieranej przez Wykonawcę frakcji energetycznej będzie się odbywało na wagach należących do Zamawiającego, zlokalizowanych w Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa, a każde ważenie będzie ewidencjonowane w systemie elektronicznym; przy każdym wyjeździe po załadunku Wykonawca otrzyma dokument DW. Po zakończeniu każdego miesiąca Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy bilans ważeń odebranej przez Wykonawcę frakcji energetycznej, pochodzący z programu komputerowego obsługującego system wagowy. 5. Sprawozdawczość Wykonawca zobowiązany jest co kwartał przekazywać Zamawiającemu pisemną informację o sposobie gospodarowania odebraną frakcją energetyczną wraz z podziałem na rodzaj odzysku lub recyklingu. 5. Zanieczyszczenia 1. Jako wtrącenia / zanieczyszczenia ustala się: - Substancje i odpady niebezpieczne - Części ulęgające biodegradacji - Szkło - Części metalowe, Odpady mineralne, w tym budowlane, - Niepalne odpady wielkogabarytowe, 2. Ustala się dopuszczalny poziom wtrąceń jako 10 % masy odbieranej od Zamawiającego frakcji energetycznej. 3. W przypadku przekroczenia ilości zanieczyszczeń opisanych w pkt 2) Odbiorca jest uprawniony do odmowy odebrania przedmiotu umowy od Spółki z terenu jej zakładu. Strony postanawiają , że w takiej sytuacji: Spółka nie będzie miała roszczenia o wykonanie umowy w tej części , którego się zrzeka , a Odbiorca nie wystąpi z roszczeniem o wykonanie umowy, lub odszkodowanie z tego tytułu w tym z tytułu kosztów transportu, których to roszczeń Odbiorca się zrzeka. 6. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający przedkłada wyniki badań frakcji energetycznej odpadów powstających w wyniku sortowania zmieszanych odpadów komunalnych (Zał. Nr 5 SIWZ). 2. Zmawiający informuje, że przygotowanie próbki odpadu posortowniczego zostało przeprowadzone w następujący sposób: Odpad posortowniczy (2 belki w ilość ok. 1Mg) został rozdrobniony za pomocą urządzenia rozdrabniającego. Z tak przygotowanego odpadu została pobrana próbka reprezentatywna w ilości ok. 5 kg, która została przekazana do laboratorium. 3. Wykonawca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w przypadku zmiany parametrów odbieranych odpadów w stosunku do wyników badań wskazanych w pkt 2.6.1 SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Termin wniesienia Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Forma Wadium można wnieść: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Oddział Operacyjny BGŻ S.A. w Częstochowie nr rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0204 1000 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., Sobuczyna ul. Konwaliowa 1, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 4. Zwrot Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odbiorca przekaże kopię (potwierdzone za zgodność z oryginałem) decyzji administracyjnych w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadu, stanowiącym frakcję energetyczną, tj.: - decyzję na transport odpadów - decyzję na odzysk i/lub unieszkodliwianie Uwaga: Wykonawca posiadający instalację (do odzysku i/lub unieszkodliwiania, w którym planuje odzyskać i/lub unieszkodliwić odpady objęte niniejszym zamówieniem) poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej powinien przedstawić zezwolenie równoważne decyzji na odzysk i/lub unieszkodliwianie wystawiane w kraju, w którym ta instalacja się znajduje. Decyzję zezwalającą na międzynarodowe przemieszczanie odpadów Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu po podpisaniu umowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Ofertowy (wg. Zał. Nr 1 SIWZ) 2. Zaparafowany na każdej ze stron wzór umowy (Zał. Nr 4 SIWZ) 3. Potwierdzenie wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 42 - 263 Wrzosowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat CzPK Sp. z o.o. Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 42 - 263 Wrzosowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.