Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Warszawa: Dostawa sprzętu sportowego.
Numer ogłoszenia: 193522 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5979100, 5189908, fax 022 5979290, 022 5979603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Piłka nożna 399 szt. 2/Pilka siatkowa 150 szt. 3/Piłka koszykowa 100 szt. 4/Piłka ręczna 100 szt. ( 50 szt. damska oraz 50 szt.męska ) 5/ Okładzina do tenisa stołowego gładka 70 szt. ( w kolorze czarnym 35 szt. oraz kolorze czerwonym 35 szt.) 6/Okładzina do tenisa stołowego czopowana 30 szt. ( w kolorze czarnym 15 szt oraz kolorze czarnym 15 szt. ) 7/Rakietka do tenisa stolowego do nauczania początkowego 50 szt. 8/Rakietka do badmintona 100 szt. 9/Lotka do badmintona 50 kompletów ( w tym 2x 15 kompletow lotki nylonowej + 20 kompletow lotki piórowej )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu sportowego o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. brutto 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 1-2. 5. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. Oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., W przypadku wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczeń zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 może złożyć pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikuje całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Walory estetyczne ( w tym sposob wykończenia ) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ otrzymają wykonawcy zaproszeni do dialogu..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: a/ piłka nożna - profesjonalna, wyprodukowana z wysokiej jakości skór syntetycznych, wielowarstwowa na boiska trawiaste - 399 sztuk, b/ piłka siatkowa - profesjonalna, klejona, 18 panelowa przeznaczona do gier w halach i na boiskach zewnętrznych - 150 sztuk, c/ piłka koszykowa - wyprodukowana z wysokiej jakości skór syntetycznych w kolorze ceglanym - 100 sztuk, d/ piłka ręczna - profesjonalna, szyta ręcznie - 100 sztuk w tym: - damska - 50 sztuk - męska - 50 sztuk e/ okładzina do tenisa stołowego - okładzina /gładka/ firmy Butterfly typu Sriver o parametrach: szybkość 10 w skali od 0 do 12, rotacja 8 w skali od 0 do 11 i grubość podkładu od 1,5 mm do max w kolorach czarnym i czerwonym po 35 sztuk oraz okładzina /czopowana/ firmy Batterfly typu Challenger Attaca o parametrach: szybkość 10 w skali od 0 do 12, rotacja 8,25 w skali od 0 do 11 i grubości podkładu od 1,9 do max w kolorach czarnym i czerwonym po 15 sztuk - razem 100 sztuk, f/ rakietka do tenisa stołowego Timo Boll do nauczania początkowego - 50 sztuk g/ rakietka do badmintona - typ Wilson X Tour waga 85 g, balans 285 mm, długość 670 mm - 50 sztuk, typ Kason Troy 1193 w 100% grafitowana waga 82 g, długość 675 mm, balans 290 mm 50 sztuk- razem 100 sztuk, h/ lotka do badmintona - wyczynowa typ Kason A3 i A5 nylonowe po 15 kompletów oraz Wilson piórowe o najlepszej na polskim rynku szybkości 77 20 kompletów - razem 50 kompletów.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduję nagród
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, ul. Bertolta Brechta 3, 04-472 Warszawa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do dialogu i złożenia ofert zostaną zaproszeni wykonawcy w liczbie wskazanej w sekcji IV.1.2 ogłoszenia, którzy spełnią i potwierdzą warunki udziału w postępowaniu dokumentami wymaganymi przez zamawiającego. Jeżeli liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniaja warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż wskazana w sekcji IV.1.2 ogłoszenia, zamawiający zaprosi do dialogu i składania ofert wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu otrzymają najwyższą Ilość punktów. Zamawiający przyzna jeden punkt za każde zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa odzieży i artykułów sportowych obrandowanych logotypem Dolnego Śląska
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Świadomy i kompetentny uczeń żarskiej szkoły podstawowej szansą na rozwój na rynku pracy w Żarach
- zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu do siłowni znajdujących się w budynkach UAM w Poznaniu
- Dostawa wyposażenia do siłowni wraz z montażem dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w ramach przedsięwzięcie pt. "PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





