eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyRemont ulicy Damrota w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Tychy: Remont ulicy Damrota w Tychach
Numer ogłoszenia: 193480 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, fax 032 2277008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Damrota w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. DZIAŁ OGÓLNY Tymczasowa organizacja ruchu (projekt, zatwierdzenie, montaż i demontaż) - 1 kpl Tymczasowe zaplecze wykonawcy - 1 kpl Inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl II. ROBOTY ROZBIÓRKOWE Frezowanie nawierzchni z odwozem gruzu na 5 km - 2 013,90 m2 Rozbiórka krawężnika kamiennego z odwozem do 10 km - 496,50 m Rozbiórka chodnika z kostki brukowej z odwozem na miejsce wskazane przez zamawiającego na odl. do 10 km - 359,38 m2 Roboty rozbiórkowe wraz z odwozem gruzu na 7 km i utylizacją - 261,07 m3 III. NAWIERZCHNIA BITUMICZNA Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową - 1 446,30 m2 Wyrównanie masą mineralno-asfaltową grubości średnio 3 cm (106,30 t) - 1 446,30 m2 Nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 4cm. - 1 446,30 m2 IV. ZATOKI POSTOJOWE Koryto głębokości 38 cm wykonane koparką z odwozem na 10 km - 460,75 m2 Warstwa wzmacniająca z geowłókniny 500g/m2 - 460,75 m2 Warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm - 460,75 m2 Podbudowa z kruszywa kamiennego - 460,75 m2 w-wa dolna z tłucznia - 35 cm w-wa górna z klińca - 5 cm Nawierzchnia zatok z klinkieru drogowego na podsypce cem.-piask. gr.5cm - 460,75 m2 nawierzchnie - 436,85 m2, pasy rozdzielające - 23,90 m2 V. PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH- WYNIESIONE Nawierzchnia z klinkieru drogowego na konstrukcji jak zatoki postojowe - 126,00 m2 najazdy na pasy - 46,88 m2, tło przejść - 43,12 m2, pasy przejść - 36,00 m2 VI. WYSEPKI ROZGRANICZAJĄCE NA SKRZYŻOWANIU DAMROTA Z NORWIDA (77,0 m2) Podbudowa tłuczniowa grubości 7 cm - 60,90 m2 Nawierzchnia z kostki granitowej wys. 10 cm (granit Strzegom) - 35,40 m2 Nawierzchnia z kostki brukowej kolorowej - 25,50 m2 Zieleniec (wyspa centralna) - 16,10 m2 VII. SCHODY TERENOWE Rozebranie nawierzchni schodów z kostki kamiennej - 10,69 m2 Koryto gł. 40 cm wykonywane ręcznie pod konstrukcję schodów - 10,69 m2 Ułożenie biegów schodów na podsypce cementowo-piaskowej z bloków schodowych typu POL-BRUK Trawertyn na konstrukcji - 10,69 m2 - warstwa odcinająca z piasku 5 cm - podbudowa z kruszywa kam. (30 cm tłuczeń, 5 cm kliniec) VIII. ELEMENTY ULIC Krawężnik kamienny (granitowy) na ławie betonowej 0,075 m3/mb - 573,00 mb wystający 15x30 cm - 508,0 m, wtopiony - 65,0 m, Ściek z klinkieru drogowego typu CHR wzdłuż krawężnika - 448,55 mb Obrzeże betonowe typu Kravento Grande na podsypce cem.-piaskowej - 83,00 m Chodniki z kostki brukowej - 1 546,00 m2 z kostki brukowej betonowej kolorowej typu Via Castello - 1 319,00 m2 z kostki brukowej betonowej kolorowej typu Piccola - 227,00 m2 IX. KANALIZACJA DESZCZOWA Regulacja urządzeń obcych - 26,00 szt włazy kanałowe - 13 szt, kratki ściekowe - 11 szt, zawory wodociągowe i gazowe - 1 szt, studzienki teletechniczne - 1 szt Wykonanie nowych kratek ściekowych wraz z przykanalikami (dł. 48,1m) i podłączeniem do studni kanalizacyjnych - 8,00 szt Wykonanie studzienek rewizyjnych - 2,00 szt X. OZNAKOWANIE PIONOWE Przestawienie znaków drogowych - 2,00 szt Ustawienie oznakowania pionowego (słupek + tablice A-11a i B-33) - 6,00 szt XI. MURY OPOROWE Obcięcie piła diamentową korony muru - 75,00 m Wykonanie izolacji ścian i korony płytami z poliestyrenu ekskrudowanego - 81,42 m2 Obłożenie ścian muru płytkami typu Polbruk Continental - 47,42 m2 Zwieńczenie murów oporowych blokami schodowymi typu POL-BRUK Trawertyn - 32,28 m2 XII. OŚWIETLENIE ULICZNE Demontaż słupów wraz z wysięgnikami i oprawami (2 stalowe i 4 żelbetowe) - 6,00 szt Ustawienie słupów oświetleniowych typu Rosa (z wysięgnikami i oprawami) - 10,00 szt Układanie kabli YAKY 4x35 mm2 - 235,00 m Wciąganie przewodów w słupy latarń - 150,00 m XIII. ROBOTY INNE Ułożenie palisady betonowej typu Nostalit - 70,00 m Zieleń drogowa - 105,45 m2 Zakup i montaż słupków separacyjnych typu TRAPP - 4,00 szt Zakup i montaż koszy na śmieci typu TRAPP (komplet ze słupkami j.w.) - 3,00 szt Zakup i montaż ławek parkowych typu TRAPP - 5,00 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 22.000,00 zł, słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych najpóźniej do dnia 11.09.2008 r. do godz. 9:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub parkingu w technologii asfaltobetonu o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł netto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy, posiadajacym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Osoby odpowiedzialne za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winny posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. c) oświadczenie, iż wykonawca dysponuje co najmniej narzędziami i urządzeniami równoważnymi, niezbędnymi do wykonania zamówienia, przewidzianymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten zobowiązani są złożyć wykonawcy będący podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. e) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a). wykazu wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie. b). wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zał. WYKAZ OSÓB wraz z załączeniem kopii uprawnień zawodowych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. W załączniku tym wykonawca wskaże również, którą część zamówienia powierzy do realizacji podwykonawcom. c). oświadczenie wykonawcy - tj. zał. INFORMACJE O ŚRODKACH SPRZĘTOWYCH.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.