eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Zgorzelec: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 193457 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148485 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w okresie od 1 października 2012 roku do 30 września 2015 roku bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i budżetów 17 jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Zgorzelec, polegającej na: 1) Otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących w PLN, rachunków pomocniczych, 2) Realizacji poleceń przelewów. Zamawiający wymaga aby przelewy krajowe w PLN na rachunki w innych bankach przesyłane do banku będącego Wykonawcą: a) do godziny 8:45 były kierowane do rozliczenia na pierwszą sesję ELIKSIR, b) do godziny 12:45 były kierowane do rozliczenia na drugą sesję ELIKSIR, c) do godziny 15:15 były kierowane do rozliczenia na trzecią sesję ELIKSIR, d) przesłane po 15:15 były kierowane do rozliczenia na pierwszą sesję ELIKSIR następnego dnia roboczego, z tym, że przelewy przesłane do banku do godziny 20:00 będą księgowane na rachunki Zamawiającego (obciążenie rachunków) z datą dnia bieżącego. 3) Przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 4) Dokonywaniu wypłat gotówkowych, 5) Lokowaniu wolnych środków na lokaty jednodniowe weekendowe i na okresy dłuższe, 6) Uruchamianiu w miarę potrzeb kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym, 7) Codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień, 8) Przyjęciu rzeczy do depozytu bankowego (skrytki sejfowej), 9) Zapewnieniu dostawy i instalacji programu internetowego przelewów elektronicznych obsługi bankowej w 17 jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Zgorzelec oraz bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi ww. programu, 10) Wypłatach gotówkowych do celów świadczeń i innych, dla jednej jednostki organizacyjnej Zamawiającego w palcówkach Wykonawcy: a) Wypłaty gotówkowe będą zlecane przez jednostkę przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej poprzez ręczne wprowadzenie danych lub wczytanie pliku zawierającego listę odbiorców gotówki, z danymi o: - kwocie wypłaty, - beneficjencie, z podaniem co najmniej imienia i nazwiska , - danych identyfikacyjnych beneficjenta w postaci nr PESEL lub serii i nr dowodu osobistego/ paszportu, - szczegółach zlecenia wypłaty, - terminie zlecenia wypłaty i terminie do kiedy beneficjent może odebrać gotówkę, b) Identyfikacja beneficjenta wypłaty gotówkowej odbywać się będzie na podstawie dokumentu tożsamości, c) Odbiór środków przez beneficjenta możliwy do wykonania w dowolnej placówce Wykonawcy prowadzącej obsługę kasową w terminie do 90 dni od dnia zlecenia wypłaty przez Zamawiającego, d) Środki przekazane beneficjentowi będą gotowe do odbioru w czasie 1,5 godziny od przekazania zlecenia do banku przez Wykonawcę. 2. Informacja o aktualnie posiadanych rachunkach przez Gminę Miejską Zgorzelec i jej jednostki organizacyjne: 1) Rachunki bieżące - ok. 18 szt., 2) Rachunki pomocnicze - ok. 65 szt., 3) Średnia roczna ilość przelewów - 42 140 szt., 4) Średnioroczna ilość wpłat gotówkowych - 1 500 szt., 5) Średnioroczna ilość wypłat gotówkowych - 3 800 szt., 6) Budżet Gminy Miejskiej Zgorzelec na rok 2012, na dzień 30.05.2012r. wynosi: a. Planowane dochody - 104.829.056,00 zł b. Planowane wydatki - 105.192.314,00 zł 7) Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 4.000.000,00 zł na dany rok budżetowy. 3. Udzielenie zamówienia publicznego obejmuje swym zakresem obsługę bankową budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych, a w szczególności: 1) Szkołę Podstawową Nr 2, 2) Szkołę Podstawową Nr 3, 3) Szkołę Podstawową Nr 5, 4) Gimnazjum Nr 1, 5) Gimnazjum Nr 2, 6) Gimnazjum Nr 3, 7) Przedszkole Publiczne Nr 2, 8) Przedszkole Publiczne Nr 6, 9) Przedszkole Publiczne Nr 8, 10) Przedszkole Publiczne Nr 9, 11) Przedszkole Publiczne Nr 12, 12) Urząd Miasta Zgorzelec, 13) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 14) Muzeum Łużyckie, 15) Miejską Bibliotekę Publiczną, 16) Miejski Dom Kultury, 17) Żłobek Miejski. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, w chwili składania oferty przetargowej, posiadał oddział, filię lub ekspozyturę banku na terenie miasta Zgorzelec, które zobowiązany będzie utrzymać przez cały okres związania umową. 5. Dokumenty budżetowe i opinie: 1. Sprawozdania budżetowe za I kw. 2012r., za 2011 rok, za 2010 rok, 2. Zaświadczenie Burmistrza Miasta i powołanie Skarbnika Miasta, 3. REGON, NIP, 4. Opinia RIO o Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Zgorzelec na lata 2012-2022, 5. Opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu, 6. Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta Zgorzelec za 2011r., 7. Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta Zgorzelec za 2010r., 8. Budżet Miasta na 2012r. 9. Zmiany w budżecie miasta na 2012r., 10. Wieloletnia Prognoza Finansowa Miasta Zgorzelec na lata 2012-2022 11. Zmiany do WPF na lata 2012-2022 Wyżej wymienione dokumenty stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ, jako jej integralna część..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Millennium Spółka Akcyjna, ul. Stanisława Żaryna 2a, 02-593 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.