eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekŚwiadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-12

Turek: Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Numer ogłoszenia: 19343 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tureckiego , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 222 32 00, faks 63 278 83 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na realizacji szkoleń edukacyjnych w ramach Rocznego Planu Wspomagania w roku szkolnym 2015 w ramach projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń, warsztatów oraz konsultacji grupowych i indywidualnych w ilości 40 godzin na 1 ofertę doskonalenia (temat szkolenia) na każdą z placówek w roku szkolnym 2015 w 16 szkołach i 2 przedszkolach z terenu powiatu tureckiego, przez ekspertów zewnętrznych, w związku z realizacją projektu pn. Powiat Turecki stawia na edukację, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Uczestnicy ofert doskonalenia to 150 nauczycieli ze szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie. 2) W ramach obowiązków Wykonawcy, Zamawiający wymaga prowadzenia dokumentacji z przebiegu spotkań z uczestnikami szkoleń, w tym m. in. list obecności, rejestrów, comiesięcznych sprawozdań. 3) Szkolenia, warsztaty i konsultacje, prowadzone będą w ramach następujących obszarów tematycznych: Temat szkolenia 1.Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny - 6 placówek do przeszkolenia, 2. Techniki uczenia i metody motywujące do nauki - 6 placówek do przeszkolenia, 3. Uczeń- aktywny uczestnik procesu uczenia się - 2 placówki do przeszkolenia, 4. Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły - 1 placówka do przeszkolenia, 5. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej - 1 placówka do przeszkolenia, 6. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła - 3 placówki do przeszkolenia, 7. Podstawy uczniowskie. Jak je kształtować - 2 placówki do przeszkolenia, 8. Praca z uczniem młodszym - 4 placówki do przeszkolenia, 9. Praca z uczniem zdolnym - 1 placówka do przeszkolenia, 10. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - 1 placówka do przeszkolenia, 11. Projekt edukacyjny w szkole - 1 placówka do przeszkolenia, 12. Rodzice są partnerami szkoły - 4 placówki do przeszkolenia, 13. Szkoła promuje wartość edukacji - 1 placówka do przeszkolenia, 14. Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich - 2 placówki do przeszkolenia, 15. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych - 1 placówka do przeszkolenia. 4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, by ten zabezpieczył potencjał osobowy do realizacji zamówienia w taki sposób aby wykłady, warsztaty i konsultacje w ramach jednego tematu, prowadziła jedna i ta sama osoba; Zamawiający wymaga, aby wykład, warsztat oraz konsultacje w ramach jednego tematu szkolenia prowadzone były przez jedną osobę. 5) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość świadczonych usług i zgodność z warunkami określonymi w SIWZ i umowie. Wykonawca powinien zabezpieczyć realizację zamówienia na najwyższym poziomie merytorycznym; wymagana jest należyta staranność, rozumiana jako staranność profesjonalisty w realizowaniu przedmiotu zamówienia. 6) Nadzór nad pracą eksperta zewnętrznego, będzie sprawowany przez Koordynatora Projektu. 7) Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony - dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji Program Operacyjny Kapitał Ludzki na podstawie stosunku pracy- w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej - Instytucji Pośredniczącej II stopnia, Regionalnych Ośrodkach Europejskiego Funduszu Społecznego, Krajowym Ośrodku Europejskiego Funduszu Społecznego, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 8) W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9) Wyłoniony Wykonawca może pełnić tylko jedną funkcję w niniejszym projekcie - nie może być jednocześnie ekspertem zewnętrznym i koordynatorem lub Szkolnym Organizatorem Rozwoju Europejskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w punkcie 12 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - numer rachunku 31 1560 0013 2781 4918 3000 0002, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem), Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na usługę szkoleniową, nr OR.272.2.2015. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.2 - 3.5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta Getin Noble Bank Spółka Akcyjna nr 31 1560 0013 2781 4918 3000 0002 z opisem: usługa szkoleniowa

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. spełniają warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. spełniają warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna spełnienie przez wykonawcę tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże się należytym wykonaniem lub wykonywaniem usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. przeprowadził co najmniej 1 szkolenie dla nauczycieli tematycznie związane z przedmiotem zamówienia określonym w pkt od 1 do 15 opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, by w przypadku wykonywania usług, tj. wykonywania świadczenia okresowego lub ciągłego, zakres należycie wykonanych prac w ramach realizacji tego świadczenia obejmował szkolenie dla nauczycieli tematycznie związane z przedmiotem zamówienia określonym w pkt od 1 do 15 opisu przedmiotu zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5.2 Ocena spełniania warunków wymaganych przez zamawiającego zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych od wykonawcy i wymienionych w pkt. 6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy, b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) konieczności wprowadzenia zmian wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Instytucji Pośredniczącej lub gdy wprowadzone zostaną zmiany w umowie między Zamawiającym, a instytucją pośredniczącą, b) realizacja umowy, została wstrzymana na skutek czynności podejmowanych przez organy władzy publicznej, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, c) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, d) wystąpienia przerw w realizacji usługi powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie umowy: a) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy, której nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a która to zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy, w szczególności jeżeli wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie będą mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy, b) w przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w dokumentach przetargowych Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, c) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego, 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy. 4) wprowadzenie zmian będących następstwem wytycznych POKL lub Instytucji Pośredniczącej lub gdy wprowadzone zostaną zmiany w umowie między Zamawiającym a instytucją pośredniczącą: a) zmiany w finansowaniu, b) realizacji projektu. 3. Nie stanowią zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (w szczególności zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych, zmiana osób upoważnionych do kontaktów oraz usuwanie omyłek, błędów pisarskich i rachunkowych).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59 62 - 700 Turek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Turku ul. Kaliska 59 62 - 700 Turek (Punkt Obsługi Interesanta- parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.