eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurawicaWykonanie kompleksowego, wielobranżowego projektu Budowlanego i Wykonawczego pn.Inwestycja polegająca na dostosowaniu budynku nr 4 - Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu do obowiązujących przepisów



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Żurawica: Wykonanie kompleksowego, wielobranżowego projektu Budowlanego i Wykonawczego pn.: Inwestycja polegająca na dostosowaniu budynku nr 4 - Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu do obowiązujących przepisów
Numer ogłoszenia: 193369 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, fax 672-37-21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalzurawica.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowego, wielobranżowego projektu Budowlanego i Wykonawczego pn.: Inwestycja polegająca na dostosowaniu budynku nr 4 - Oddziału Terapii Uzależnienia od Alkoholu do obowiązujących przepisów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie i dostarczenie na rzecz Zamawiającego Wielobranżowy Projekt Budowlany i wykonawczy - dokumentację projektową opracowaną na podstawie posiadanego, nowego projektu technologii poddasza i projektu budowlanego budynku nr 4 w celu uzyskania pozwolenia na budowę zawierającą: 1) inwentaryzację budowlaną budynku nr 4 oraz ogólną pozostałych kondygnacji budynku nr 4 (niski parter, parter, I piętro i II piętro) w zakresie niezbędnym wynikającym z potrzeb przestrzegania przepisów p.poż. 2) szczegółową inwentaryzację budowlaną poddasza budynku nr 4. 3) koncepcję techniczną przebudowy poddasza budynku nr 4. 4) projekt architektoniczno-budowlany adaptacji i przebudowy poddasza budynku nr 4 oraz komunikacji pionowej i poziomej - dróg ewakuacyjnych, 5) projekt budowlany i wykonawczy konstrukcji, 6) projekt budowlany i wykonawczy instalacji sanitarnych, w tym: a) projekt centralnego ogrzewania - z podłączeniem się do istniejącej instalacji grzewczej, b) projekt instalacji wod-kan. i instalacji hydrantów p.poż. - z podłączeniem do istniejącej instalacji, c) projekt wentylacji mechanicznej kuchni oddziałowej, zmywalni naczyń i jadalni, 7) projekt instalacji elektrycznej, w tym: a) oświetlenia głównego, awaryjnego i ewakuacyjnego, b) projekt instalacji telefonicznej, c) projekt instalacji sygnalizacji alarmu przeciwpożarowego (SAP), d) projekt adaptacji istniejącej instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), na potrzeby instalacji poddasza zgodny ze standardami obowiązującymi w szpitalu, e) projekt systemu dozoru (wewnętrznej telewizji przemysłowej), zgodny ze standardami obowiązującymi w szpitalu (jadalnia), f) projekt instalacji elektrycznej sterowania i otwierania okien połaciowych i sufitowych mieszaczy powietrza, 8) przedmiary robót dla poszczególnych branż, 9) Kosztorys inwestorski, 10) ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne (OST i SST), 11) niezbędne ekspertyzy i opinie, 2. Dostosowanie poddasza budynku nr 4 do wymagań rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.) na podstawie aktualnego, posiadanego przez Szpital projektu technologii. 3. Dostosowanie poddasza budynku nr 4 oraz ewakuacyjnych dróg komunikacji pionowej i poziomej (dróg ewakuacyjnych) do wymagań Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami). 4. Dostosowanie poddasza budynku nr 4 do wymagań rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. Dz. U. z 2003 r Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). 5. Wypełnienie wymagań stawianych przez Wojewódzki Oddział Państwowej Służby Ochrony Zabytków. 6. Wypełnienie wymagań ostatecznej Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydanej przez Wójta Gminy Żurawica znak BGK.III.7331/CP/4/08 dla planowanego zakresu prac. 7. Dostosowanie poddasza budynku nr 4 do wskazanych przez szpital standardów udzielania świadczeń zdrowotnych w oddziale odwykowym przeciwalkoholowym. 8. Dostosowanie poddasza budynku nr 4 i dróg ewakuacyjnych do wymagań Prawa Budowlanego. 9. Nieprzekraczalny termin wykonania prac projektowych, lecz nie później, niż : 1) do 3 miesięcy od daty podpisania umowy, lecz nie później, niż do dnia 30.10.2008 r - dla pomieszczeń jadalni, kuchni oddziałowej, zmywalni naczyń i dróg komunikacji poziomej i pionowej dla branży ogólnobudowlanej oraz schematy instalacji wod. - kan., c.o. i elektrycznej - projekt budowlany w celu uzyskania pozwolenia na budowę, 2) do dnia 31.11.2008 r dla pozostałego zakresu robót (pomieszczenia terapeutyczne i inne) w celu uzyskania pozwolenia na budowę, 3) do dnia 15.12.2008 r dla projektów wykonawczych wszystkich branż oraz schematów instalacji wod - kan Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego modernizacji części budynku nr 4 - poddasza - architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne i elektryczne na podstawie istniejącego projektu technologii z czerwca 2008 r, a w szczególności: 1) Projekt architektoniczno - budowlany i konstrukcyjny przebudowy części poddasza budynku nr 4 oraz w niezbędnym zakresie dotyczącym części budynku nr 4 na podstawie istniejącego projektu technologii. 2) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji elektrycznej wewnętrznej, teletechnicznej, sygnalizacyjnej na podstawie istniejącego projektu technologii. 3) Projekt budowlany i wykonawczy sygnalizacji pożarowej SAP poddasza oraz połączenie z istniejącą instalacją. 4) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji komputerowej w pomieszczeniach terapeutycznych na poddaszu w standardzie obowiązujących w szpitalu. 5) Projekt budowlany i wykonawczy instalacji telewizji przemysłowej na poddaszu. 6) Projekt systemu kontroli dostępu do drzwi ścianek wind i klatek schodowych poddasza. 7) Projekt budowlany i wykonawczy wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej poddasza oraz dostosowanie istniejącej instalacji do potrzeb funkcjonowania poddasza. 8) Projekt budowlany i wykonawczy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania poddasza oraz dostosowanie istniejącej instalacji do potrzeb poddasza do współpracy z poddaszem (bez ingerencji w sieć c.o. i kotłownię). 9) Projekt zasilania i sterowania klimatyzatorami we wskazanych pomieszczeniach poddasza. 2. Opracowanie kompletu przedmiarów robót do każdej z części projektu odrębnie dla każdej z branż z dokładnym uszczegółowieniem materiałów i technologii. 3. Komplet pozostałych materiałów do uzyskania pozwolenia na budowę i prowadzenia prac konserwatorskich. 4. Uzyskanie niezbędnych opinii, a w szczególności: a) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Przemyślu, b) Podkarpacki Komendant Wojewódzkiej Straży Pożarnej w Rzeszowie, c) Rzeczoznawca ds. BHP, d) Rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, e) Innych uzgodnień wraz z weryfikacją (sprawdzeniem) dokumentacji projektowej dla wszystkich branż zgodnie z Ustawą Prawo budowlane. 7. Opracowanie Ogólnej Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (OST). 8. Opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (SST). 9. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawcą może być podmiot gospodarczy utworzony przez osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej oraz podmioty powyższe występujące wspólnie. 3. Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej w budynku nr 4 i na terenie przeznaczonym pod zagospodarowanie potwierdzonej złożeniem stosownego oświadczenia - (załącznik G). 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę wykazał przynajmniej 2 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia lub ich potwierdzone, czytelnie kopie od Zamawiających, na rzecz których oferent w ostatnich 3 latach wykonał prace projektowe o podobnym charakterze - (załącznik F). 5. Za roboty podobne, co do rodzaju Zamawiający będzie traktował wykonywane na rzecz firmy, instytucji lub osoby fizycznej wielobranżowe Projekty Budowlane i Wykonawcze dotyczące przebudowy, adaptacji lub budowy obiektów służby zdrowia dla lecznictwa stacjonarnego o ilości łóżek nie mniejszej, niż 40 w każdym, lub sanatoriów, domów opieki społecznej, itp. o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3 lub sanatoriów, domów opieki społecznej, itp. o podobnej kubaturze, a także innych obiektów lub budynków o podobnej kubaturze. 6. Za roboty podobne, co do wartości Zamawiający uzna prace projektowe, o wartości nie mniejszej, niż 20 % ceny ofertowej (brutto) każda. 7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu ich potwierdzenia. Oznacza to, iż wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy będzie brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik D) - w oryginale. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik E - w oryginale) Zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykazu osób fizycznych - projektantów przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej z branż. 3) Decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie objętym projektem (uprawnienia do projektowania) bez ograniczeń. 4) Zaświadczeń z odpowiednich Izb Samorządu o przynależności do oddziału i posiadaniu polisy obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ważnego do końca 2008 r. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wykazu podobnych prac projektowych (minimum dwóch) zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających, w formie określonej w załączniku F wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały należycie wykonane. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu z pkt. 2. 3. i 4., to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, 2 i 3 sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu wyjściowego wraz z jego tłumaczeniem w postaci kserokopii z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 i 2. (lub odpowiednio w pkt. 4.) odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawców i opatrzone znakami opłaty skarbowej prawidłowo skasowanymi. 9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 10. Do oferty należy załączyć wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. 11. W przypadku, gdyby oferta została podpisana przez inną osobę, niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do występowania w imieniu Wykonawcy, o których mowa w pkt. 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalzurawica.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica (budynek Administracji nr 15, pokój nr 02).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica (budynek Administracji nr 15, pokój nr 10).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.