Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-20
Starogard Gdański: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA SZKOLNEGO PROJEKTU
Numer ogłoszenia: 193251 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański , ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, faks 058 5306111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA SZKOLNEGO PROJEKTU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków Asystenta Szkolnego projektu będzie należało w szczególności: 1)koordynacja zadań projektu pomiędzy szkołami biorącymi udział w projekcie na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański, 2)zbieranie i gromadzenie dokumentacji od nauczycieli w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 3)niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o okolicznościach wymagających zmian w projekcie, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu, 4)rekrutacja uczestników Projektu, 5)promocja Projektu na terenie szkoły, 6)opracowywanie dokumentacji Projektu, 7)udział w sporządzaniu wniosku o płatność, 8)udział w sporządzaniu sprawozdań, 9)monitoring i ewaluacja na terenie szkoły, 10)przygotowywanie umów, zamówień, zleceń dotyczących zakupów realizowanych w ramach Projektu, 11)zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w Projekcie, 12)dostarczanie danych, które zamieszczone zostaną na stronie internetowej dotyczącej projektu (dbanie o aktualne dane), 13)archiwizowanie dokumentacji projektowej w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 14)wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją Projektu, 15)sporządzanie harmonogramów zajęć oraz ich aktualizowanie, 16)wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej realizacji Projektu. 2.4 Opis dodatkowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą, która: a) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) posiada stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, c) posiada umiejętność obsługi komputera w zakresie systemu operacyjnego Windows XP oraz pakietu MS Office 9wersja 2003-2007),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunku dysponowania osobą która: a) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) posiada stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, c) posiada umiejętność obsługi komputera w zakresie systemu operacyjnego Windows XP oraz pakietu MS Office 9wersja 2003-2007),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pok nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA SZKOLNEGO PROJEKTU W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków Asystenta Szkolnego projektu będzie należało w szczególności: 1)koordynacja zadań projektu pomiędzy szkołami biorącymi udział w projekcie na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański, 2)zbieranie i gromadzenie dokumentacji od nauczycieli w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 3)niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o okolicznościach wymagających zmian w projekcie, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu, 4)rekrutacja uczestników Projektu, 5)promocja Projektu na terenie szkoły, 6)opracowywanie dokumentacji Projektu, 7)udział w sporządzaniu wniosku o płatność, 8)udział w sporządzaniu sprawozdań, 9)monitoring i ewaluacja na terenie szkoły, 10)przygotowywanie umów, zamówień, zleceń dotyczących zakupów realizowanych w ramach Projektu, 11)zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w Projekcie, 12)dostarczanie danych, które zamieszczone zostaną na stronie internetowej dotyczącej projektu (dbanie o aktualne dane), 13)archiwizowanie dokumentacji projektowej w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 14)wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją Projektu, 15)sporządzanie harmonogramów zajęć oraz ich aktualizowanie, 16)wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej realizacji Projektu. 2.4 Opis dodatkowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA SZKOLNEGO PROJEKTU W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków Asystenta Szkolnego projektu będzie należało w szczególności: 1)koordynacja zadań projektu pomiędzy szkołami biorącymi udział w projekcie na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański, 2)zbieranie i gromadzenie dokumentacji od nauczycieli w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 3)niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o okolicznościach wymagających zmian w projekcie, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu, 4)rekrutacja uczestników Projektu, 5)promocja Projektu na terenie szkoły, 6)opracowywanie dokumentacji Projektu, 7)udział w sporządzaniu wniosku o płatność, 8)udział w sporządzaniu sprawozdań, 9)monitoring i ewaluacja na terenie szkoły, 10)przygotowywanie umów, zamówień, zleceń dotyczących zakupów realizowanych w ramach Projektu, 11)zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w Projekcie, 12)dostarczanie danych, które zamieszczone zostaną na stronie internetowej dotyczącej projektu (dbanie o aktualne dane), 13)archiwizowanie dokumentacji projektowej w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 14)wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją Projektu, 15)sporządzanie harmonogramów zajęć oraz ich aktualizowanie, 16)wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej realizacji Projektu. 2.4 Opis dodatkowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA SZKOLNEGO PROJEKTU W PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 1 W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków Asystenta Szkolnego projektu będzie należało w szczególności: 1)koordynacja zadań projektu pomiędzy szkołami biorącymi udział w projekcie na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański, 2)zbieranie i gromadzenie dokumentacji od nauczycieli w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 3)niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o okolicznościach wymagających zmian w projekcie, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu, 4)rekrutacja uczestników Projektu, 5)promocja Projektu na terenie szkoły, 6)opracowywanie dokumentacji Projektu, 7)udział w sporządzaniu wniosku o płatność, 8)udział w sporządzaniu sprawozdań, 9)monitoring i ewaluacja na terenie szkoły, 10)przygotowywanie umów, zamówień, zleceń dotyczących zakupów realizowanych w ramach Projektu, 11)zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w Projekcie, 12)dostarczanie danych, które zamieszczone zostaną na stronie internetowej dotyczącej projektu (dbanie o aktualne dane), 13)archiwizowanie dokumentacji projektowej w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 14)wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją Projektu, 15)sporządzanie harmonogramów zajęć oraz ich aktualizowanie, 16)wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej realizacji Projektu. 2.4 Opis dodatkowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA SZKOLNEGO PROJEKTU W PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 2 W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków Asystenta Szkolnego projektu będzie należało w szczególności: 1)koordynacja zadań projektu pomiędzy szkołami biorącymi udział w projekcie na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański, 2)zbieranie i gromadzenie dokumentacji od nauczycieli w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 3)niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o okolicznościach wymagających zmian w projekcie, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu, 4)rekrutacja uczestników Projektu, 5)promocja Projektu na terenie szkoły, 6)opracowywanie dokumentacji Projektu, 7)udział w sporządzaniu wniosku o płatność, 8)udział w sporządzaniu sprawozdań, 9)monitoring i ewaluacja na terenie szkoły, 10)przygotowywanie umów, zamówień, zleceń dotyczących zakupów realizowanych w ramach Projektu, 11)zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w Projekcie, 12)dostarczanie danych, które zamieszczone zostaną na stronie internetowej dotyczącej projektu (dbanie o aktualne dane), 13)archiwizowanie dokumentacji projektowej w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 14)wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją Projektu, 15)sporządzanie harmonogramów zajęć oraz ich aktualizowanie, 16)wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej realizacji Projektu. 2.4 Opis dodatkowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA SZKOLNEGO PROJEKTU W PUBLICZNYM GIMNAZJUM NR 3 W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do podstawowych obowiązków Asystenta Szkolnego projektu będzie należało w szczególności: 1)koordynacja zadań projektu pomiędzy szkołami biorącymi udział w projekcie na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański, 2)zbieranie i gromadzenie dokumentacji od nauczycieli w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 3)niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o okolicznościach wymagających zmian w projekcie, w tym przede wszystkim zmiany mające wpływ na zakres, cele, czy rezultaty Projektu, 4)rekrutacja uczestników Projektu, 5)promocja Projektu na terenie szkoły, 6)opracowywanie dokumentacji Projektu, 7)udział w sporządzaniu wniosku o płatność, 8)udział w sporządzaniu sprawozdań, 9)monitoring i ewaluacja na terenie szkoły, 10)przygotowywanie umów, zamówień, zleceń dotyczących zakupów realizowanych w ramach Projektu, 11)zapewnienie dobrej współpracy z wykonawcami poszczególnych zadań w Projekcie, 12)dostarczanie danych, które zamieszczone zostaną na stronie internetowej dotyczącej projektu (dbanie o aktualne dane), 13)archiwizowanie dokumentacji projektowej w szkole, w której Wykonawca będzie Asystentem, 14)wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją Projektu, 15)sporządzanie harmonogramów zajęć oraz ich aktualizowanie, 16)wykonywanie innych zadań wynikających z bieżącej realizacji Projektu. 2.4 Opis dodatkowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 5. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





