eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup wraz z dostawą tuszy i tonerów dla KWP w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Poznań: Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów dla KWP w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 193249 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156051 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą tuszy i tonerów dla KWP w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą tuszy i tonerów dla KWP w Poznaniu, w ilościach i asortymencie wymienionym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.Oferowane produkty winny spełniać następujące wymagania Zamawiającego: 1)muszą być fabrycznie nowe oraz muszą spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; 2)do ich produkcji nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych; 3)muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, znak firmowy producenta oraz indywidualne cechy identyfikacyjne tj. oznaczenie sprzętu do którego produkt jest przeznaczony oraz nr partii, które powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem; 4)termin przydatności do użytku winien wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy i musi być określony na opakowaniu. 2.Przedmiot zamówienia został wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej). Dopuszcza się więc do zaproponowania w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż zalecają producenci sprzętu drukującego. Wskazane parametry określają istotne minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. 3.Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za materiały równoważne zamawiający uznaje produkty, których wydajność kaset z tonerem mierzona zgodnie z normami STMC, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712, ISO/IEC 19798 lub równoważnymi nie jest mniejsza niż kaset oryginalnych tj. pochodzących od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. 4.Za artykuły równoważne należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, tzn. do których produkcji wykorzystywane są nowe części. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, refabrykowane ani poddawane procesowi ponownego napełniania. 5.Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych w postaci tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania wraz z dostawą szczegółowego wykazu materiałów wraz ilością oraz indywidualnymi cechami identyfikacyjnymi (o których mowa w pkt. II.1 ppkt. 3) w postaci pliku Microsoft Excel. Plik może być dostarczony na nośniku elektronicznym np. płyta CD lub być do pobrania poprzez aplikację internetową. 7.Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 8.Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hicopy Sp. z o.o., ul. Lindego 7, 30-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196721,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158693,33

  • Oferta z najniższą ceną: 158693,33 / Oferta z najwyższą ceną: 173365,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.