Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-02
Gdynia: Usługi wycinki drzew.
Numer ogłoszenia: 193004 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wycinki drzew..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług wycinki drzew, skupisk samosiewów drzew i krzewów, wykonanie cięć sanitarnych drzew na terenach administrowanych przez Wojskowe Administracje Koszar podległe RZI w Gdyni. - Rozszerzenie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzach cenowych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. - Wykonawca może dokonać wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, po uzgodnieniu telefonicznym z osobami wskazanymi do kontaktu z ramienia WAK (Kierownik WAK lub osoby wskazane do kontaktu - wg załącznika Nr 8), zapoznał się z specyfikacjami technicznymi, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamówienia poniżej progów unijnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.10-0, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymienione w pkt. V.1 SIWZ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia - dokument wymieniony w pkt. V.2 SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W GDYNI
81.912 Gdynia ul. Jana z Kolna 8 b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, II piętro, pok. Nr 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WAK SIEMIROWICE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie 829 szt. drzew na terenie kompleksu wojskowego podległego WAK SIEMIROWICE wraz z przekazaniem drewna z wycinki w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zagospodarowaniem przez Wykonawcę tzw. gałęziówki tj: kory, gałęzi, liści, trocin;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ul. Zielonej w Gdyni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie 143 szt. drzew na terenie działek przy ul. Zielonej w Gdyni wraz z przekazaniem przez Wykonawcę drewna z wycinki w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zagospodarowaniem przez Wykonawcę tzw. gałęziówki tj: kory, gałęzi, liści, trocin;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WAK MALBORK (LOTNISKO).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie z powierzchni 57 000 m2 samosiewów bzu, tarniny, wikliny, głogu i samosiewów drzew na terenie kompleksu wojskowego podległego WAK MALBORK (LOTNISKO) wraz z zagospodarowaniem przez Wykonawcę wszystkich odpadów pochodzących z wycinki oraz usunięcie 3 szt. drzew przy bud. Nr 103 na terenie kompleksu wojskowego podległego WAK MALBORK (LOTNISKO) wraz z przekazaniem drewna z wycinki w miejsce wskazane przez Zamawiającego i zagospodarowaniem przez Wykonawcę pozostałych odpadów tzw. gałęziówki tj: kory, gałęzi, liści, trocin;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WAK NR 1 GDYNIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie z powierzchni 7 200 m2 skupisk żarnowca na terenie kompleksu wojskowego podległego WAK NR 1 GDYNIA wraz z zagospodarowaniem przez Wykonawcę wszystkich odpadów pochodzących z wycinki (w postaci ściętych krzewów, gałęzi, liści, trocin);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WAK HEL / ROZEWIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie 15 szt. drzew na terenie kompleksu wojskowego podległego WAK HEL / ROZEWIE wraz z zagospodarowaniem przez Wykonawcę wszystkich odpadów pochodzących z wycinki (w postaci ściętego drewna i tzw. gałęziówki tj: kory, gałęzi, liści, trocin);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WAK 4 GDYNIA GRABÓWEK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie 34 szt. drzew oraz wykonanie cięć technicznych i sanitarnych 36 szt. drzew wskazanych gatunków na terenie kompleksu wojskowego podległego WAK 4 GDYNIA GRABÓWEK wraz z: 1. przekazaniem drewna z wycinki drzew zdrowych usuwanych ze względu na zagrożenie bezpieczeństwa, w miejsce wskazane przez Zamawiającego i zagospodarowaniem przez Wykonawcę odpadów tzw. gałęziówki (tj: kory, gałęzi, liści, trocin), 2. zagospodarowaniem przez Wykonawcę w całości ściętych drzew suchych i obumarłych oraz wszystkich odpadów pochodzących z ich wycinki; 3. zagospodarowaniem przez Wykonawcę odpadów z cięć technicznych i sanitarnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WAK 2 PRUSZCZ GDAŃSKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie 5 szt. drzew na terenie kompleksu wojskowego podległego WAK 2 PRUSZCZ GDAŃSKI wraz z zagospodarowaniem przez Wykonawcę wszystkich odpadów pochodzących z wycinki (w postaci ściętego drewna i tzw. gałęziówki tj: kory, gałęzi, liści, trocin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia na terenie Muzeum Emigracji w Gdyni przy ul. Polskiej 1
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Utworzenie międzypokoleniowego placu zabaw przy ul. Biskupa Dominika 29a-33a.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa trzech lidarów
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- świadczenie usług ogrodniczych - zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach nieruchomości pozostających w zarządzie Zamawiającego
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Gogolin
- Utrzymanie drzewostanu w pasie drogowym w ramach zadania pn. Bieżące utrzymanie pasa drogowego
więcej: Usługi cięcia drewna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





