eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Toruń: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 192951 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem z podziałem na 2 zadania. Zadanie Nr 1: 1. Zestaw komputerowy - 6 kpl.: - płyta główna o parametrach nie gorszych niż ASUS P5Q SE, - procesor dwurdzeniowy o szybkości min. 3,06GHz FSB 1066Mhz, - pamięć DDR2 min. 4GB, - karta graficzna o parametrach nie gorszych niż GeForce 8400GS 512MB, - obudowa czarna, - zasilacz, - dysk twardy o pojemności 320GB, - napęd DVDRW czarny, - klawiatura, mysz optyczna USB, - gwarancja 2 lata. 2. Monitor LCD 22 cale o parametrach minimalnych nie gorszych niż ASUS VW222U czarny - 6 szt.; 3. Drukarka laserowa o parametrach minimalnych nie gorszych niż HP LaserJet P2055dn - 3 szt.; 4. Oprogramowanie biurowe MS Office Basic 2007 W32 OEM PL - 6 szt.; 5. Oprogramowanie MS Windows XP Professional PL - 6 szt. Zadanie Nr 2: 1. Zestaw komputerowy - 13 kpl.: - płyta główna o parametrach nie gorszych niż ASUS P5Q, - procesor dwurdzeniowy o szybkości min. 2.8GHz FSB 1066Mhz, - pamięć DDR2 min. 2GB, - karta graficzna o parametrach nie gorszych niż GeForce 7300GT 256MB z chłodzeniem pasywnym, - obudowa czarna, - dysk twardy o pojemności 320GB, - nagrywarka DVD-RW czarna, - klawiatura, mysz optyczna USB, - gwarancja 2 lata. 2. Monitor LCD 19 cali o parametrach minimalnych - 10 szt.: - przekątna 19 cali, - jasność 500 cd/m2, - kontrast 1000:1, - plamka 0,294, - gwarancja 3 lata. 3. Monitor LCD 19 cali o parametrach minimalnych - 3 szt.: - przekątna 19 cali, - jasność 500 cd/m2, - kontrast 1000:1, - plamka 0,294, - głośniki - gwarancja 3 lata. 4. Drukarka laserowa o parametrach technicznych nie gorszych niż HP 1505 - 2 szt.; 5. Drukarka laserowa o parametrach technicznych nie gorszych niż HP 1505n - 2 szt.; 6. Drukarka laserowa o parametrach technicznych nie gorszych niż HP 2055dn - 2 szt.; 7. Oprogramowanie biurowe MS Office 2007 Small Buisness Edition BOX PL - 14 szt.; 8. Oprogramowanie Windows XP Professional PL - 14 szt.; 9. Głośniki komputerowe o parametrach technicznych nie gorszych niż Logitech X-540 - 1 szt.; 10. Kserokopiarka o parametrach technicznych nie gorszych niż Canon NP 6512 - 2 szt.; 11. Laptop - 1 szt.;: - procesor Core 2 Duo o szybkości minimalnej 2,4GHz, - pamięć DDR2 min. 4GB, - dysk twardy o pojemności 320GB SATA II, - przekątna ekranu 17 cali, - napęd optyczny DVD, - złącza zewnętrzne: * Wejście zasilania (DC-in), * D-SUB (wyjście VGA), * RJ11 (modem), * RJ45 (LAN), * USB, - praca bezprzewodowa: * Bluetooth, * WiFi, *IRDA, - karta graficzna o parametrach technicznych nie gorszych niż GeForce 9600M GT 512 MB, - dysk twardy zewnętrzny o pojemności 160GB zasilany ze złącza USB, - mysz optyczna, - torba..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych min. 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 15.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 44.500,00 zł, brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 23.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 72.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. 4. Oświadczenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia lub wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektów PL0481 i PL0480 pn. /Zdrowa matka - zdrowy noworodek. Kompleksowy program opieki perinatalnej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu/ oraz /Zwiększenie dostępności do wysokospecjalistycznej opieki kardiologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu/. Finansowanie w 85% z Mechanizmu Finansowania EOG i w 15% z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem finansowanego w ramach projektu nr PL 0481 pn. Zdrowa matka - zdrowy noworodek. Kompleksowy program opieki perinatalnej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu - Zadanie Nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tj.: 1. Zestaw komputerowy - 6 kpl.: - płyta główna o parametrach nie gorszych niż ASUS P5Q SE, - procesor dwurdzeniowy o szybkości min. 3,06GHz FSB 1066Mhz, - pamięć DDR2 min. 4GB, - karta graficzna o parametrach nie gorszych niż GeForce 8400GS 512MB, - obudowa czarna, - zasilacz, - dysk twardy o pojemności 320GB, - napęd DVDRW czarny, - klawiatura, mysz optyczna USB, - gwarancja 2 lata. 2. Monitor LCD 22 cale o parametrach minimalnych nie gorszych niż ASUS VW222U czarny - 6 szt.; 3. Drukarka laserowa o parametrach minimalnych nie gorszych niż HP LaserJet P2055dn - 3 szt.; 4. Oprogramowanie biurowe MS Office Basic 2007 W32 OEM PL - 6 szt.; 5. Oprogramowanie MS Windows XP Professional PL - 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem finansowanego w ramach projektu nr PL 0480 pn. Zwiększenie dostępności do wysokospecjalistycznej opieki kardiologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu - Zadanie Nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tj.: 1. Zestaw komputerowy - 13 kpl.: - płyta główna o parametrach nie gorszych niż ASUS P5Q, - procesor dwurdzeniowy o szybkości min. 2.8GHz FSB 1066Mhz, - pamięć DDR2 min. 2GB, - karta graficzna o parametrach nie gorszych niż GeForce 7300GT 256MB z chłodzeniem pasywnym, - obudowa czarna, - dysk twardy o pojemności 320GB, - nagrywarka DVD-RW czarna, - klawiatura, mysz optyczna USB, - gwarancja 2 lata. 2. Monitor LCD 19 cali o parametrach minimalnych - 10 szt.: - przekątna 19 cali, - jasność 500 cd/m2, - kontrast 1000:1, - plamka 0,294, - gwarancja 3 lata. 3. Monitor LCD 19 cali o parametrach minimalnych - 3 szt.: - przekątna 19 cali, - jasność 500 cd/m2, - kontrast 1000:1, - plamka 0,294, - głośniki - gwarancja 3 lata. 4. Drukarka laserowa o parametrach technicznych nie gorszych niż HP 1505 - 2 szt.; 5. Drukarka laserowa o parametrach technicznych nie gorszych niż HP 1505n - 2 szt.; 6. Drukarka laserowa o parametrach technicznych nie gorszych niż HP 2055dn - 2 szt.; 7. Oprogramowanie biurowe MS Office 2007 Small Buisness Edition BOX PL - 14 szt.; 8. Oprogramowanie Windows XP Professional PL - 14 szt.; 9. Głośniki komputerowe o parametrach technicznych nie gorszych niż Logitech X-540 - 1 szt.; 10. Kserokopiarka o parametrach technicznych nie gorszych niż Canon NP 6512 - 2 szt.; 11. Laptop - 1 szt.;: - procesor Core 2 Duo o szybkości minimalnej 2,4GHz, - pamięć DDR2 min. 4GB, - dysk twardy o pojemności 320GB SATA II, - przekątna ekranu 17 cali, - napęd optyczny DVD, - złącza zewnętrzne: * Wejście zasilania (DC-in), * D-SUB (wyjście VGA), * RJ11 (modem), * RJ45 (LAN), * USB, - praca bezprzewodowa: * Bluetooth, * WiFi, *IRDA, - karta graficzna o parametrach technicznych nie gorszych niż GeForce 9600M GT 512 MB, - dysk twardy zewnętrzny o pojemności 160GB zasilany ze złącza USB, - mysz optyczna, - torba..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.