eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu urządzeń i akcesoriów laboratoryjnych wraz z wyposażeniem, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawyCRZP/UJ/502/2015.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-28

Kraków: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu urządzeń i akcesoriów laboratoryjnych wraz z wyposażeniem, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/502/2015.
Numer ogłoszenia: 19294 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187117 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu urządzeń i akcesoriów laboratoryjnych wraz z wyposażeniem, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/502/2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu urządzeń i akcesoriów laboratoryjnych wraz wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem, w ramach projektu pn.: Małopolskie Centrum Biotechnologii, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, dla Małopolskiego Centrum Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. 1.1 Niniejsze zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, w ramach projektu nr POIG.02.01.00-12-167/08 pn. Małopolskie Centrum Biotechnologii, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R. Działanie 2.1. Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym. Szczegółowe informacje na temat zasad funkcjonowania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, przyznawania środków finansowych i ich wydatkowania oraz zasad promocji znajdują się na stronach: http://www.poig.gov.pl/ .. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1.2.1 System do pakowania kolumn kapilarnych 1.2.2 Przenośny autoklaw mikrofalowy 1.2.3 Pętla 500?l przystosowana do autosamplerów WPS-3000(T)RS i WPS-3000(T)SL 1.2.4 System Back-up CO2 1.2.5 Termomikser z wymiennymi blokami grzejnymi 1.2.6 Mała wirówka laboratoryjna 1.2.7 Worteks laboratoryjny 1.2.8 Pompa do komory laminarnej 1.2.9 Obiektyw CFI Plan Fluor 4x Jasne pole i kontrast fazowy do mikroskopu NIKON Eclipse TS-100 1.2.10 Waga analityczna 1.2.11 Waga precyzyjna 1.2.12 Stół antywibracyjny nierdzewny przeznaczony do wag laboratoryjnych 1.2.13 Zamrażarka Biomedyczna 1.2.14 Termocykler z gradientem temperatury 1.2.15 Rotor S-4-72 jako doposażenie do posiadanych wirówek 5804R - 2 sztuki 1.3 Zamówienia obejmuje również dostawę, montaż, instalację, uruchomienie, przeszkolenie i usługi gwarancyjne, oraz przeglądy i usuwanie wad oraz naprawę dostarczonych elementów w okresie gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i wyładunku oferowanego sprzętu do siedziby jednostki Zamawiającego, tj. Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, ul. Gronostajowa 7A, Kraków i do wniesienia do wskazanych pomieszczeń oraz do instalacji, uruchomienie i przeszkolenia co najmniej 4 pracowników Zamawiającego w wymiarze co najmniej 4 godzin zegarowych. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, opisany jest w pkt 3)10. SIWZ. 1.5 Certyfikaty, atesty, świadectwa, deklaracje itp. - kopie odpowiednich dokumentów wydanych dla urządzeń i sprzętu należy dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, 1.6 Wraz z dostawą należy dostarczyć instrukcje w języku polskim lub angielskim. 1.7 Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy, oryginalny. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 3 dni, liczonym od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24-miesięczną gwarancję i rękojmię na całość przedmiotu zamówienia, liczone od dnia następnego po dacie odbioru, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawą, przeglądami i konserwacją wynikającą z zaleceń producenta w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta 4. Wykonawca musi dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację z podaniem cen jednostkowych określonych urządzeń i/lub elementów, niezbędnych dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz doświadczenia zawodowego Wykonawcy. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i/lub funkcjonalny, katalog lub karty katalogowe producenta/ów potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów). 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania 38.29.60.00 - Przyrządy badawcze 33.19.11.10 - Autoklawy 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 39.71.11.20 - Zamrażarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jako Projekt jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, w ramach projektu nr POIG.02.01.00-12-167/08 pn. Małopolskie Centrum Biotechnologii Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R Działanie 2.1. Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meranco Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Laboratoryjna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Myśliborska 89, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101177,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126058,50

  • Oferta z najniższą ceną: 126058,50 / Oferta z najwyższą ceną: 126058,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.