eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach Filia Nr 2 w Gliwicach Łabędach przy ul. Poli Gojawiczyńskiej 9a



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Gliwice: Remont budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach Filia Nr 2 w Gliwicach Łabędach przy ul. Poli Gojawiczyńskiej 9a
Numer ogłoszenia: 192942 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, fax 032 2308027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.republika.pl (zakładka zamówienia publiczne)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach Filia Nr 2 w Gliwicach Łabędach przy ul. Poli Gojawiczyńskiej 9a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane i elewacyjne z naprawą tynków budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach -Łabedy ul. Poli Gojawiczyńskiej 9 a, Wymiana okien i drzwi, naprawa i uszczelnienie dachu oraz ułożenie folii dachowej PCV dwuwarstwowej zbrojonej grubości 1,2mm na tarasie budynku, Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych na podbudowie, na terenie posesji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Założenia: a)Wykonawca musi zapewnić pełny zakres robót zgodnie z przedmiarami robót, które stanowią podstawę opracowania szczegółowego kosztorysu ofertowego. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje określone w przedmiarach robót, które muszą odpowiadać dokładnie jego pozycjom katalogowym. b)Przy wykonywaniu prac należy stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa Prawo Budowlane Dz. U. nr 106, poz.1126 z 2000r. z późniejszymi zmianami oraz ustawą o wyrobach budowlanych Dz. U. nr 92, poz.881 z 2004r.). c)Roboty należy wykonywać pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia. d)Zakres prac obejmuje również wywóz i utylizację gruzu, sprzątanie oraz zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prace te wykonawca wykona we własnym zakresie. e)Prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. f)Prowadzenie robót nie może naruszać interesu osób trzecich. g)Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów. h)Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zabezpiecza dostawę niezbędnych materiałów i środków transportowych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia. i)Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo w miejscu pracy. 8.1.Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty 8.1.1.Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). W przypadku podmiotów działających wspólnie, warunek dotyczący nie podleganiu wykluczeniu, o którym mowa powyżej, muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie. 8.2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania 8.2.1.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w ww. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełniania/nie spełnia. 8.2.2.Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 8.1. UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, co do formy traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.1.1.W celu potwierdzenia, warunków określonych w pkt 8.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgliwice.republika.pl (zakładka zamówienia publiczne)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.opsgliwice.republika.pl (zakładka zamówienia publiczne).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach, ul. Górnych Wałów 9, pok. 29 sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.