Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Gdańsk: Regulacje stanów prawnych dróg krajowych
Numer ogłoszenia: 192911 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, fax 058 5112405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regulacje stanów prawnych dróg krajowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opisy przedmiotu zamówienia (dla poszczególnych Części) przedstawiono w Załączniku nr 1. Wartość zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokości wadium na poszczególne Części zamówienia: CZĘŚĆ Nr 1 - 2 000 PLN. CZĘŚĆ Nr 2 - 2 000 PLN. CZĘŚĆ Nr 3 - 2 000 PLN. CZĘŚĆ Nr 4 - 2 000 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki ogólne: Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Warunki określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B) Warunki szczegółowe: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, za wszystkie pełne lata obrotowe, w wysokości nie mniejszej niż: - CZĘŚĆ Nr 1 - 300 000 PLN; - CZĘŚĆ Nr 2 - 100 000 PLN; - CZĘŚĆ Nr 3 - 100 000 PLN; - CZĘŚĆ Nr 4 - 500 000 PLN. b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt 1.a) spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt 1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się minimalnymi: kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: dla CZĘŚCI Nr 1 - WYCENA NIERUCHOMOŚCI: 1) rzeczoznawców majątkowych posiadających uprawnienia poświadczone egzaminem państwowym oraz doświadczenie zawodowe min. 10 lat - minimum 2 osoby; 2) pośrednika w obrocie nieruchomościami posiadającego licencję oraz doświadczenie min. 10 lat - 1 osoba; 3) osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie min. 10 lat - 1 osoba; 4) osobę z wpisem na listę biegłych sądowych z doświadczeniem min. 10 lat - 1 osoba. dla CZĘŚCI Nr 2 - NABYWANIE NIERUCHOMOŚCI: 1) rzeczoznawcę majątkowego posiadającego uprawnienia poświadczone egzaminem państwowym oraz doświadczenie zawodowe min. 10 lat - minimum 1 osoba; 2) osoby posiadające teoretyczne i praktyczne doświadczenie w zakresie nabywania nieruchomości pod inwestycje drogowe w latach 2003-2006, poświadczone stosownymi referencjami - minimum 2 osoby; 3) geodetów posiadających ważne uprawnienia w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2, doświadczenie zawodowe min. 10 lat - minimum 2 osoby. dla CZĘŚCI Nr 3 - CZASOWE ZAJĘCIA TERENU: 1) rzeczoznawcę majątkowego posiadającego uprawnienia poświadczone egzaminem państwowym oraz doświadczenie zawodowe min. 10 lat - minimum 1 osoba; 2) osoby posiadające praktyczne doświadczenie w opracowaniu dokumentacji pod czasowe zajęcia terenu w związku z inwestycjami drogowymi w latach 2003-2006, poświadczone stosownymi referencjami - minimum 2 osoby; 3) geodetów posiadających ważne uprawnienia w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2, doświadczenie zawodowe min. 10 lat - minimum 2 osoby. dla CZĘŚCI Nr 4 - OPRACOWANIE MAP STANÓW WŁADANIA: 1) geodetów posiadających ważne uprawnienia w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2, doświadczenie zawodowe min. 10 lat, w tym doświadczenie zawodowe w branży drogowej min. 3 lata - minimum 2 osoby. b) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku rozumie się lata czynne zawodowo przepracowane na stanowisku jak proponowane. c) Dla osób wymienionych powyżej należy złożyć w ofercie informacje dotyczące przebiegu pracy zawodowej o treści wymaganej wzorem Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu osoby - Załącznik do Formularza 3.2. d) Do wypełnionego Formularza 3.2 i w/w informacji winny być przedłożone kopie (poświadczone za zgodność z oryginałem): - uprawnień, licencji; - referencji lub innych dokumentów potwierdzających teoretyczne i praktyczne doświadczenie osób wymienionych w punkcie 7.2.2 SIWZ w latach 2003-2006. e) Przez uprawnienia geodezyjne rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, o których jest mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027, z późn. zm.). f) Przez uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości oraz licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji, o których jest mowa w ustawie o gospodarce nieruchomościami - dział V, rozdział 1, 2, 4 (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603, z późn. zm.). g) Przez uprawnienia budowlane rozumie się sprawowanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.). 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. 3. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - dla CZĘŚCI Nr 1 1) sporządzaniu dokumentacji wymaganej w postępowaniu przed organami administracji publicznej; 2) wykonywaniu wycen nieruchomości; - dla CZĘŚCI Nr 2 i Nr 3 1) sporządzaniu dokumentacji związanej z nabywaniem nieruchomości i czasowymi zajęciami terenu; 2) wykonywaniu podziałów i ustalaniu granic pasów dróg publicznych; 3) sporządzaniu dokumentacji geodezyjnej na zlecenie organów administracji publicznej; - dla CZĘŚCI Nr 4 1) wykonaniu map do celów prawnych dla pasów drogowych. W wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na Formularzu 3.3. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, Wykonawca winien wykazać niżej wymagane ilości i wartości zrealizowanych usług podane w ppkt a) - oddzielnie dla każdej Części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat ich wykonania oraz odbiorców tych usług. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. a) Wymagana ilość i łączna wartość zrealizowanych usług Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - dla CZĘŚCI Nr 1 - dwadzieścia prac w zakresie wycen o łącznej wartości netto co najmniej 300 000 PLN, w tym prac wykonanych jako biegły sądowy, pięć prac dotyczących wycen przedsiębiorstw produkcyjnych; - dla CZĘŚCI Nr 2 - dwie prace związane z nabywaniem nieruchomości pod drogi publiczne o łącznej wartości netto co najmniej 100 000 PLN; - dla CZĘŚCI Nr 3 - dwie prace związane z czasowymi zajęciami terenu pod drogi publiczne o łącznej wartości netto co najmniej 100 000 PLN; - dla CZĘŚCI Nr 4 - pięć prac w zakresie opracowań map stanów władania lub o podobnym charakterze na drogach publicznych o łącznej wartości netto co najmniej 200 000 PLN. 3.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 4. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przy udziale Podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert oparta będzie na ocenie spełnia - nie spełnia wszystkich warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C) Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty należy złożyć zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. D) Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres j.w. i potwierdzające spełnienie warunku B.1.a). 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia POTENCJAŁ KADROWY - oddzielnie dla każdej Części zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób, w tym informacje w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2 SIWZ - Informacja o doświadczeniu osób wskazanych w Formularzu 3.2. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień rzeczoznawcy i geodety, licencji, uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert) oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt B.2. Informacja na Formularzu 3.2 wraz dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.2. 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - oddzielnie dla każdej Części zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.3. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk Opłata 10 PLN Powyższa opłata dotyczy wyłącznie SIWZ w formie wydrukowanej (papierowej) przekazanej przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ewentualny protest powinien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYCENA NIERUCHOMOŚCI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych, opracowań i ekspertyz dot. rynku nieruchomości, badanie KW i obciążeń na nieruchomościach, inwentaryzacja elementów składowych nieruchomości (składników budowlanych i roślinnych w formie protokółu podpisanego przez właściciela nieruchomości)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NABYWANIE NIERUCHOMOŚCI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przez rzeczoznawcę majątkowego wartości nieruchomości lub czynszu dzierżawnego w formie operatu szacunkowego, przygotowanie i dostarczenie ofert właścicielom nieruchomości oraz ustalenie warunków zawarcia umowy sprzedaży, przygotowanie dokumentacji do zawarcia umowy notarialnej, przygotowanie dokumentacji wymaganej przy wystąpieniu do właściwych organów, dokonanie wpisu trwałego zarządu, stabilizacja znaków PD..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZASOWE ZAJĘCIA NIERUCHOMOŚCI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie map zajętości terenu, obliczenie powierzchni terenu przewidzianego do zajęcia, opisy topograficzne punktów, sporządzanie wykazów współrzędnych punktów załamania granic terenu przewidzianego do zajęcia, inwentaryzacja składników roślinnych w terenie i oznaczanie na gruncie, sporządzanie ugody z właścicielem, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów oraz pełnego wykazu działek i wykazu właścicieli i ich adresów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYKONANIE MAP STANÓW WŁADANIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie map stanu władania zgodnie ze standardami GDDKiA O/Gdańsk, analiza własności działek w pasie drogowym i działek sąsiednich (wypisy z ewidencji gruntów, kopie map ewidencyjnych i zasadniczych), opracowanie bazy danych informacyjnych o działkach i właścicielach w pasie drogowym i bezpośrednim sąsiedztwie w formacie CGEO, skompletowanie dokumentów odrębnie dla każdego lub kilku obrębów ewidencyjnych w formie zbroszurowanego operatu (w tym mapy na płytach CD, wydruki z bazy danych z dyskietką, wypisy z rejestru gruntów)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 74.27.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie operatów szacunkowych obejmujących wyceny wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miasto Elbląg i Skarbu Państwa w celu obrotu nieruchomościami
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej budowy budynków komunalnych, drogi gminnej i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Pustków Żurawski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





