Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Płock: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania przedsiębiorstwem przewozowym
Numer ogłoszenia: 192845 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o., ul. Przemysłowa 17, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. (024) 3675167, fax 0243675114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.km.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: społka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania przedsiębiorstwem przewozowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania przedsiębiorstwem przewozowym obejmującego: 1. Moduł Finansowo Księgowy - 6 licencji 2. Moduł Eksploatacji - 6 licencji. 3. Moduł Obsługi Technicznej - 7 licencji 4. Moduł Kadrowo Płacowy - 5 licencji 5. Moduł Magazynowy - 3 licencje 6. Analizy danych - 2 licencje 7. Środki trwałe - 2 licencje 8. Windykacja - 2 licencje
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 3) Złożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 4) Dostarczyli i uruchomili w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jeden zintegrowany system zawierający przynajmniej następujące moduły wskazane w przedmiocie zamówienia - moduł eksploatacji, obsługi technicznej, finansowo- księgowej, analiz, magazynowy, kadrowo- placowy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wobec podmiotu wykonawcy wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) oświadczenie, że spełnia warunki określone art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 4) oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych; 5) wykaz wykonanych dostaw zawierający przynajmniej jeden system dostarczony i uruchomiony w okresie 3 ostatnich lat ( 36 miesięcy przed terminem składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie system informatyczny do zarządzania przedsiębiorstwem przewozowym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 6) harmonogram prac wdrożeniowych wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru jego Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w terminach wskazanych w harmonogramie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.km.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09- 400 Płock, ul. Przemysłowa 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonywanie prac w zakresie utrzymania czystości i porządku z prowadzeniem akcji zimowej oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka
- Dostawa lasera okulistycznego (żółtego) wraz z wyposażeniem do terapii siatkówkowej.
- Rozwój i modernizacja infrastruktury onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku - UTWORZENIE STREFY PACJENTA (3)
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i poza jej obszarem
- Zakup sprzętu do baz magazynowych w ramach zadania OLiOC
- "Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/167/25 Dostawa, instalacja oraz uruchomienie systemów wirtualnych awatarów AI pełniących funkcję interaktywnych punktów recepcyjnych w 5 lokalizacjach na terenie IPCZD.
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Lubań"
- "Dostawa i montaż wodomierzy z modułami radiowymi wraz z oprogramowaniem"
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Dell SC9000
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





