Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Kraków: Dostawa wraz z montażem i instalacją dwóch automatycznych analizatorów immunoenzymatycznych wraz z komputerami, drukarkami laserowymi oraz końcówkami do analizatora w ilości umożliwiającej wykonanie 100 000 oznaczeń.
Numer ogłoszenia: 192800 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Józefa Brodowicza 13, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4187711, fax 012 4187714.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instalacją dwóch automatycznych analizatorów immunoenzymatycznych wraz z komputerami, drukarkami laserowymi oraz końcówkami do analizatora w ilości umożliwiającej wykonanie 100 000 oznaczeń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZĘTU 1Oferowany sprzęt musi umożliwiać wykonanie badania* minimum 2000 próbek przez nie więcej niż 1 osobę dla jednego analizatora w ciągu maksimum 8,0 godzin * Przez wykonanie oznaczenia/badania zamawiający rozumie czas od momentu przygotowania materiału do badań tzn wstawienia próbek pierwotnych** do statywów od których rozpoczyna się proces badawczy do czasu uzyskania wyniku lub możliwości kontynuacji badań bez konieczności udziału człowieka( wyniki muszą być uzyskane przed rozpoczęciem kolejnego dnia analitycznego). **Przez próbkę pierwotną zamawiający rozumie próbkę krwi w probówce otwartej z wydzieloną surowicą. 2Oferowany przez Wykonawcę sprzęt do wykonywania przedmiotowych badań musi być przypisany (zgodny) z metodyką wykonywania testu. 3Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt zapewniał automatyzację całego procesu testu ELISA. Parametry analizatora,Warunek graniczny,Ilość: 1.Konstrukcja zintegrowana z wbudowanym: pipetorem, transportem płytek, płuczką, inkubatorami i czytnikiem. Praca z końcówkami jednorazowego użytku -pobieranie końcówek bezpośrednio ze statywów. 2.System otwarty umożliwiający wykonanie wszystkich standardowych testów ELISA. 3.Automatyczny analizator czteropłytkowy umożliwiający doładowywanie próbek i reagentów w trakcie pracy. Możliwość doładowania płytek. 4.Analizator wykonujący całą procedurę testu ELISA na pokładzie (bez przenoszenia mikropłytek do innych urządzeń). 5.Aparat pracujący na próbkach pierwotnych w probówkach o średnicy 10-16 mm 6.Aparat posiadający detektor skrzepów 7.Wbudowane minimum 4 niezależne inkubatory z programowaną temperaturą inkubacji od temperatury pokojowej do 50°C. 8.Wbudowane minimum 4 inkubatory przeznaczone do inkubacji w temp. pokojowej. 9.Końcówki do pipetowania powleczone grafitem, konduktometryczna metoda pomiaru poziomu płynów. 10.Automatyczna kontrola poziomu odczynników i próbek 11.Wbudowany czytnik kodów kreskowych identyfikujący próbki i odczynniki bez konieczności dodatkowej konfiguracji. 12.Wbudowana automatyczna płuczka ośmiokanałowa, butle na co najmniej cztery rodzaje płynów płuczących jednocześnie, z czujnikiem poziomu cieczy. Dokładność dozowania objętości nie gorsza niż 3%. 13.Możliwość wpisania wzorów matematycznych oraz zaprogramowanie różnych rodzajów krzywych standardowych 14.Przeliczanie wyników absorbancji i automatyczna interpretacja wyników. 15.Automatyczna procedura utrzymania aparatu: dzienna, tygodniowa, miesięczna. 16.Możliwość użycia aparatu jako jedno z wymienionych urządzeń: pipetor, płuczka, inkubator, czytnik. 17.Możliwość obsługi płytek minimum 96 dołkowych płasko lub okrągłodennych. 18.Czytnik: zakres długości fali 400-650 nm, ilość zainstalowanych filtrów nie mniej niż 4 (405 nm,450,nm,620 nm,650 nm).Zakres odczytu 0-3.00 ABS. Dokładność odczytu nie mniejsza niż ±1%.Liniowość odczytu 0-2,00. Parametry wyposażenia 1Analizator sterowany komputerem typu PC (oprogramowanie w systemie Windows), umożliwiający archiwizację wyników oznaczeń i ich późniejsze odszukiwanie. 2.Do aparatu dołączony zestaw walidacyjny ELISA spełniający poniższe warunki:1. Test przeznaczony do sprawdzania analizatorów ELISA. 2.Test musi zawierać mikropłytkę i niezbędne odczynniki: kontrolę, koniugat, substrat i odczynnik hamujący. 3.Procedura nie dłuższa niż 2 godziny.4.Świadectwo wzorcowania 3.Aparat wyposażony w oprogramowanie umożliwiające wprowadzenie procedur testów weterynaryjnych różnych producentów. 4Aparat wyposażony w oprogramowanie umożliwiające wykonanie testu walidacyjnego. 5Aparat z zaprogramowanymi procedurami: samego czytania, samego płukania, inkubacji krótkiej i długiej, procedura całonocna. 6Oprogramowanie zawierające moduł ratowanie wyników do testów ilościowych. Parametry końcówek do analizatora 1Końcówki do pipetowania powleczone grafitem o poj. 1100 ul i 300 ul , konduktometryczna metoda pomiaru poziomu płynów. 2Końcówki pakowane w bloki po minimum 96 sztuk umożliwiające włożenie do aparatu minimum 96 sztuk jednocześnie. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OPROGRAMOWANIA I SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO UMOŻLIWIAJĄCEGO AUTOMATYZACJĘ PROCESU WYKONYWANIA TESTU ELISA: 1/Komputery klasy PC ( jednostka centralna, monitor LCD) z oprogramowaniem oraz drukarki laserowe do przeprowadzenia procedury testu i zarządzania wyposażeniem badawczym - 2 zestawy, posiadające . a)graficzny i,lub tekstowy interfejs użytkownika pozwalający na kontrolę parametrów pracy urządzeń, b)możliwość sterowania z programu komputerowego przynajmniej czynnością związaną z pobraniem surowicy z probówki pierwotnej i dozowaniem do dołków mikropłytki minimum 96 dołkowej łącznie z wykonaniem rozcieńczeń wstępnych i odczytem płytki, c)możliwość importu/exportu z plików do i z programów przetwarzających dane typu XLS (w wersji MS EXEL 2000, 2007, XP), 2 Wykonawca zobowiązany jest do konfiguracji oprogramowania niezbędnej do przeprowadzania badań na testach ELISA do diagnostyki choroby Aujeszkyego, jakim będzie dysponował zamawiający WYMAGANIA OGÓLNE 1Sprzęt winien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad. 2Dostarczony sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP 3Wszystkie oferowane urządzenia muszą być oznaczone znakiem CE. 4Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być krótsza niż gwarancja producenta oferowanego sprzętu. 5Instrukcja obsługi w języku polskim dostarczona razem z analizatorem. 6Podłączenie aparatu do sieci laboratoryjnej WARUNKI SZKOLENIA 1 W ramach ceny umowy Wykonawca w terminie 4 dni od dnia zainstalowania przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie: -ogólne zasady działania, -procedury obsługi oraz konserwacji urządzeń, -konfiguracji, programowania urządzeń, -rozpoznania wadliwego działania, -drobnych napraw oraz przeprowadzania testów. 2Szkolenie musi składać się zarówno z części teoretycznej jak i ćwiczeń praktycznych. Na koniec szkolenia uczestnicy uzyskują certyfikat potwierdzający umiejętności nabyte podczas szkolenia. 3Szkolenie winno być zakończone po osiągnięciu pełnej zdolności obsługi sprzętu i programu komputerowego. 4Szkolenie przeprowadzone zostanie na teście ELISA dostarczonym przez Dostawcę 5Zamawiający wymaga możliwość użycia w.w elementów zestawu do samodzielnej pracy zgodnie z ich przeznaczeniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełna, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań: a) opis - wykaz oferowanego przez wykonawcę sprzętu (producent, model, nr katalogowy) potwierdzający spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez zamawiającego. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie-art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2002 r. nr 42, poz. 369 z późn. zm.)).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt - 15
- 3. Czas dla przeprowadzenia badań na minimum 2000 próbek - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Brodowicza 13, 30-965 Kraków 69.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Sekretariat, pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





