Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-16
Sopot: Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na kompleksowej naprawie pojazdów należących do MSPR Sopot,
Numer ogłoszenia: 192798 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Miejka Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią , ul. B. Chrobrego 10, 81-756 Sopot, woj. pomorskie, tel. 0-58 5558103, 5558117, faks 0-58 5558100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na kompleksowej naprawie pojazdów należących do MSPR Sopot,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa usługi na kompleksową naprawę pojazdów M.S.P.R. Sopot, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do prowadzenia odpowiedniej działalności z zakresie naprawy samochodów oraz możliwości holowania uszkodzonych pojazdów do naprawy, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych), 5. bliskość zakładu naprawczego od Zamawiającego ( teren miasta Sopot ), 6. posiadają odpowiednią ilość stanowisk naprawczych ( możliwość naprawy pojazdu poza kolejnością ), 7. możliwość zapłaty bezgotówkowej, 8. udzielą gwarancji jakościowej na wykonaną usługę oraz wymienione części samochodowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.10 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów 50.11.65.00 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE POBIERA SIĘ WADIUMIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do prowadzenia odpowiedniej działalności z zakresie naprawy samochodów oraz możliwości holowania uszkodzonych pojazdów do naprawy, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych), 5. bliskość zakładu naprawczego od Zamawiającego ( teren miasta Sopot ), 6. posiadają odpowiednią ilość stanowisk naprawczych ( możliwość naprawy pojazdu poza kolejnością ), 7. możliwość zapłaty bezgotówkowej, 8. udzielą gwarancji jakościowej na wykonaną usługę oraz wymienione części samochodowe. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawca jest obowiązany załączyć : A. 1. Formularz oferty wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na formularzu ofertowym pkt. 5 ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, B. Wykonawcy ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia publicznego ( dotyczy konsorcjum, spółek cywilnych itp.) : 1. ustanawiają pełnomocnika i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2. z treści tego dokumentu musi wynikać, że ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wszystkich wykonawców w postanowieniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jakiego postępowania dotyczy jak również powinno identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3. każdy z Wykonawców występujący wspólnie musi przedłożyć wymagane dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego Wykonawców są spełnione dokumenty te będą oceniane łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sopot.pl/eGmina/pl/cityzone/BIP/Przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S.P.Z.Z.O.Z. Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią, 81 - 756 SOPOT ul. B. Chrobrego 10..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 09:00, miejsce: S.P.Z.Z.O.Z. Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią, 81 - 756 SOPOT ul. B. Chrobrego 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających okresowo całodobowej opieki w ośrodkach wsparcia
- Dostawa paliw poprzez tankowanie pojazdów na stacjach z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Zapewnienie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kruszyw łamanych
więcej: przetargi w Sopocie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





