eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Lipnie, przy ul. Wyszyńskiego 8a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Bydgoszcz: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Lipnie, przy ul. Wyszyńskiego 8a
Numer ogłoszenia: 192796 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153542 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy, ul. Leona Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3415261, faks 052 3415781.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pod nazwą budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Lipnie, przy ul. Wyszyńskiego 8a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie pełnego zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji inwestycji pod nazwą: Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej KRUS w Lipnie, przy ul. Wyszyńskiego 8a, która polegać będzie na: 1) wykonaniu czynności Inwestora Zastępczego w trakcie realizacji inwestycji, 2) wykonaniu czynności Inwestora Zastępczego w okresie rękojmi i gwarancji. 2. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do zapoznania się z istniejącym harmonogramem rzeczowo-finansowym, będącym załącznikiem do umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych. 3. Zamawiający oświadcza, iż realizacja inwestycji pod nazwą Budowa budynku biurowego Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lipnie przy ul. Wyszyńskiego 8a została rozpoczęta: 1) wartość inwestycji wynosi 1 451 947,89 PLN brutto, 2) zrealizowana wartość robót wynosi 435 819,95 PLN brutto, 3) wartość robót pozostała do realizacji wynosi 1 016 127,94 PLN brutto. 4. Planowany termin zakończenia inwestycji został wyznaczony na 31.12.2012 r. 5. Przez zakończenie robót budowlanych Zamawiający rozumie dopuszczenie inwestycji do użytkowania. 6. Zakres robót budowlanych do wykonania: 1) roboty budowlane (żelbetowe, murowe, roboty w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych, elewacje, roboty wykończeniowe - podłoża i posadzki, wykończenie ścian i sufitów, balustrady schodowe, stolarka / ślusarska drzwiowa, stolarka okienna, wyposażenie, ogrodzenie, drogi, parking, chodniki, zieleń), 2) instalacje zewnętrzne (deszczowa, wodociągowa, sanitarna) i wewnętrzne (wodociągowa, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, wentylacyjna), instalacje elektryczne, instalacje sygnalizacji alarmu pożaru (SAP), instalacje systemu włamania i napadu (SWiN), instalacje odgromowe, sieć strukturalna. 7. Zamawiający zaleca, aby w celu właściwego oszacowania ceny Wykonawca ubiegający się o zamówienie przeprowadził wizję lokalną placu budowy inwestycji. 8. Dokumentacja projektowa budynku, będącego przedmiotem inwestycji znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego http://www.krus.gov.pl przy ogłoszeniu BZP nr 228813-2011 z dnia 26.08.2011 r. 9. Całość dokumentacji związanej z realizacją inwestycji dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00. 10. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku CPV: 71540000-5 Usługi zarządzania budową. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do szczegółowego wykonania następujących obowiązków: W ZAKRESIE DOKUMENTACJI: 1. Zapoznanie się oraz weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej i prawno-administracyjnej (decyzje, pozwolenia, uzgodnienia) w zakresie kompletności i zgodności z aktualnymi przepisami. 2. Zgłaszanie Zamawiającemu, w przypadku powstania takiej konieczności, zastrzeżeń do projektu i dokonywanie w porozumieniu z projektantem stosownych uzgodnień. 3. Współpraca z projektantem w zakresie realizacji nadzoru autorskiego. W ZAKRESIE WYKONAWSTWA ROBÓT: 1. Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w inwestycji ze wskazaniem inspektora - koordynatora, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. 2. W trakcie realizacji inwestycji prowadzenie kompleksowe spraw związanych z: 1) wejściem na teren nie będący w zarządzie inwestora (zgody, powiadomienia, umowy), 2) nadzorowaniem i koordynowaniem robót wymagających: a) przerw w dostawie energii elektrycznej, gazu, wody i innych, b) zajęcia pasa drogowego lub zamknięcia ruchu lokalnego. 3. Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy, jego zgodności z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację inwestycji. 4. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie. 5. Udział w odbiorach robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu. 6. Sporządzanie protokołów odbioru elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym. 7. Opracowanie sprawozdań z wykonanego zakresu rzeczowo-finansowego i przedstawienie ich Zamawiającemu w następującym cyklu: 1) raporty comiesięczne zawierające informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów wykonania robót z przyjętym harmonogramem, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem wymagalności płatności, ocenę Wykonawców, ocenę jakości wykonanych robót i występujących głównych problemów. Raporty należy złożyć Zamawiającemu w terminie 7 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, 2) raporty interwencyjne dotyczące nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet inwestycji przekazywane do upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w terminie 2 dni od zdarzenia, 3) raporty rozliczeniowe składane w terminie 14 dni od zakończenia określonego etapu inwestycji określonego w harmonogramie. 8. Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy. 9. Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym. 10. Organizacja i prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych. 11. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów. 12. Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 13. Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie budowy i przestrzeganiem przepisów p. poż., bhp przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy - podczas całego procesu realizacji inwestycji. 14. Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 15. Potwierdzenie faktycznego wykonania robót budowlanych, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego. 16. Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji (robót budowlanych i instalacyjnych) i odbioru ostatecznego, tj.: 1) stwierdzenie gotowości odbioru, 2) powołanie w uzgodnieniu z Zamawiającym komisji odbiorowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych, 3) dokonania odbiorów częściowych i końcowego od Wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu, 4) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru robót i dokumentacji powykonawczej, 5) uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 6) dokonania odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji i rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 17. Egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych usterek oraz niedoróbek, stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego. 18. Udział w rozruchu inwestycji. 19. Obowiązkowe uczestnictwo w corocznych oraz końcowym przeglądzie gwarancyjnym. W ZAKRESIE ROZLICZEŃ FINANSOWYCH: 1. Weryfikacja i akceptacja faktur częściowych i końcowej przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych, pod względem rachunkowym i pod względem ich zgodności z zakresem wykonanych robót oraz umową. 2. Sprawdzenie pod względem rachunkowym i merytorycznym kosztorysów robót budowlanych oraz faktur, wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, na podstawie protokołów odbioru w ciągu 7 dni roboczych od daty ich złożenia przez Wykonawcę. 3. Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty został zastrzeżony w umowie zawartej z Wykonawcą robót budowlanych. 4. Rozliczenie końcowe inwestycji w oparciu o aktualną Klasyfikację Środków Trwałych. ZADANIA W CZASIE TRWANIA GWARANCJI I RĘKOJMI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ ROBÓT BUDOWLANYCH: 1. Przeprowadzenie w okresie gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, przeglądów przy udziale Wykonawcy robót budowlanych, Zamawiającego i użytkowników wraz ze spisaniem protokołu określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia. 2. Nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale Wykonawcy robót budowlanych, Zamawiającego i użytkowników protokołu z usunięcia wad i usterek. 3. W przypadku nieterminowego usuwania przez Wykonawcę robót budowlanych wad i usterek - naliczenie w porozumieniu z Zamawiającym kar umownych z tego tytułu. 4. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym. CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, z wielospadowym dachem, w technologii tradycyjnej, o nieregularnym kształcie, z półcieniem w części frontowej. Inwestycja realizowana będzie na działce o powierzchni 1064,0 m2. Dane dotyczące zagospodarowania działki: - powierzchnia zabudowy - 264,92 m2, - powierzchnia dróg wewnętrznych i miejsc postojowych - 297,00 m2, - powierzchnia chodników - 32,00 m2, - powierzchnia zieleni - 464,08 m2, - śmietnik - 6,00 m2, - kubatura budynku - 2 067,00 m3. 1. Fundamenty monolityczne żelbetowe. Ławy i stopy fundamentowe z betonu klasy C16/20 o wysokości 40 cm i 55 cm szerokości wg rysunku rzutu fundamentów na warstwie podkładowej grubości 10 cm z betonu klasy C8/10.Ławy fundamentowe zbrojone podłużnie w świetle ścian fundamentowych 4 O12 ze stali klasy A-III(34 GS), strzemionami O6 co 20cm ze stali A-I (St3SX) i poprzecznie wg rysunku rzutów i przekrojów. Stopy fundamentowo zbrojone krzyżowo wg rysunków konstrukcyjnych. 2. Ściany fundamentowe. Ściany zewnętrzne fundamentowe dwuwarstwowe. Warstwa konstrukcyjna grubości 24 cm z bloczków betonowych klasy 15 na zaprawie cementowej marki M 8. Ściany zewnętrzne wzmocnić trzpieniami żelbetowymi TŻ zbrojone 4 O14, strzemiona O6 co 25 cm. Trzpienie żelbetowe z murem łączyć strzemionami O8 co 50 cm. Ściany wewnętrzne konstrukcyjne z bloczków betonowych grubości 24 cm klasy 15 na zaprawie cementowej. Izolację termiczną ścian ze styropianu wykonać wg projektu architektonicznego. Na ławach fundamentowych i na wierzchu ścian fundamentowych należy ułożyć poziomą izolację przeciwwilgociową (dwie warstwy papy na lepiku). Pionową izolację przeciwwilgociową należy wykonać powłoką dwuwarstwową (np. Abizol lub Dysperbit). 3. Ściany kondygnacji nadziemnych. Ściany zewnętrzne kondygnacji nadziemnych dwuwarstwowe. Warstwa konstrukcyjna grubości 24 cm z bloczków z betonu komórkowego o klasie gęstości 600 i średniej wytrzymałości na ściskanie 3,0 MPa wykonana klejową zaprawą murarską do cienkich spoin. , izolacja termiczna ze styropianu grubości 12 cm. Ściany wewnętrzne kondygnacji nadziemnych grubości 24 z bloczków z betonu komórkowego o klasie gęstości 700 i średniej wytrzymałości na ściskanie 4,0 MPa na klejowej zaprawie murarskiej do cienkich spoin oraz grubości 25 cm z cegły ceramicznej pełnej klasy 15 na zaprawie c/w marki 8(ściany garażu obciążone żebrami stropu płytowo-żebrowego) . Ścianę wewnętrzną samonośną I piętra grubości 24 cm obciążająca podciąg żelbetowy monolityczny poz.4.3 wykonać jako mur trójwarstwowy o następującym układzie warstw: płyta gazobetonowa 6 cm + styropian 12 cm + płyta gazobetonowa 6 cm. Poszczególne warstwy muru łączyć kotwami stalowymi w ilości 4 szt/m2 W ścianach kondygnacji nadziemnych wykonać trzpienie żelbetowe TŻ o przekroju 24x24 cm zbrojone 4 O14, strzemiona O6 co 25 cm. Ściany zakończyć wieńcem obwodowym , w którym należy osadzić kotwy stalowe do mocowania murłat. 4. Stropy międzykondygnacyjne. Zaprojektowano stropy parteru z prefabrykowanych płyt stropowych kanałowych o wysokości 24 cm oraz żelbetowy monolityczny strop płytowo-żebrowy. Płyty stropowe kanałowe oraz płyty monolityczne opierać na ścianach z bloczków z betonu komórkowego za pośrednictwem warstwy betonu C16/20 grubości nie mniejszej niż 6 cm zbrojony dwoma prętami podłużnymi O8 ze zbrojeniem prętami poprzecznymi O6 co 15 cm (zasada dotyczy oparcia belek Teriva i płyt SP). Prefabrykowane płyty stropowe należy dozbroić na podporze(zbrojenie górne umieszczone w każdej spoinie) za pomocą prętów O12 ze stali A-III (34GS), kotwionych w wieńcu i wpuszczonych w połączenie płyt na długości 90 cm. W stropach wykonać żebra żelbetowe monolityczne pod przewody wentylacji grawitacyjnej. Stropy pierwszego piętra z prefabrykowanych płyt sprężonych typ SP oraz strop gęsto żebrowy Teriva Nowa. Pod przewody wentylacyjne elementy monolityczne wylewane. Stropy pierwszego piętra Teriva Nowa o wysokości konstrukcyjnej 24 cm i rozstawie osiowym belek 60 cm. Nadbeton o grubości minimalnej 3 cm należy wykonać z betonu klasy C16/20. Prefabrykowane belki stropu należy dozbroić na podporze za pomocą prętów O12 ze stali A-III, kotwionych w wieńcu i wpuszczonych w nadbeton na długość 80 cm. Żebra rozdzielcze szerokości 10cm z betonu C16/20 zbrojone podłużnie 2 O12 ze stali A-III zakotwionymi w wieńcach, strzemiona O6 co 15 cm. Belki stropowe o rozpiętości powyżej 5,0 m należy układać z odwrotną strzałką ugięcia f=2,0 cm. Płyty stropowe sprężone SP26.5/6/R60 o wysokości nominalnej 26,5 cm ze zbrojeniem podłużnym cięgnami sprężającymi układać na warstwie zaprawy cementowej co najmniej marki M5. Grubość warstwy zaprawy nie powinna być większa niż 1 cm. Boczne powierzchnie płyt mają podłużne wręby, dzięki którym po wypełnieniu betonem podłużnych styków, pomiędzy płytami powstaje połączenie dyblowe, które zapewniają właściwą współpracę płyt przy przenoszeniu obciążeń. Styki podłużne między płytami wypełnić betonem drobnoziarnistym klasy co najmniej C16/20 o konsystencji plastycznej. Głębokość oparcia płyt na podporach nie powinna być mniejsza niż 8 cm. Strop z płyt SP musi być połączony konstrukcyjnie z podporami. W tym celu w każdym podłużnym styku płyt , przy podporach umieścić należy pręt O10 ze stali A-III łączący strop z żelbetowym wieńcem. Pręty w kształcie klamry, z końcami odgiętymi w dół wchodzą w styki płyt na długości 100 cm. W płytach w strefie przypodporowej przewidziano wycięcia pod piony wentylacyjne i przewód spalinowy dla kotła c.o. 5. Podciągi. Podciągi żelbetowe monolityczne z betonu ( C16/20) zbrojone stalą A-III. 6. Trzpienie. Żelbetowe monolityczne z betonu C16/20 zbrojone stalą A-III . 7. Nadproża, wieńce. Nadproża nad otworami okiennymi i drzwiowymi z prefabrykowanych belek żelbetowych L-19. oraz żelbetowe monolityczne. Wieńce żelbetowe monolityczne z betonu C16/20 zbrojone 4 O12 ze stali A-III strzemiona O6 co 25 cm. 8. Dach. Do wykonania więźby należy użyć drewna klasy C 27. Zaprojektowano więźbę dachową drewnianą o konstrukcji kleszczowo-płatwiowej. Przekroje elementów więźby wg załączonego rysunku. Elementy więźby dachowej połączyć na gwoździe i złącza ciesielskie. Murłaty osadzić na zakotwionych w obwodowym wieńcu żelbetowym kotwach stalowych F-16 ocynkowanych, o rozstawie co 150 cm. Więźbę zabezpieczyć środkiem -Fobos| M-4. 9. Schody wewnętrzne. Schody żelbetowe płytowo-żebrowe monolityczne o grubości płyty 14 cm z betonu C16/20 zbrojonej prętami zbrojenia głównego O10 ze stali A-III o rozstawie 8 cm i prętami rozdzielczymi O6 ze stali A-I o rozstawie 20 cm. Płyty spocznikowe prefabrykowane z płyt stropowych kanałowych i monolityczne. 10. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe. - fundamenty; ławy i stopy fundamentowe żelbetowe monolityczne, - ściany fundamentowe dwuwarstwowe ; warstwa konstrukcyjna grubości 24 cm z bloczków betonowych, izolacja termiczna zewnętrzna z polistyrenu ekstradowanego grubości 8 cm, - ściany zewnętrzne parteru dwuwarstwowe; warstwa konstrukcyjna grubości 24 cm z bloczków z betonu komórkowego lub grubości 25 cm z pustaków Porotherm, izolacja termiczna ze styropianu 12cm, - ściany konstrukcyjne wewnętrzne; z gazobetonu grubości 24 cm i cegły ceramicznej pełnej grubości 25 cm (ściany garażu), - strop parteru z prefabrykowanych płyt stropowych kanałowych oraz strop monolityczny płytowo żebrowy, - strop I piętra z płyt sprężonych typu SP oraz strop gęstożebrowy Teriva Nowa, - schody wewnętrzne -żelbetowe monolityczne, - konstrukcja dachowa; więźba dachowa drewniana, konstrukcja z litego drewna łączona na połączenia ciesielskie, - pokrycie dachowe - blacho dachówka, - ścianka działowa z płyt Porotherm lub gazobetonu grubości 12cm. Ścianę I piętra grubości 24 cm obciążająca podciąg między pomieszczeniami o numerach 5 i 6 wykonać jako mur dwuwarstwowy o następującym układzie warstw: gazobeton 6 cm, izolacja ze styropianu 12 cm, gazobeton 6 cm, - nadproża; żelbetowe monolityczne i prefabrykowane, - podciągi; żelbetowe monolityczne, - wentylacja; głównie grawitacyjna z pustaków ceramicznych oraz klimatyzacja we wskazanych pomieszczeniach wg odrębnego opracowania. W sanitariatach zamontować wentylatory uruchamiane wyłącznikiem światła, - w kotłowni komin spalinowo-wentylacyjny Schiedel PRO ADVANCE 16+W. 11. Roboty wykończeniowe. - wykończenie wewnętrzne; sufity i ściany tynk III kat. cekolowany lub tynki gipsowe malowane farbą zmywalną, w pomieszczeniach sanitarnych na ścianach płytki ceramiczne do wysokości 2,05 m, w gabinecie lekarskim przy umywalce i pokoju socjalnym przy umywalce i zlewozmywaku ekran z płytek ceramicznych zakończone listwą z tworzywa sztucznego, - sufity podwieszone: sala obsługi interesantów z poczekalnią oraz na ciągach komunikacyjnych w miejscach wystąpienia instalacji, - podłogi i posadzki; tarkett, płytki gres i wykładzina dywanowa, - stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana, drzwi wejściowe oraz między przedsionkiem a hallem aluminiowe przeszklone. W Sali obsługi kabiny do obsługi interesantów z profili PCV przeszklone, - stolarka okienna PCV 2-szybowa , uchylno - rozwieralne z nawietrzakami higroskopijnymi, U< 1,6 W/m2K, - parapety wewnętrzne z konglomeratu, zewnętrzne z blachy powlekanej w kolorze obróbek, - wrota do garażu ocieplone, drzwi zewnętrzne do kotłowni ocieplone o EI30, - balustrada schodowa wykonana ze stali nierdzewnej o profilu rury okrągłej. Elementy konstrukcyjne w postaci słupków pionowych wykonać z rury matowej o profilu O38, natomiast poprzeczki z rury O25, pochwyt zaprojektowano z rury O38 w polerze. 12. Izolacje termiczne. - podłogi na gruncie - styropian twardy 10 cm, - strop parteru - styropian 8 cm, - strop I piętra - wełna mineralna grubości 20 cm, - ściany zewnętrzne fundamentowe - polistyren ekstrudowany 8 cm, kondygnacji nadziemnych - styropian 12 cm. 13. Izolacje przeciwwilgociowe. - pozioma ław fundamenowych-2x papa asfaltowa na lepiku, - podłóg i posadzek na gruncie-2x papa asfaltowa z przesmarowaniem zakładów, - w pomieszczeniach sanitarnych 2x papa asfaltowa na lepiku z wywinięciem na ściany na wysokość 15 cm, - w pozostałych pomieszczeniach folia lub 1x papa, - izolacja pozioma ścian fundamentowych-powłokowa 2x roztwór asfalowo-żywiczny Izobud Br. 14. Instalacje wewnętrzne. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje wewnętrzne: - wody zimnej i ciepłej, - kanalizację sanitarną i deszczową, - centralnego ogrzewania, - elektryczną, - telefoniczną, - sygnalizacji p. poż. i p. włamaniową, - komputerową, Wszystkie instalacje wg odrębnych opracowań branżowych. 15. Wykończenie zewnętrzne budynku. - wykończenie zewnętrzne; tynk cienkowarstwowy malowany farbami elewacyjnymi lub barwiony w masie, - cokół budynku- płytki elewacyjne mrozoodporne, - stolarka okienna w kolorze białym, drzwi wejściowe, wrota garażowe i drzwi wg kolorystyki projektu. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej. 16. Dostęp dla osób niepełnosprawnych. Budynek został przystosowany dla osób niepełnosprawnych - dostęp z poziomu terenu zapewniony przez ukształtowanie chodnika na odcinku od wejścia do budynku do chodnika ulicznego i ciągu pieszojezdnego. 17. Analiza wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Budynek zaprojektowano z materiałów energooszczędnych z zastosowaniem zaopatrzenia w energię cieplną z kotła olejowego zlokalizowanego w kotłowni. Podłączono go do sieci miejskich stanowiących uzbrojenie terenu. W przedmiotowym przypadku nie będzie możliwości wykorzystania odnawialnych źródeł energii pod względem technicznym i ekonomicznym. 18. Ochrona p. poż. - kategoria zagrożenia ludzi ZL III, - klasa odporności pożarowej budynku D, - klasa odporności ogniowej i stopień rozprzestrzeniania się ognia materiałów budowlanych, - główna konstrukcja nośna R 60 NRO, - stropy międzykondygnacyjne REI 60 NRO, - garaż oddzielony przedsionkiem obustronnie zamykanym drzwiami o EI 30, przedsionek wentylowany, - w pomieszczeniu kotłowni ściany i strop o REI 60, drzwi zewnętrzne o EI 30, przepusty instalacyjne o EI 60, - zainstalować p. poż wyłącznik prądu oddzielny dla budynku i kotłowni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wector Sp. z o.o., ul. Radzymińska 183, 03-576 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29028,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.