eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekSPRZĘT KOMPUTEROWY DLA JEDNOSTEK RDLP SZCZECINEK



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Szczecinek: SPRZĘT KOMPUTEROWY DLA JEDNOSTEK RDLP SZCZECINEK
Numer ogłoszenia: 192791 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku, ul. Mickiewicza 2, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726300, fax 094 3726301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT KOMPUTEROWY DLA JEDNOSTEK RDLP SZCZECINEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. komputer PC typ I 69 2. komputer PC II 25 3. Monitor LCD 17 35 4. Monitor LCD 19 12 5. Monitor LCD 22 19 6. Notebook z matrycą 15 14 7. Notebook z matrycą 17 12 8. Drukarka laserowa sieciowa mono 6 9. Drukarka laserowa mono do pracy sieciowej - małe grupy robocze 5 10. Drukarka atramentowa A4 10 11. Drukarka atramentowa A3 2 12. Drukarka laserowa kolor A4 7

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena: spełnia - nie spełnia. 2 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena: spełnia - nie spełnia. 3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena: spełnia - nie spełnia. 4 Serwis gwarancyjny Serwis gwarancyjny na miejscu u klienta: - 3 lata na poz. 1-8 i 12, - 1 rok na poz. 9, 10 i 11, - czas reakcji na zgłoszenie 1-2 godzin, - czas naprawy zgodnie z przedstawionymi wymaganiami w specyfikacji technicznej. Uwaga: Serwis musi posiadać autoryzację producenta sprzętu. W przypadku braku możliwości naprawy w wyznaczonym terminie konieczność podstawienia sprzętu zamiennego. W przypadku oferowania serwisu innego niż Wykonawcy, konieczna jest rejestracja sprzętu u serwisanta i przedstawienie zamawiającemu potwierdzenia tej rejestracji. Serwis powinien posiadać certyfikat ISO 9001:2001 Wymagany jest, co najmniej jeden, punkt serwisowy na terenie działania RDLP Szczecinek. Ocena: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: Nr załącznika do SIWZ 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena: spełnia - nie spełnia. 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena: spełnia - nie spełnia. 3 Informacje z banku lub kasy: Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (nie mniej niż 50% wartości oferty brutto), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena: spełnia - nie spełnia. 4 Oświadczenie z art. 22 i 24: Oświadczenie z art. 22 i 24. Ocena: spełnia - nie spełnia. 5 Zaświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów jakościowych: Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, dotyczy systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Należy przedłożyć nw certyfikaty i dokumenty: 1. KOMPUTERY I NOTEBOOKI: a. wyniki testów programu SiSoftware Sandra Pro Business 2007.9.10.105 potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu ze specyfikacją, (tylko w przypadku oferowania procesora o wydajności równoważnej). b. CE, c. ISO 9001:2001 na cykl produkcji, d. ISO 14001 dla producenta sprzętu, e. certyfikat zgodności z Microsoft (Microsoft Windows Marketplace Tested Products List) dla całego oferowanego komputera (wydruk ze strony Microsoft) f. dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest partnerem biznesowym firmy, której oferowany jest sprzęt g. potwierdzenie głośności < 32 dB na komputery zgodnie z certyfikatem PCBC 2. MONITORY: a. CE, b. TCO03, c. ISO 13406-2, d. dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest partnerem biznesowym firmy, której oferowany jest sprzęt 3. drukarki: a. CE, b. dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest partnerem biznesowym firmy, której oferowany jest sprzęt. Ocena: spełnia - nie spełnia. 6 Oświadczenie: O sposobie sprawowania serwisu. Ocena: spełnia - nie spełnia. 7 Autoryzacja: Dokument potwierdzający autoryzację serwisu od producenta. Ocena: spełnia - nie spełnia. 8 Certyfikat serwisu: Certyfikat ISO 9001:2001. Ocena: spełnia - nie spełnia. 9 Punkt serwisowy: Wykaz punktów serwisowych na terenie działania RDLP Szczecinek. Ocena: spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku ul. Mickiewicza 2, 78-400 Szczecinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Kancelaria biura - bud. C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.