eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Starej Wsi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Limanowa: Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Starej Wsi
Numer ogłoszenia: 192789 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Limanowa , ul. M. B. Bolesnej 18b, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 3372252 w. 32, faks 18 3371337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Starej Wsi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont części przyziemia - obejmuje wykonanie podkładów betonowych, izolacji przeciwwilgociowych poziomych, wykonanie wylewek cementowych, wykonanie posadzki z płytek Gres, licowanie ścian płytkami glazurowanymi, wymianę drzwi, obłożenie schodów płytkami Gres, wymianę częściową tynków w miejscach wykonania okładzin z płytek, wykonanie lamperii z tynku mozaikowego żywicznego, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, modernizację kotłowni, wymianę instalacji co i grzejników. 2.Remont parteru - obejmuje wymianę ścianek działowych, wymianę tynków w sanitariatach w miejscach wykonywania okładzin z płytek, wykonanie posadzek z płytek Gres, wymianę drzwi, wykonanie licowania ścian płytkami glazurowanymi w sanitariatach, wymianę balustrad schodowych, wykonanie okładzin schodów z płytek Gres, wykonanie okładzin lamperii z tynku mozaikowego, żywicznego, wymianę drzwi drewnianych na aluminiowe, wymianę urządzeń sanitarnych, wymianę instalacji wod-kan, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, wymianę instalacji co i grzejników. 3.Remont I piętra - obejmuje wymianę ścianek działowych, wymianę tynków w sanitariacie i kuchni w miejscach wykonywania okładzin z płytek, wykonanie posadzek z płytek Gres, wymiana drzwi, wymiana urządzeń sanitarnych, wymiana instalacji wod-kan, wykonanie licowania ścian płytkami w węźle sanitarnym i kuchni, wykonanie okładzin schodów z płytek Gres, wykonanie okładzin lamperii z tynku mozaikowego, żywicznego, wymianę balustrady schodowej, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, wyminę instalacji co. i grzejników. 4.Wyposażenie kuchni - obejmuje wyminę kuchenki gazowej, montaż patelni elektrycznej , montaż okapu z wentylatorem dachowym, montaż przewodu wentylacyjnego, montaż stołu z szafką. 5.Remont świetlicy na I piętrze- remont świetlicy wiejskiej polegał będzie na wymianie posadzki parkietowej, wymianie drzwi ,wymianie okładzin ścian z boazerii drewnianej i lamperii na okładziny z tynku mozaikowego żywicznego, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. 6. Remont poddasza- obejmuje rozebranie ściany, wymianę drzwi na drzwi stalowe EI-30, uzupełnienie tynków, zerwanie podłogi, wykonanie ocieplenia stropu, wykonanie wylewki cementowej, wykonanie posadzki z płytek Gres, zerwanie podsufitki, wymiana elementów drewnianych stropu , wykonanie obłożenia stropu z desek od strony strychu, ocieplenie stropu wełną mineralną, obłożenie stropu płytami kartonowo- gipsowymi, przecieranie starych tynków, uzupełnienie tynków, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. 7. Ocieplenie stropu - od strony strychowej z wełny mineralnej miękkiej dwie warstwy gr 23 cm z wykonaniem paroizolacji z foli polietylenowej oraz ułożeniem na wierzchu foli o wysokiej paroprzepuszczalności membrany dachowej, wykonanie pomostów z desek w celu dojścia do kominów 8.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wymiana pozostałej części stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, stolarka okienna z PCW, stolarka drzwiowa z aluminium, wymiana parapetów wewnętrznych. 9. Ocieplenie i elewacja budynku - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem FS-15 gr. warstwy 10.0 cm z wykonaniem tynku cienkowarstwowego akrylowego w kolorze piaskowym (kolorystyka dotychczasowa)-wysokość budynku nie przekracza 12.0 m, wymiana balustrad schodowych i balkonowej, wykonanie okładzin schodów i balkonu z płytek Gres, wykonanie parapetów okiennych blaszanych, uzupełnienie ściany i okładziny z kamienia piaskowca, piaskowanie i impregnacja kamienia naturalnego cokołu budynku. 10. Remont dachu-wymiana pokrycia dachowego z blachy płaskiej na pokrycie z blachy trapezowej powlekanej w kolorze brązowym, wymiana obróbek blacharskich na dachu, wymiana elementów drewnianych dachu, wymiana ołacenia dachu, zabezpieczenie dachu ekranem zabezpieczającym z folii paroprzepuszczalnej, wydłużenie okapu 0.80 m wykonanie podsufitki z blachy powlekanej trapezowej T-6, przebudowa kominów nad dachem z cegły ceramicznej na kominy z cegły klinkierowej pełnej z wykonaniem czap kominowych wraz z ich okuciem blachą powlekaną i zabezpieczeniem kratami przed dostępem ptactwa, wymiana rynien i rur spustowych na PCW, wymiana instalacji odgromowej wraz z uziemieniem otokowym. 11.Remont placu i chodników - na istniejącym placu planuje się wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grub. 8 cm. Projektowane brukowanie placu nie wpłynie na zmianę spływu wód opadowych. Wody opadowe z placu równomiernie zostaną rozprowadzone po terenie własnej działki. Przed ułożeniem kostki brukowej zostanie wykonana podbudowa tłuczniowa z warstwy dolnej i górnej. wykonanie ścieku z elementów betonowych. 12.Izolacja przeciwwodna ścian piwnic i drenaż opaskowy - obejmuje wykonanie drenaży z rur z tworzyw sztucznych fi 100 mm z zasypaniem drenażu tłuczniem łamanym płukanym, wymianę kanalizacji opadowej odprowadzającej wodę z rynien, wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej ścian piwnic z papy asfaltowej na lepiku 13.Przebudowa ogrodzenia- obejmuje wykonanie fundamentów betonowych, cokołów i murów ogrodzenia wraz z zamontowaniem słupków ogrodzenia i siatki powlekanej w kolorze zielonym, dostarczenie i montaż bram wjazdowych o szer 5.0 m rozsuwanych oraz montaż furtki. 14.Remont zbiornika na ścieki -obejmuje wymianę zbiornika jednokomorowego z tworzywa sztucznego poliestrowego o poj. 15.0 m3 wraz z wykonaniem kanału doprowadzającego ścieki od budynku 15. Wyposażenie budynku - dostawa i montaż regałów, stołu, krzeseł, dywanika, szufladowa, biurka z ladą. 16. Wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej - zabudowa zestawu przyłączowo-pomiarowego ZP-3P na elewacji zewnętrznej budynku, przeniesienie istniejących układów pomiarowych bezpośrednich do projektowanych szafek pomiarowych na zewnątrz budynku, zabudowa rozdzielni obwodowych, wykonanie linii zasilających rozdzielnie obwodowe, instalacji rozdzielczej 1 i 3 - fazowej, instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej i instalacji połączeń wyrównawczych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.55.00.00 - 45.55.00.00 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.62.11.10 - 45.62.11.10 45.62.12.20 - 45.62.12.20 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określone działalności i czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ustawy P.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty wykazie robót budowlanych, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, w jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), - wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektu kubaturowego , o wartości min. 300 000,00 zł. Spełnienie warunku wykonawca wykaże przedkładajac wykaz robót budowlanych oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami : równiarka samojezdna, samochód samowyładowczy, koparko-ładowarka, walec statyczny samojezdny, samochód dostawczy, wyciąg, betoniarka wolnospadowa, rusztowanie ramowe do 20m, elektronarzędzia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przedstawionym do oferty wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, że ma do dyspozycji osoby posiadające kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonej ofercie opłacona polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczeń określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót jest możliwa w przypadku: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęsk żywiołowych, warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, b) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami terenowymi, c) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, d) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, 2. Zmiana sposobu spełniania świadczenia na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ i innych osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru itp. oraz osób reprezentujących strony b) zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego robót jest możliwa po uprzedniej zgodzie Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kc. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa, jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca, c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, d) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmianie uległy stawki podatku VAT, f) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, g) zmiany w kolejności terminów wykonywania robót budowlanych. 4. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.limanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 34-600 Limanowa, ul. M.B.Bolesnej 18b, skrzydło B, pok. nr 1d.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy 34-600 Limanowa, ul. M.B.Bolesnej 18b, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW na lata 2007-2013. Działanie 413 Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.