eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąWykonanie prac projektowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Nakło nad Notecią: Wykonanie prac projektowych.
Numer ogłoszenia: 192768 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133340 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o., ul. Bolesława Krzywoustego 7A/1, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 304 51 71, faks 52 304 51 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, dotyczącej nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowej przy ul. Dąbrowskiego 44 w Nakle nad Notecią, w zakresie: - wymiany pokrycia dachu z blachy na gonty papowe w odcieniu czerwieni; - renowacji elewacji, wyprawa w kolorze piaskowym z ciemniejszym cokołem z kosztorysem inwestorskim i przedmiarem robót wraz z informacją dotyczącą BIOZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami. 2. Dokumentacja projektowa swym zakresem winna obejmować: - projekt budowlany - kosztorys inwestorski; - przedmiar robót; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; - wszystkie niezbędne opinie i uzgodnienia. 3. Przy opracowaniu projektu należy uwzględnić, iż podczas prowadzenia planowanych robót budowlanych budynek nie będzie wyłączony z bieżącego użytkowania. 4. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego [Dz. U. 2004, Nr 202, poz. 2072] z późn. zm.], informacji BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia [Dz. U. 2003, Nr 120, poz. 1126 z późn. zm.]. W dokumentacji projektowej sposób opisywania zaproponowanych materiałów i urządzeń winien być zgodny z art. 29 ust. 1., 2. ,3. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych [Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.]. Rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji muszą zapewnić wymaganą wysoką jakość i trwałość wykonania, gwarantującą bezusterkowe użytkowanie Obiektu. 5. Prace projektowe obejmują wykonanie: 1) projektu kolorystyki elewacji; 2) kosztorysu inwestorskiego sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym [Dz. U. 2004, Nr 130, poz. 1389] w 2 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na 2 płytach CD; 3) przedmiaru robót budowlanych zgodnie z wyżej cytowanym rozporządzeniem w 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w formacie PDF i na 2 płytach CD; 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w formacie PDF i na 2 płytach CD. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na własny koszt koniecznych, uzgodnień i pozwoleń z właściwymi podmiotami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Obsługi Inwestycyjnej DOMPIL ul. Sikorskiego 33 64-920 Piła, soi.dompil@gmail.com, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.