Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Polkowice: DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORMY PIONOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKU RATUSZA URZĘDU GMINY W POLKOWICACH
Numer ogłoszenia: 192755 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORMY PIONOWEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKU RATUSZA URZĘDU GMINY W POLKOWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Dostawa i montaż platformy pionowejPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych przeznaczonej do zainstalowania wewnątrz budynku - obejmująca ustawienie i zainstalowanie w duszy klatki schodowej przy zachodnim policzku biegu klatki schodowej szybu pionowej platformy dźwigowej.CHARAKTERYSTYKA PLATFORMY Platforma dźwigowa przeznaczona do zainstalowania wewnątrz budynków o napędzie pasowym, który umożliwia zastosowanie przeszklenia na wszystkich czterech ścianach.Ze względu na ograniczone warunki przestrzenne i miejsce zamontowania platforma musi spełniać poniższe wymagania: · zwarta budowa· niski poziom hałasu· przeszklenie wszystkich czterech ścian - panele szybu ze szkła bezpiecznego· falownik - standard· UPS backup dla działań z ostatnich 20 min. jako standard - elektrycznie awaryjne opuszczanie platformy· łatwość montażu· fabrycznie zmontowanie w stopniu zaawansowanym· rozsądny koszt montażu· niskie zużycie energii· drzwi przeszklone ; przeszklenie dwudzielne (góra, dół)· otwieranie drzwi - półautomatyczne· inne warunki techniczne platformy pionowej :- udźwig 400 kg- wysokość podnoszenia 0-13 m (cztery przystanki, czwarty na wysokości +11,63)- prędkość jazdy ok. 0,15 m/s- obwód elektryczny 1-fazowy 240 V 10 A- wymiary platformy 850 x 1500 mm- wymiary szybu 1150 x 1600 mm - wymiary drzwi : szerokość 800 mm- podszybie lub rampa 50 mm (na istniejącej posadzce)- kolor biołopodobny- Dobel 1072CZĘŚĆ II - Roboty budowlano-montażowePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie towarzyszących robót budowlanych w zakresie:- wykonanie i montaż stalowych wsporników spoczników z dębową deską podestową na przystankach piętrowych, - dostosowanie balustrad drewnianych schodowych do nowych warunków (przerobienie zamocowania, itp.), (roboty stolarskie na obiekcie zabytkowym),- wykonanie poszerzenia otworu wejściowego na III piętro poprzez wykonanie odpowiedniego nadproża , wyburzenie części ściany południowej klatki schodowej.Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót. Zaleca się aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji.3. Spełnią poniższe warunki:- wykażą i udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (wrzesień 2002 - wrzesień 2007) dla każdej części co najmniej jednego zadania o podobnym charakterze, z podaniem wartości, dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje):§ dla części I - co najmniej jednego zadania polegającego na dostawie i montażu platformy pionowej przeznaczonej do zainstalowania wewnątrz budynku, o wartości minimum 50.000 zł.§ dla części II - co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu robót budowlano-montażowych o wartości minimum 50.000 zł- Przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł. wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. - udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - 3 lata.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ oraz udzieleniu wymaganych gwarancji.b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d) umowa spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna,e) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika,f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,g) wykaz Doświadczenie zawodowe wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (wrzesień 2002 - wrzesień 2007) wymaganych robót dla poszczególnych części.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż platformy pionowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych przeznaczonej do zainstalowania wewnątrz budynku - obejmująca ustawienie i zainstalowanie w duszy klatki schodowej przy zachodnim policzku biegu klatki schodowej szybu pionowej platformy dźwigowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.22.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlano-montażowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie towarzyszących robót budowlanych w zakresie:- wykonanie i montaż stalowych wsporników spoczników z dębową deską podestową na przystankach piętrowych, - dostosowanie balustrad drewnianych schodowych do nowych warunków (przerobienie zamocowania, itp.), (roboty stolarskie na obiekcie zabytkowym),- wykonanie poszerzenia otworu wejściowego na III piętro poprzez wykonanie odpowiedniego nadproża , wyburzenie części ściany południowej klatki schodowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.42.10.00-4, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego w Polkowicach od stycznia do grudnia 2026roku"
- Oznakowanie pionowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice
- "Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Powiatu Polkowickiego - ZS w Polkowicach"
- "Dostawa mleka dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2026."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- Remont części połaci dachu budynku Polskiej Akademii Nauk - Dom Pracy Twórczej przy ul. Wojska Polskiego 5 w Juracie
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osieku nad Notecią przy ul. Głównej (budynek po byłym gimnazjum)
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
- Głęboka termomodernizacja budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną w miejscowości Iwkowa
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





