To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-06
Koszalin: Środki do codziennego utrzymania czystości i dezynfekcji, sprzęt i osprzęt oraz środki specjalistyczne do okresowego stosowania
Numer ogłoszenia: 192676 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139396 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki do codziennego utrzymania czystości i dezynfekcji, sprzęt i osprzęt oraz środki specjalistyczne do okresowego stosowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - środki do codziennego utrzymania czystości - 3700 L; Zadanie nr 2 - sprzęt i osprzęt - 1843 szt.; Zadanie nr 3 - środki specjalistyczne do okresowego sprzątania - 1550 L; Zadanie nr 4 - środki do dezynfekcji - 3020 L; Zadanie nr 5 - środki do pielęgnacji rąk - 600 L; Zadanie nr 6 - środki do dezynfekcji - 150 L.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.30.00.00 - Różny sprzęt 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.71.15.40 - Kremy lub płyny parafarmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Środki do codziennego utrzymania czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSTAR HOLDING WOŁOSZCZUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
POLSTAR HOLDING WOŁOSZCZUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Polstar Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. H. Modrzejewskiej 52, 75-734 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90565,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102793,36
Oferta z najniższą ceną: 58559,05 / Oferta z najwyższą ceną: 102793,36
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzęt i osprzęt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sutura Med Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Bogusława X 44/3, 70-440 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46228,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45103,73
Oferta z najniższą ceną: 45103,73 / Oferta z najwyższą ceną: 45103,73
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Środki specjalistyczne do okresowego sprzątania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSTAR HOLDING WOŁOSZCZUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
POLSTAR HOLDING WOŁOSZCZUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Polstar Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Heleny Modrzejewskiej 52, 75-734 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32179,48
Oferta z najniższą ceną: 32179,48 / Oferta z najwyższą ceną: 47683,90
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Środki do pielęgnacji rąk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. J.K. Branickiego 19, 15-085 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11955,60
Oferta z najniższą ceną: 11955,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19188,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Środki do dezynfekcji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3669,84
Oferta z najniższą ceną: 3669,84 / Oferta z najwyższą ceną: 5788,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Przebudowa DW 122 odc. Pyrzyce - Lubiatowo
- 19/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja baru w budynku C przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie.
- Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- "Sukcesywne dostawy artykułów do sprzątania, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci".
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.