Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Gorzów Wielkopolski: ZESPÓŁ BOISK TRENINGOWYCH Z TRYBUNAMI I PARKING WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W GORZOWIE WLKP.
Numer ogłoszenia: 192651 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7219576, fax 095 7219612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZESPÓŁ BOISK TRENINGOWYCH Z TRYBUNAMI I PARKING WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W GORZOWIE WLKP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przyszkolnych boisk sportowych w ramach których będzie wykonywany zespół boisk treningowych z trybunami i parking wraz z zagospodarowaniem terenu przy I Liceum Ogólnokształcącym w Gorzowie Wlkp. Podstawowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia: boisko wielofunkcyjne 1; bieżnia; skocznia do skoku w dal; rzutnia do pchnięcia kulą; trybuny; magazyn; schody terenowe; droga techniczna; droga techniczna z placem; boiska do siatkówki plażowej; boisko wielofunkcyjne 2; skatepark; parking; chodnik; ławki; drenaż; ogrodzenie wysokości 3,80 m; furtki szerokości 110cm; ogrodzenie wysokości 2m; oraz urządzenie skarp i nasypów oraz zagospodarowanie zieleni. SPRZĘT I WYPOSAŻENIE: a. lekkoatletyka: bloki sportowe - 8szt.; płotki lekkoatletyczne - 40szt.; zeskok do skoku wzwyż - 1kpl. + wózki do przewożenia zeskoku; próg do pchnięcia kulą; belka do skoku w dal; kule lekkoatletyczne 4, 5, 6, i 7,25 kg - po 3szt.; taśmy miernicze - 2szt.; urządzenie z rejestratorem do automatycznego pomiaru czasów biegów. b. siatkówka plażowa:słupki z osłonami - 4szt.; siatki do siatkówki plażowej (turniejowe) - 2szt.; linie (taśmy) do oznakowania boisk - 2kpl.; stanowiska sędziowskie - 2szt.; piłki do siatkówki plażowej (turniejowe) - 12szt. c. piłka nożna: bramki - 2szt.; - siatki do bramki - 2szt.; - piłki nożne (turniejowe) - 12szt.; d. piłka ręczna: bramki - 2szt.; siatki do bramki - 2szt.; piłki ręczne (turniejowe) - 10szt. e. koszykówka: konstrukcje koszy, tablice z obręczami i siatkami (wandaloodporne) - 2 kpl.; piłki do koszykówki (turniejowe) - 10szt. f. siatkówka: siatka do siatkówki (turniejowe) - 1szt.; tuleje do osadzania słupków; piłki do siatkówki (turniejowe) - 12szt. g. kosze (wózki) do przechowywania piłek h. kosze (wózki) na sprzęt lekkoatletyczny (kule) SPRZĘT POMOCNICZY: l. Zestaw nagłośnieniowy do obsługi imprez sportowych oraz plenerowych imprez sportowo - rekreacyjnych - wg dołączonego zestawienia. ł. Ciągnik samojezdny z funkcją kosiarki i odśnieżania (do transportu sprzętu, nagłośnienia, a także utrzymania porządku na terenach przyszkolnych. m. Monitoring terenu szkoły - wg dołączonego zestawienia. Szczegółowy zakres określają: Dokumentacja Projektowa, Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna , SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia wraz z robotami uzupełniającymi: 860 767,08 EUR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 52.21.22.21 - 52.21.22.21 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 45 000,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia polegające na budowie obiektów z ułożeniem nawierzchni syntetycznych o wartości nie mniejszej niż 500 000,0 zł i załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane, (np. Referencje), a)dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: Kadra kierownicza posiadająca uprawnienia na roboty konstrukcyjno-budowlane, sanitarne ,elektryczne oraz w przypadku wskazanego kierownika robót min. 5 lat stażu jako kierownik robót. b) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. c)posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 zł. bądź posiadają zdolność kredytową na kwotę 500 000,00 zł., na dowód czego przedstawią stosowną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie dostarczą Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1do SIWZ, 2.Kosztorys ofertowy sporządzony przy pomocy załączonego do SIWZ Przedmiaru Robót. 3.Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 4.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 5.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot tego zamówienia. Wymagania dotyczące w/w robót zostały przedstawione w Rozdziale VIII, pkt 1a i należy je złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączyć dokumenty (np. Referencje) potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. 9.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania dotyczące w/w osób zostały przedstawione w Rozdziale VIII, pkt 1b SIWZ. 10.Wykaz robót, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 11.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12.Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające że znajduje sie on w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia lub posiada zdolność kredytową w wysokości określonej w Rozdziale VIII, pkt 1d SIWZ, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13.Zaparafowany projekt umowy będący integralną częścią SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, pok.315.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wycinka drzew na potrzeby realizacji inwestycji drogowej pod budowę drogi S10 w Nadleśnictwie Drawno"
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych elektrycznych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-2
- Modernizacja kompleksów sportowo-rekreacyjnych na terenie placówek oświatowych
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Gorzowie Wielkopolskim oraz członków ich rodzin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





