eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W DOBRZYCY, UL.SZKOLNA



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Dobrzyca: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W DOBRZYCY, UL.SZKOLNA
Numer ogłoszenia: 192639 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca, Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, fax 062 7413013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W DOBRZYCY, UL.SZKOLNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W DOBRZYCY, UL.SZKOLNA

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 50.000zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 60 dni liczone od ostatecznego terminu składania oferty. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.09.2008r. o godz. 9.00. 2. Formy i miejsce wniesienia wadium. Wadium moŜe być wnoszone: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Dobrzyca 20 8409 0001 0000 0101 2000 0006 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) złoŜonych w kasie Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty ww. formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie Zamawiającego lub przekaŜe dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeŜeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a takŜe dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 5) udokumentują, Ŝe w okresie ostatnich pięciu lat a jeŜeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie naleŜycie i rzetelnie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonali budowę hali o wartości nie mniejszej niŜ 2.500.000 zł (brutto). (rozpoczęcie nie wcześniej niŜ 5 lat temu licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a które zostały ukończone). NaleŜy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. 6) Wykonawca powinien dysponować kadrą inŜynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branŜach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej. Osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upowaŜniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynaleŜności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o wymagania sprzętowe wynikające z projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej. 8) kaŜdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres min. 36 miesięcy od odbioru robót. 9) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 10) rozliczenie robót objętych umową następować będzie fakturami przejściowymi, wystawianymi (max 10 faktur na całość zadania) za roboty wykonane w tym okresie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złoŜonych dokumentów wg formuły (spełnia)(nie spełnia) Niespełnienie powyŜszych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać niŜej wymienione dokumenty: 1) dowód wniesienia wadium, 2) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1), 3) zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) wykonany na podstawie: robót wynikających z projektów budowlanych, z przedmiarów robót i specyfikacji technicznej oraz robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3), 5) zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4), 6) tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5), 7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia (zał. nr 7) oraz załączyć potwierdzenie o posiadaniu uprawnień zawodowych branŜy budowlanej, sanitarnej i elektrycznej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego, 8) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia, wymagania określa specyfikacja techniczna (zał. nr 8), 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) wykaz co najmniej jedną roboty budowlanej wykonanej w okresie pięciu lat, a jeŜeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, Ŝe roboty zostały wykonane naleŜycie (referencje, listy polecające). 11) harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 9), Przy opracowywaniu harmonogramu naleŜy uwzględnić fakt, Ŝe Zamawiający w roku 2008 zamierza przeznaczyć kwotę 260.000 zł, w roku 2009 - 1.980.000 zł. Pozostała wartość zadania zostanie poniesiona w roku 2010, 12) wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia (zał. nr 10). Dokumenty, o których mowa w punktach 7, 9 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty naleŜy złoŜyć w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY DOBRZYCA ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca Telefon : 062/ 7413013 Fax : 062/7413013.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:00, miejsce: URZĄD GMINY DOBRZYCA ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca tel/fax : 062/ 7413013 , pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.