eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługi związane z zimowym utrzymaniem dróg administrowanych przez Rejon Pszczyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-12

Katowice: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg administrowanych przez Rejon Pszczyna
Numer ogłoszenia: 192611 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, fax 032 2598710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg administrowanych przez Rejon Pszczyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dachów - 1936 m^2, 1 cykl/ sezon, odśnieżanie spycharko-ładowarką - 150 mg, odśnieżanie ciągnikiem rolniczym - 250 mg, dostawa piasku - 500 Mg dostawa żużla - 200 Mg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Wykonawca musi wykazać: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej: 10.000 zł dla zadania -A-, 100.000 zł dla zadania -B- lub 110.000 dla obu zadań. Warunek ten musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę (dot. Wartości ubezpieczenia). Natomiast polisę ubezpieczeniową musi posiadać każdy z podmiotów. Dla zadania -A- Wykonawca musi dysponować następującymi jednostkami sprzętowymi: Pojazdy ciężarowe samowyładowcze przystosowane do przewozu materiałów sypkich o ładowności min. 20 Ton - min. liczba jednostek: 2; Samochody ciężarowe o ładowności od 5 do 10 Ton - min. liczba jednostek: 1; Dla zadania -B- Wykonawca musi dysponować następującymi jednostkami sprzętowymi: Ciągnik rolniczy wyposażony w pług odśnieżny - min. liczba jednostek: 2; Spycharko-ładowarka - min. liczba jednostek: 1 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów przez porównanie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawców z oświadczeniami i dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Informację o posiadanym prawie do dysponowania sprzętem i środkami transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę na sprawdzenie przez Zamawiającego przed dniem podpisania umowy zgodności faktycznie posiadanego do dyspozycji sprzętu z wykazanym w ofercie. Informację o doświadczeniu Wykonawcy, do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Oświadczenie o lokalizacji bazy i posiadanych środkach łączności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie, 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Pszczynie, 43-200 Pszczyna, ul. Bielska 32, pokój nr 11 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg administrowanych przez Rejon Pszczyna; zadanie A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dachów obiektów kubaturowych - ok. 1936 m2; dostawa żużla - ok. 200Mg; dostawa piasku - ok. 500Mg;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0, 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg administrowanych przez Rejon Pszczyna; zadanie B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie spycharko-ładowarką - ok. 150 mg; odśnieżanie ciągnikiem rolniczym - ok. 250 mg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.