eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawa materiałów biurowych dla O/ZUS Sosnowiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Sosnowiec: Dostawa materiałów biurowych dla O/ZUS Sosnowiec
Numer ogłoszenia: 192591 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325042 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2695012 do 15, faks 032 2662084.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla O/ZUS Sosnowiec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (części); a.Część I - dostawa materiałów biurowych. b.Część II - dostawa stojaków, systemu prezentacyjnego oraz tablic magnetycznych. Przedmiot Części I zamówienia obejmuję cykliczne, sukcesywnie dostawy materiałów biurowych w asortymencie i ilościach podanych w formularzu cenowym przez okres jednego roku od chwili podpisania umowy do siedziby Oddziału ZUS Sosnowiec ul. Partyzantów 1. Przedmiot Części II zamówienia obejmuję jednorazową dostawę, w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy do siedziby Oddziału ZUS Sosnowiec ul. Partyzantów 1, wolnostojących, obrotowych stojaków na ulotki, broszury i informatory; systemów prezentacyjnych na stolik zawierający przykładowe wzory wypełnienia wniosków oraz podstawowe informacje; tablic magnetycznych w asortymencie i ilościach podanych w formularzu cenowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe 30.19.59.20 - Tablice magnetyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - dostawa materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFO - MARKET Elżbieta Sosna, ul. Zielona 5E, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79196,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82982,45

  • Oferta z najniższą ceną: 82982,45 / Oferta z najwyższą ceną: 121642,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.