eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiDostawa 1 echo serca i 1 defibrylatora



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Lidzbark Warmiński: Dostawa 1 echo serca i 1 defibrylatora
Numer ogłoszenia: 192581 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim, ul. Bartoszycka 3, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7672561, fax 089 7672966.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozlw.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 echo serca i 1 defibrylatora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 echo serca i 1 defibrylatora

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w części VIII niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą winni złożyć następujące dokumenty: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień zamówieniach publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - jeżeli nie, prosimy o złożenie stosownego oświadczenia; 1.4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.7.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 1.8.dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu medycznego z wymogami SIWZ; 1.9.kopia deklaracji zgodność CE; 1.10.oświadczenie, z którego treści będzie wynikało, że oferowany sprzęt medyczny spełnia wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt. 1- 6 składa: 2.1. dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, pkt. 1 lit. a i c oraz w ust. 2 pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt.1 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym załączane do oferty należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Wszystkie dokumenty załączane do oferty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlw.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 37, pok. Nr 325, tel. (089) 767 22 71 wew. 267,.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Administracjia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim, 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 37, pok. Nr 329.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Echo serca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JEDNOSTKA GŁÓWNA 1.Aparat wykonany w technologii całkowicie cyfrowej Tak - opisać 2.Zakres częstotliwości pracy [MHz] 2 - 13 MHz 3.Wielokrotne przetwarzanie wiązki odbieranej min. 4 krotne 4.Ilość niezależnych kanałów procesowych Min. 1900 5.Zakres dynamiki systemu [dB] Powyżej 160 dB 6.Ilość rzeczywistych linii tworzących obraz ultrasonograficzny Min. 320 lini 7.Maksymalna częstotliwość odświeżania obrazów 2D Min. 350 obr.na sek. 8.Ilość niezależnych gniazd głowic obrazowych przełączanych elektronicznie Min.3 9.Aktywne gniazdo głowicy dopplerowskiej Tak 10.Monitor bez przeplotu z możliwością regulacji położenia Tak 11.Wielkość ekranu (przekątna) [cal] Min. 15 cali 12.Rozdzielczość monitora Min. 800 x 600 13.Możliwość nagrywania i odtwarzania dynamicznego obrazów (tzw. CINE LOOP)Tak 14.Maksymalna liczba klatek (obrazów) pamięci dynamicznej (CINE) prezentacji B oraz kolor Doppler. Min. 500 15.Maksymalna długość zapamiętanej prezentacji M lub D Min. 60 sekund 16.Zintegrowany moduł EKG Tak 17.Zintegrowany z aparatem systemu archiwizacji obrazów na dysku twardym z możliwością eksportowania na nośniki przenośne MOD i/lub CD-RW/DVD-R w formatach kompatybilnych z systemem Windows (JPG, TIF, AVI) z opcjonalną możliwością transmisji w sieci komputerowej wg standardu DICOM 3.0 Tak, opisać 18.Zintegrowany dysk twardy HDD Min. 40 GB 19.Nastawy programowane dla aplikacji i głowic, tzw. (pesety) Min. 30 20.Drukarka termiczna (video) czarno - biała Tak - podać typ i producenta TRYBY PRACY A Tryb 2D (B-mode) TAK 1.Zakres ustawiania głębokości penetracji [cm] 2 - 24 cm 2.Zakres bezstratnego powiększania obrazu rzeczywistego i zamrożonego (tzw. zoom), a także obrazu z pamięci CINE. Min. 20 x 3.Ilość poziomów szarości Min. 256 4.Możliwość obracania obrazu lewo-prawo, góra-dół Tak B Tryb M TAK 1.Możliwość prezentacji M z efektem Dopplera kolorowego Tak C Tryb spektralny Doppler Pulsacyjny (PWD) TAK 1.Podać maksymalną mierzoną prędkość przepływu [cm na sek.] Min. 550 cm/s dla kąta korekcji 0° 2.Podać wielkość bramki Dopplerowskiej [mm] Min. od 0,5 - 15 mm 3.Podać kąt korekcji bramki Dopplerowskiej 0 - 90° 4.Spektralny Doppler tkankowy na oferowanych głowicach obrazowych Tak D Tryb spektralny Doppler ciągły (CWD) TAK 1.Sterowany pod kontrolą obrazu z głowicy sektorowej elektronicznej i przezprzełykowej Tak 2.Podać maksymalną mierzoną prędkość przepływu [m na sek.] Min. 16 m na sek. dla kąta korekcji 0° E Tryb Doppler Kolorowy (CD) TAK 1.Regulacja uchylności pola Dopplera Kolorowego Tak, min. 20° 2.Kolorowy Doppler tkankowy na oferowanych głowicach obrazowych Tak F Obrazowanie harmoniczne Tak, opisać technologię G Tryb angiologiczny (Doppler mocy) TAK 1.Tryb angiologiczny kierunkowy Tak H Tryb Duplex (2D + PWD lub CD) TAK I Tryb Triplex (2D+PWD+CD) TAK J Inne prezentacje TAK/NIE 1.Wymienić i opisać inne rodzaje pracy (jeżeli występują) Wymienić i krótko opisać PROGRAMY I POMIARY 1.Wymienić wszystkie możliwości pomiarowo - obliczeniowe dla trybu 2D.Wymienić 2.Wymienić wszystkie możliwości pomiarowo - obliczeniowe dla trybu Dopplera Pulsacyjnego i Ciągłego. Wymienić 3.Programy i raporty - min.:- kardiologiczny- naczyniowy TakTak 4.Liczba kursorów pomiarowych Min. 8 par (8 pomiarów na jednym obrazie) 5.Automatyczny obrys spektrum z pakietem obliczeń automatycznych dla Dopplera spektralnego. Tak 6.Automatyczne obliczanie frakcji wyrzutowej EF metodą Simpsona) wbudowane w aparat i aktywne w chwili dostarczenia aparatu. Tak WYMAGANE GŁOWICE A Głowica sektorowa elektroniczna (Phase Array) szerokopasmowa, wieloczęstotliwościowa do badań kardiologicznych. TAK Podać typ i producenta 1.Zakres częstotliwości pracy przetwornika [MHz] 2 - 4 MHz (+ - 0,5 MHz) 2.Częstotliwości pracy dla trybu 2D (B - mode) [MHz] Min. 2 Podać wartości 3.Praca w trybie II harmonicznej Tak 4.Częstotliwości odbiorcze pracy dla trybu II harmonicznej [MHz] Min. 3 Podać wartości 5.Ilość elementów tworzących obraz Min. 64 elementy 6.Kąt pola skanowania (widzenia) [stopnie] Min. 90° B Głowica liniowa elektroniczna szerokopasmowa, wieloczęstotliwościowa do badań naczyniowych. TAK Podać typ i producenta 7.Zakres częstotliwości pracy przetwornika [MHz] 5 - 10 MHz 8.Częstotliwości pracy dla trybu 2D (B - mode) [MHz] Min. 3 Podać wartości 9.Częstotliwości pracy dla trybu kolorowego Dopplera Min. 2Podać wartości 10.Częstotliwość pracy dla trybu PW Doppler Min. 2Podać wartości 11.Praca w trybie II harmonicznej Tak 12.Częstotliwości odbiorcze pracy dla trybu II harmonicznej [MHz] Min. 1 Podać wartości 13.Ilość elementów tworzących obraz 192 elementy 14.Szerokość czoła obrazowego głowicy Max 40 mm OPCJE (ROZBUDOWA SYSTEMU) 1.Możliwość rozbudowy aparatu o głowicę kardiologiczną pediatryczną z obrazowaniem II harmonicznej - opisać (podać typ głowicy i parametry) Tak, opisać 2.Obrazowanie tkanki długości wielokrotnie przekraczającej długość okna obrazowego głowicy (panoramiczne). Długość obrazowanej tkanki min.60 cm (+ - 5%) Tak, opisać 3.Badanie wysiłkowe - Stress Echo (wysiłek fizyczny i próba farmakologiczna) Tak, opisać WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOSTAW, SERWISU ORAZ DOKUMENTÓW 1.Instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim dostarczone wraz z aparatami Tak 2.Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis oferowanego aparatu USG na terenie kraju. Tak 3.Wykonawca powinien zapewnić co najmniej 36-miesięczną gwarancję prawidłowego działania oferowanych urządzeń, obejmującą części zamienne i serwis Tak 4.Wykonawca dostarczy wykaz zawierający wykonanie co najmniej 10 dostaw oferowanego w niniejszym postępowaniu sprzętu, na terenie kraju. Tak Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić personel w zakresie jego obsługi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Defibrylator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator dwufazowy (przenośny) z monitorem wielofunkcyjnym do karetki pogotowia - 1 szt. Producent /Firma : Typ aparatu: Kraj pochodzenia : Rok produkcji :2008 Zasilanie 1.bateryjne/akumulatorowe Tak 2.ilość akumulatorów (baterii) min 2 Tak 3.możliwość ładowania akumulatorow z AC 220 V 50 Hz + - 10% Tak 4.możliwość wymiany wyładowanego akumulatora bez przerywania pracy przy z zasilania wewnętrznego Tak Funkcje , cechy 5.urządzenie przenośne Tak 6.ciężar monitora z możliwością defibrylacji max. 10 kg Tak Monitorowanie funkcji życiowych : EKG 7.ilość kanałów ekg: min. 12 Tak 8.interpretacja i analiza przebiegu ekg w zależności od wieku pacjenta Tak Monitorowanie funkcji życiowych : NIBP 9.zakres pomiaru min. 40 - 210 mm Hg Tak 10.tryb ręczny i automatyczny Tak 11.metoda pomiaru : oscylometryczna Tak Defibrylacja 12.łyżki defibrylatora dla dorosłych i dla dzieci Tak 13.elektrody defibrylująco-stymulująco- monitorujące Tak 14.defibrylacja ręczna Tak 15.defibrylacja półautomatyczna AED Tak 16.zakres dostarczanej energii min. 5 - 200 J Tak 17.ilość poziomów enrgetycznych dla defibrylacji zewnętrznej: min 20 Tak 18.dwufazowa fala defibrylacji Tak 19.kardiowersja Tak Stymulacja przezskórna serca 20.tryb stymulacji na żądanie i asynchroniczna Tak 21.zakres regulacji częstości impulsów stymulujących min. 50 - 150 na min.Tak 22.zakres regulacji amplitudy impulsów stymulujących min. 10 -150 mA Tak Ekran 23.przekątna ekranu min. 8 cali Tak 24.kolorowy LCD TFT lub elektroluminescencyjny EL Tak Alarmy 25alarmy wszystkich monitorowanych funkcji Tak Drukarka 26.szerokość papieru min. 90 mm Tak 27.ilość kanałów jednocześnie drukowanych: min. 3 Tak Inne wymagania 28.możliwość archiwizacji przebiegu pracy aparatu, stanu pacjenta, odcinków krzywej EKG wykonanych czynności i wydarzeń w pamięci oraz wydruk tych informacji Tak 29.możliwość transmitowania diagnostycznych badań ekg z defibrylatora do medycznej stacji odbiorczej znajdującej się w Oddziale Kardiologii w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Olsztynie Tak 30 Możliwość obserwacji zmian w uniesieniu odcinka S-T na ekranie w postaci trndu graficznego Tak 31Polska wersja językowa Tak 32Uchwyt do umocowania urządzenia w ambulansie Tak 33.Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi defibrylatora Tak Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić personel w zakresie jego obsługi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.