Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Ząbkowice Śląskie: REMONT CHODNIKA DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ
NR 3178D M. KAMIENIEC ZĄBKOWICKI UL. KOLEJOWA .
Numer ogłoszenia: 192458 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8151657, fax 074 8153541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKA DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3178D M. KAMIENIEC ZĄBKOWICKI UL. KOLEJOWA ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT CHODNIKA DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3178D M. KAMIENIEC ZĄBKOWICKI UL. KOLEJOWA OD KM 7+979 DO KM 8+183 DŁUGOŚC ODCINKA 204 MB.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Posiadać doświadczenie zawodowe w świadczeniu robót objętych zamówieniem. 5.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ustawy z dn.29-01-2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.). 6. Posiadać atesty , aprobaty techniczne , orzeczenia o jakości materiałów, recepty robocze i kontrolne , wyniki badań laboratoryjnych mieszanek mineralno-asfaltowych na materiały wbudowane. Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków: TAK/NIE
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 i Art. 24 ust.1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) 2.Przedłózy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. / oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na dzień przetargu / 3.Przedłoży dokumenty potwierdzające, że jako Główny Wykonawcaże w okresie ostatnich 5 lat zrealizował roboty o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wykonał co najmniej -1.000,00 m2 nawierzchni chodników w technologii porównywalnej jak w przetargu i że roboty zostały wykonane z nalężytą starannością -oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.Załączyć imieny wykaz osób odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem posiadanych i wymaganych do wykonania robót uprawnień oraz potwierdzenie o przynależności do Izby samorządu zawodowego / oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ,57-200 Ząbkowice Śl., ul.Daleka nr 19 od poniedziałku do piątku w godz: 7:30 - 14:30 po uprzednim uzgodnieniu.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , 57-200 Ząbkowice Ś. , ul.Daleka nr 19 pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- "Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Zwrócona gmina Ząbkowice Śląskie"
- "ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO, NIEUŻYWANEGO SAMOCHODU TYPU SUV DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH"
- Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Zawodowi transformersi".
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śl.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Jarosław - odnowa drogi powiatowej Nr 1761R ulica Siemieńskiego w Jarosławiu
- Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Jarosław- odnowa nawierzchni drogi powiatowej Nr 1741R ulica Dąbrowskiego w Jarosławiu
- "Przebudowa drogi gminnej nr 108056L Kol. Poniatowa - dr. pow. 2241L na odcinku od km 0+000 do km 0+980, dł. 0,980 km"
- Modernizacja chodników na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego - etap I
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy ciągu pieszo-rowerowego wraz z infrastrukturą w ramach projektu pn.: Zintegrowany system transportu na terenie POF-Gmina Poronin.
- Budowa ulicy Zamojskiej w Garwolinie - Etap II.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.