Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Łódź: dostawa materiałów eksploatacyjnych informatycznych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Numer ogłoszenia: 192414 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji, ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, fax 042 6590412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych informatycznych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych informatycznych dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi, określonych w załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiącym formularz cenowy. CPV- 30.19.20.00-0, 30.19.21.13-6, 30.19.20.00-0, 30.19.21.12-9 3.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę na poszczególne części zamówienia określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ odpowiednio dla każdej części: Część 1 - tusze do drukarek Część 2 - tonery do ksero, drukarek i faxów Część 3 - artykuły eksploatacyjne do Risographu Część 4 - taśmy barwiące do drukarek
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.1. - posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, których suma będzie stanowiła równowartość sumy części, na które Wykonawca składa ofertę Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.2. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie, Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający w/w dokument. 6.2. Wykaz wykonanych 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, których suma będzie stanowiła równowartość sumy części, na które Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie ( referencje)- załącznik nr 5 do SIWZ 6.3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. Inne dokumenty wymagane SIWZ: 1. Formularz cenowy (Załącznik nr 3 do SIWZ) wypełniony w częściach, na które Wykonawca składa ofertę 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez produkty będące przedmiotem zamówienia wymogów normy ISO 9001:2001 lub normy równoważnej w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych 3. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ Informacja o zawartości oferty: Dla Zamawiającego ofertę stanowi: - Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą: Załączniki w pkt. 6.1. - 6.3. SIWZ Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu przez produkty będące przedmiotem zamówienia wymogów normy ISO 9001:2001 lub normy równoważnej w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul.Okólna 181, paw.C, pok.11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Łodzi ul. Okólna 181, budynek administracji, II piętro pok.26 (Kancelaria Zespołu) w terminie do 27 sierpnia 2008r. do godz. 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: tusze do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tusze do drukarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: tonery do ksero, drukarek, faxów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tonery do ksero, drukarek, faxów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: artykuły eksloatacyjne do Risographu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły eksloatacyjne do Risographu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: taśmy barwiące do drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy barwiące do drukarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa materiałów biurowych.
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.