Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-19
Nowy Sącz: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 192315 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. ZADANIE NR I - Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena ul. E. Plater. 1. Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia: wartości rynkowej nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00064778/3, będącej własnością Miasta Nowy Sącz, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 6/37 w obrębie 71 o powierzchni 0,0020 ha. położonej w Nowym Sączu przy ulicy Emilii Plater, określenia wartości nakładów poniesionych przez dotychczasowego najemcę na wybudowanie garażu murowanego na podstawie pozwolenia na budowę na nieruchomości gruntowej, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 6/37 w obrębie 71, położonej w Nowym Sączu przy ulicy Emilii Plater. Celem wyceny jest ustalenie ceny nieruchomości w związku z jej sprzedażą w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy garażu oraz wartości nakładów - od ceny nieruchomości nastąpi potrącenie kwoty nakładów poniesionych przez najemcę na wybudowanie budynku garażu na podstawie pozwolenia na budowę. II. ZADANIE NR II - Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - aktualizacja opłat Skarbu Państwa. 1. Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości w wyniku której zostaną sporządzone operaty szacunkowe określenia wartości rynkowej nieruchomości stanowiących własność lub będących w użytkowaniu wieczystym Skarbu Państwa - w celu ustalenia wysokości opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu, stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 roku Nr 261, poz. 2603 z późn. zmianami). 2. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do specyfikacji oraz stanowiący integralną część umowy. 3. Liczba działek gruntu planowanych do wyceny - do 26 szt. III. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (dotyczy Zadania I, Zadania II). 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ewentualne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte we wzorcach umów stanowiących: Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta - Zespół Zamówień Publicznych, ul. Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz, tel. 018 444 43 68, fax 018 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena ul. E. Plater.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia: wartości rynkowej nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00064778/3, będącej własnością Miasta Nowy Sącz, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 6/37 w obrębie 71 o powierzchni 0,0020 ha. położonej w Nowym Sączu przy ulicy Emilii Plater, określenia wartości nakładów poniesionych przez dotychczasowego najemcę na wybudowanie garażu murowanego na podstawie pozwolenia na budowę na nieruchomości gruntowej, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 6/37 w obrębie 71, położonej w Nowym Sączu przy ulicy Emilii Plater. Celem wyceny jest ustalenie ceny nieruchomości w związku z jej sprzedażą w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy garażu oraz wartości nakładów - od ceny nieruchomości nastąpi potrącenie kwoty nakładów poniesionych przez najemcę na wybudowanie budynku garażu na podstawie pozwolenia na budowę..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - aktualizacja opłat Skarbu Państwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości w wyniku której zostaną sporządzone operaty szacunkowe określenia wartości rynkowej nieruchomości stanowiących własność lub będących w użytkowaniu wieczystym Skarbu Państwa - w celu ustalenia wysokości opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu, stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 roku Nr 261, poz. 2603 z późn. zmianami). b) Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1 do specyfikacji oraz stanowiący integralną część umowy. c) Liczba działek gruntu planowanych do wyceny - do 26 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.60.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta do zaawansowanej obróbki graficznej i tworzenia materiałów wideo
- Zakup i montaż dźwigu towarowego (platformy towarowej) w istniejącym szybie w budynku Oddziału ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)
- Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia i obsługą podczas koncertu plenerowe pn.: "KONCERT LETNI. Akademia Ciupaga".
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 4.
- BZP.271.62.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.