eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Szczecin: Dostawa oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Numer ogłoszenia: 192302 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-7, 48.76.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 10 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 10 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 10 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 10 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 10 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz oferty cenowej w Części, do której przystępuje. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. b) Oświadczenie zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych w Części, do której przystępuje - Załącznik nr 1 do SIWZ. c) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 1.5 zdanie 2 lub w przypadku składania oferty wspólnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A.Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. 06..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A.Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. 036 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa realizowana w ramach projektów: Piramida kompetencji, Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja, Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - III edycja, Z korzyścią dla regionu. Rozwój Ekonomii Społecznej. II Edycja oraz budżetu Pomocy Technicznej PO KL. Wyżej wymienione projekty są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach PO KL 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fundusz Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych z Funduszu Pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budżet projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych z budżetu projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - II edycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budżet projektu Piramida kompetencji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych z budżetu projektu Piramida kompetencji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budżet projektu Zachodniopomorskie talenty - regionlany system stypendialny - III edycja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych z budżetu projektu Zachodniopomorskie talenty - regionlany system stypendialny - III edycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budżet Pomocy Technicznej PO KL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych z budżetu Pomocy Technicznej PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budżet FGŚP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych z budżetu FGŚP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowanie antywirusowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania antywirusowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bęben światłoczuły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bębna światłoczułego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Budżet projektu Z korzyścią dla regionu. Rozwój ekonomii społecznej. II Edycja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych finansowanych z budżetu projektu Z korzyścią dla regionu. Rozwój ekonomii społecznej. II Edycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.