Og³oszenie z dnia 2009-02-05
£ask: Artyku³y biurowe - podzial na dwa pakiety
pakiet numer 1 -MATERIA£Y BIUROWE
pakkiet numer 2-TONERY , KASETY, TUSZE, ROLKI FAX
Numer og³oszenia: 19224 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 £ask, woj. ³ódzkie, tel. 043 6752192.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ipzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y biurowe - podzial na dwa pakiety pakiet numer 1 -MATERIA£Y BIUROWE pakkiet numer 2-TONERY , KASETY, TUSZE, ROLKI FAX.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa artyku³ów birowych , podzial na na pakiety Pakiet numer 1. MATERIA£Y BIUROWE L.p. MATERIA£ Jednostka Ilo¶æ miary 1. Blok A4 w kratkê szt. 8 2. Blok A5 w kratkê szt. 2 3. Brulion A4 100 kat. szt. 175 4. Brulion A4 160 kat. szt. 3 5. Brulon A4 192 kart. szt. 5 6. Cienkopis szt. 75 7. D³ugopis szt. 200 8. D³ugopis ¿elowy szt. 12 9. Dyskietki opakowanie 15 10. Dziurkacz szt. 4 11. Faktura VAT 2/3 A4 wielok. 100-2 szt. 3 12. Faktura VAT A5 koryguj±ca szt. 1 13. Gumka szt. 10 14. Gumki recepturki (a 1 kg) opakowanie 4 15. Kalka maszynowa (a 50 szt.) opakowanie 18 16. Kalka o³ówkowa (a 50 szt.) opakowanie 4 17. Klej biurowy w tubie szt. 225 18. Koperty du¿e C4 szt. 900 19. Koperty ma³e C6 szt. 3 200 20. Koperty ¶rednie C5 szt. 760 21. Korektor w ta¶mie szt. 50 22. korektor - pióro szt. 60 23. Koszulki A4 (a100 szt.) opakowanie 37 24. Kubek 1xu¿ 200 ml opakowanie 10 25. Marker pisz. na szkle cienko szt. 200 26. Marker pisz. na szkle grubo szt. 180 27. Marker sucho¶cieralny szt. 10 28. Mazak szt. 50 29. Ofertówka A4 szt. 110 30. O³ówek szt. 50 31. Papier kancelaryjny (a 100 szt.) opakowanie 9 32. Papier komp. 240 x 1 opakowanie 6 33. Papier komp. 240 x 2 opakowanie 1 34. Papier komp. 240 x 3 opakowanie 17 35. Papier komp. 375 x 2 opakowanie 5 36. Papier ksero A3 opakowanie 30 37. Papier ksero A4 opakowanie 1050 38. Papier ¶niadaniowy opakowanie 80 39. Patyczki drewniane ( do szsz³yków ) opakowanie 25 40. Pisak olejny szt. 5 41. P³yta CD-R szt. 65 42. Poduszka do stempli szt. 7 43. Polecenie przelewu - wp³ata gotówkowa szt. 4 44. Rolka kasowa 57 mm szt. 30 45. Rolka term. 57 mm szt. 60 46. Segregator kolorowy szt. 140 47. Segregator zwyk³y szt. 60 48. Serwetka gastronomiczna opakowanie 64 49. Skoroszyt plast. szt. 320 50. Skoroszyt plast. z zawieszk± szt. 100 51. Skoroszyt z zawieszk± szt. 25 52. Skoroszt zwyk³y szt. 500 53. Skorowidz A4 szt. 6 54. Spinacze (a 100 szt.) opakowanie 160 55. Ta¶ma klej±ca szt. 42 56. Ta¶ma masz. 13 mm szt. 17 57. Teczka wi±zana szt. 265 58. Teczka wi±zana plast. szt. 40 59. Teczka z gumk± szt. 30 60. Temperówka szt. 10 61. Torebka foliowa 18x4x35 (a 100 szt.) opakowanie 3 62. Tusz do stempli szt. 45 63. Wk³ad do d³ugopisu szt. 10 64. Wk³ad ¿elowy szt. 100 65. Zakre¶lacz - texmarker szt. 20 66. Zeszyt 16 kart. szt. 25 67. Zeszyt 32 kart. szt. 45 68. Zeszyt 60 kart. szt. 80 69. Zeszyt 80 kart. szt. 90 70. Zeszyt 96 kart. szt. 120 71. Zszywacz szt. 20 72. Zszywki opakowanie 120 73. Zszywki - model 10 opakowanie 15 do 206 tys Euro Pakiet numer 2 TONERY , KASETY, TUSZE, ROLKI FAX L.p. Nazwa materia³u Jednostka Ilo¶æ miary 1. Kaseta EPSON LX300 szt. 7 2. Kaseta Nakajima AX-200 / Olimpia CarreraII szt. 1 3. Kaseta OKI ML 3410 szt. 3 4. Kaseta OKI ML -182/320 szt. 7 5. Kaseta OKI ML520/521/590 szt. 5 6. Kaseta Panas. KX-P 170 /3696 szt. 1 7. Rolka do fax. KX-FA 57 /KX-FP 343 szt. 13 8. Rolka do fax. KX-FA 55A szt. 1 9. Toner Canon NPG-13 NP6028/6035 szt. 10 10. Toner HP LJ1300 szt. 1 11. Toner HP LJ1320 / 1160 szt. 10 12. Toner HP LJ 2300 szt. 1 13. Toner HP LJ 5L szt. 1 14. Toner HP LJ 5P / C 3903A szt. 2 15. Toner HP LJ P 1505 / CB436A/36A * szt. 5 16. Toner HP LJ 1010-1020 szt. 35 17. Toner HP P 1005/1006 / 35A * szt. 6 18. Toner HP Q6000A / do HP LJ 1600 - czarny szt. 2 19. Toner HP Q6003A / do HP LJ 1600 - kolor szt. 4 20. Toner KTN B162 / do Minolty opakowanie 2 21. Toner TK-17 KYOCERA szt. 5 22. Tusz Canon BC02/BC01 do Canona BCJ240 szt. 1 23. Tusz DJ 51604A/Canon BP-37-DH szt. 4 24. Tusz do HP DJ 5440/ C9362 336 szt. 11 25. Tusz HP 710 51645A szt. 2 26. Tusz HP C9361EE - kolor, nr 342 szt. 2 27. Tusz HP DJ 5150/5550 C6656A szt. 2 28. Tusz HP DJ 840C/C6615D szt. 8 Opis: * - materia³y oryginalne do 206 tys Euro.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, O¶wiadczenie z art. 22 i 24.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: siedzibie Zamawiaj±cego pokój nr 23.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiaj±cego pokój nr 23.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artyku³ów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa artyku³ów birowych , podzial na na pakiety Pakiet numer 1. MATERIA£Y BIUROWE L.p. MATERIA£ Jednostka Ilo¶æ miary 1. Blok A4 w kratkê szt. 8 2. Blok A5 w kratkê szt. 2 3. Brulion A4 100 kat. szt. 175 4. Brulion A4 160 kat. szt. 3 5. Brulon A4 192 kart. szt. 5 6. Cienkopis szt. 75 7. D³ugopis szt. 200 8. D³ugopis ¿elowy szt. 12 9. Dyskietki opakowanie 15 10. Dziurkacz szt. 4 11. Faktura VAT 2/3 A4 wielok. 100-2 szt. 3 12. Faktura VAT A5 koryguj±ca szt. 1 13. Gumka szt. 10 14. Gumki recepturki (a 1 kg) opakowanie 4 15. Kalka maszynowa (a 50 szt.) opakowanie 18 16. Kalka o³ówkowa (a 50 szt.) opakowanie 4 17. Klej biurowy w tubie szt. 225 18. Koperty du¿e C4 szt. 900 19. Koperty ma³e C6 szt. 3 200 20. Koperty ¶rednie C5 szt. 760 21. Korektor w ta¶mie szt. 50 22. korektor - pióro szt. 60 23. Koszulki A4 (a100 szt.) opakowanie 37 24. Kubek 1xu¿ 200 ml opakowanie 10 25. Marker pisz. na szkle cienko szt. 200 26. Marker pisz. na szkle grubo szt. 180 27. Marker sucho¶cieralny szt. 10 28. Mazak szt. 50 29. Ofertówka A4 szt. 110 30. O³ówek szt. 50 31. Papier kancelaryjny (a 100 szt.) opakowanie 9 32. Papier komp. 240 x 1 opakowanie 6 33. Papier komp. 240 x 2 opakowanie 1 34. Papier komp. 240 x 3 opakowanie 17 35. Papier komp. 375 x 2 opakowanie 5 36. Papier ksero A3 opakowanie 30 37. Papier ksero A4 opakowanie 1050 38. Papier ¶niadaniowy opakowanie 80 39. Patyczki drewniane ( do szsz³yków ) opakowanie 25 40. Pisak olejny szt. 5 41. P³yta CD-R szt. 65 42. Poduszka do stempli szt. 7 43. Polecenie przelewu - wp³ata gotówkowa szt. 4 44. Rolka kasowa 57 mm szt. 30 45. Rolka term. 57 mm szt. 60 46. Segregator kolorowy szt. 140 47. Segregator zwyk³y szt. 60 48. Serwetka gastronomiczna opakowanie 64 49. Skoroszyt plast. szt. 320 50. Skoroszyt plast. z zawieszk± szt. 100 51. Skoroszyt z zawieszk± szt. 25 52. Skoroszt zwyk³y szt. 500 53. Skorowidz A4 szt. 6 54. Spinacze (a 100 szt.) opakowanie 160 55. Ta¶ma klej±ca szt. 42 56. Ta¶ma masz. 13 mm szt. 17 57. Teczka wi±zana szt. 265 58. Teczka wi±zana plast. szt. 40 59. Teczka z gumk± szt. 30 60. Temperówka szt. 10 61. Torebka foliowa 18x4x35 (a 100 szt.) opakowanie 3 62. Tusz do stempli szt. 45 63. Wk³ad do d³ugopisu szt. 10 64. Wk³ad ¿elowy szt. 100 65. Zakre¶lacz - texmarker szt. 20 66. Zeszyt 16 kart. szt. 25 67. Zeszyt 32 kart. szt. 45 68. Zeszyt 60 kart. szt. 80 69. Zeszyt 80 kart. szt. 90 70. Zeszyt 96 kart. szt. 120 71. Zszywacz szt. 20 72. Zszywki opakowanie 120 73. Zszywki - model 10 opakowanie 15 do 206 tys Euro.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie numer 2 TONERY , KASETY, TUSZE, ROLKI FAX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie numer 2 TONERY , KASETY, TUSZE, ROLKI FAX L.p. Nazwa materia³u Jednostka Ilo¶æ miary 1. Kaseta EPSON LX300 szt. 7 2. Kaseta Nakajima AX-200 / Olimpia CarreraII szt. 1 3. Kaseta OKI ML 3410 szt. 3 4. Kaseta OKI ML -182/320 szt. 7 5. Kaseta OKI ML520/521/590 szt. 5 6. Kaseta Panas. KX-P 170 /3696 szt. 1 7. Rolka do fax. KX-FA 57 /KX-FP 343 szt. 13 8. Rolka do fax. KX-FA 55A szt. 1 9. Toner Canon NPG-13 NP6028/6035 szt. 10 10. Toner HP LJ1300 szt. 1 11. Toner HP LJ1320 / 1160 szt. 10 12. Toner HP LJ 2300 szt. 1 13. Toner HP LJ 5L szt. 1 14. Toner HP LJ 5P / C 3903A szt. 2 15. Toner HP LJ P 1505 / CB436A/36A szt. 5 16. Toner HP LJ 1010-1020 szt. 35 17. Toner HP P 1005/1006 / 35A szt. 6 18. Toner HP Q6000A / do HP LJ 1600 - czarny szt. 2 19. Toner HP Q6003A / do HP LJ 1600 - kolor szt. 4 20. Toner KTN B162 / do Minolty opakowanie 2 21. Toner TK-17 KYOCERA szt. 5 22. Tusz Canon BC02/BC01 do Canona BCJ240 szt. 1 23. Tusz DJ 51604A/Canon BP-37-DH szt. 4 24. Tusz do HP DJ 5440/ C9362 -336 szt. 11 25. Tusz HP 710 51645A szt. 2 26. Tusz HP C9361EE - kolor, nr 342 szt. 2 27. Tusz HP DJ 5150/5550 C6656A szt. 2 28. Tusz HP DJ 840C/C6615D szt. 8 Opis: - materia³y oryginalne do 206 tys Euro.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z £ASKA
- Zakup busa do 9 osób wykorzystywanego do dowozu dzieci do szkó³ oraz innych potrzeb realizowanych przez Zak³ad Komunikacji Miejskiej w £asku
- Obs³uga, konserwacja urz±dzeñ grzewczych
- Dostawê materia³ów ogólnobudowlanych II
- ¦wiadczenie hotelarskich us³ug noclegowych w rejonie miejscowo¶ci Krzesiny/k. Poznania
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budow± sprawno¶ciowego placu zabaw na osiedlu Przylesie w £asku
- Remonty cz±stkowe nawierzchni dróg powiatowych w 2025 r.
wiêcej: przetargi w £asku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem mo¿emy wiêcej -integracja spo³eczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkó³ zawodowych powiatu bi³gorajskiego
- Zakup i dostawa artyku³ów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa zabawek/artyku³ów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przysz³o¶ci", "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" i "ekoMy" i potrzeb w³asnych Zamawiaj±cego
- Dostawa artyku³ów biurowych, ksi±¿ek i druków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla Gminy Wa³brzych i jej jednostek organizacyjnych"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.