Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-20
Zabrze: Dostawa produktów farmaceutycznych
Numer ogłoszenia: 192243 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach , ul. 3-go Maja 13-15, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3704207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów farmaceutycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów farmaceutycznych - 16 zadań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 - 200,00 zł (dwieściezłotych00/100), - dla zadania nr 2 - 250,00 zł (dwieściepięćdziesiątzłotych00/100), - dla zadania nr 3 - Wadium nie jest wymagane, - dla zadania nr 4 - 1 000,00 zł (jedentysiączłotych00/100), - dla zadania nr 5 - 550,00 zł (pięćsetpięćdziesiątzłotych00/100), - dla zadania nr 6 - 450,00 zł (czterystapięćdziesiątzłotych00/100), - dla zadania nr 7 - Wadium nie jest wymagane, - dla zadania nr 8 - 1 500,00 zł (jedentysiącpięćsetzłotych00/100), - dla zadania nr 9 - 700,00 zł (siedemsetzłotych00/100), - dla zadania nr 10 - 100,00 zł (stozłotych00/100), - dla zadania nr 11 - 700,00 zł (siedemsetzłotych00/100), - dla zadania nr 12 - 1 800,00 zł (jedentysiącosiemsetzłotych00/100), - dla zadania nr 13 - 550,00 zł (pięćsetpięćdziesiątzłotych00/100), - dla zadania nr 14 - 800,00 zł (osiemsetzłotych00/100), - dla zadania nr 15 - 1 200,00 zł (jedentysiącdwieściezłotych00/100), - dla zadania nr 16 - 2 500,00 zł (dwatysiącepięćsetzłotych00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Wykonawca dołączy do oferty koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, lub w przypadku producenta - zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.). Ponadto dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie złożonego oświadczenia metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca załączy do oferty oświadczenie potwierdzające, iż proponowane leki umieszczone są w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP (dotyczy produktów farmaceutycznych). Dla potwierdzenia, że proponowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) Wykonawca załączy do oferty oświadczenie potwierdzające, że proponowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (dotyczy produktów medycznych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku obniżki cen przez Wykonawcę nie wymaga się pisemnego aneksu do umowy. Ewentualny wzrost cen jednostkowych leków może nastąpić wyłącznie w związku ze zmianą cen urzędowych leków wprowadzoną rozporządzeniem odpowiedniego Ministra na podstawie stosownego aneksu do niniejszej umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych oraz do nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo - cenowego, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia z danego zadania. 4. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się za pisemną zgodą Zamawiającego na podstawie stosownego aneksu do umowy, zamianę przedmiotu umowy na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: budynek nr 8, piętro I, pokój nr 105 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: budynek nr 33 - Dyrekcja, II piętro, pokój nr 18 - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Talk sterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Talk sterylny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Taurolock Hep 500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taurolock Hep 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Benzyna apteczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Benzyna apteczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Diphereline.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diphereline.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fosamil.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fosamil.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Leki różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Leki różne (wziewy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne (wziewy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Żywienie pozajelitowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żywienie pozajelitowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pracownia cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownia cytostatyków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cytostatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cytostatyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cytostatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cytostatyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Cytostatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cytostatyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Filgrastym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filgrastym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Aprepitant.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aprepitant.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Erwinase.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Erwinase.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Natalizumab.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Natalizumab.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU NR 4 DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH I DIABETOLOGII ORAZ REMONT CZĘŚCI PIWNICY, DYŻURKI LEKARZY I PRO MORTE
- Zabrzański Budżet Obywatelski 2025-XI edycja -Wniosek P0074-Rozwój Zaborza. Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą piłkochwytów boiska sportowego - C.D. w sekcji IX pozostałe informacje
- "Rozwój Zaborza (mini golf, kolejny etap skateparku, modernizacja boiska na MKS Zaborze, ławki)" w ramach ZBO edycja XI - wniosek P0074 Zadanie A: Rozbudowa istniejącego skateparku (...)
- Dostawa produktu leczniczego Mavacamtenum do leczenia w programie lekowym
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania elektroforezy w surowicy i płynie mózgowo - rdzeniowym
- 22/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa leków w tym leków do programów lekowych oraz innych produktów
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń do działu Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim
- ZP-1510-2025 Doposażenie w urządzenia medyczne Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze - część VI
- Dzierżawa rezonansu magnetycznego z wyposażeniem w kontenerze mobilnym dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa sprzętów rehabilitacyjnych
- Zakup sprzętu dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.