eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RąbieńRemont dachu w budynku Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Rąbień: Remont dachu w budynku Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu
Numer ogłoszenia: 192215 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Rąbieniu, Rąbień AB 59, 95-070 Rąbień, woj. łódzkie, tel. 042 7121996, fax 042 7121208.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://dps.static.net/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu w budynku Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres robót określają przedmiary kosztorysowe - załącznik do niniejszej SIWZ oraz projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przy remoncie dachu - dostępny dla zainteresowanych Wykonawców w siedzibie Zamawiającego stanowiące załączniki do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1. Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 5.1. SIWZ. - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych ( załącznik nr 5 do SIWZ). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego ( załącznik nr 7) Wykaz robót zbliżonych zakresem do niniejszego zamówienia , tj. - remont dachów w budynkach mieszkalnych wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat o wartości min. 30 000 zł brutto ( załącznik nr 8), z podaniem ich daty i miejsca wykonania wraz z referencjami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością. Złożone referencje muszą zawierać: pełną nazwę inwestora, zakres prac, termin realizacji. Referencje powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osoba posiadają potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej W celu potwierdzenia ww. warunku do oferty należy dołączyć: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności-załącznik nr 9 . Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: - wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 3) - wykonawca zaakceptuje proponowany wzór umowy ( załącznik nr 10) - wypełniony kosztorys nakładczy zgodnie ze specyfikacją techniczną ( załącznik nr 1 i 2) Zadeklarowane w ofercie materiały muszą mieć takie same parametry techniczne jak materiały podane w kosztorysie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps.static.net/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Rąbieniu, Rabień AB nr 59, 95-070 Aleksandrów Łódzki Tel. 042/712-19-80; 712-19-96; fax. 042/712-19-0.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Rąbieniu AB 59 - sala narad ( na parterze).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.