eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaPrzebudowa osady leśnej Lipinki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Włodawa: Przebudowa osady leśnej Lipinki
Numer ogłoszenia: 192177 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa, Suszno, ul. Szpitalna 152A, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721441, fax 0-82 57-23-760.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa osady leśnej Lipinki.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku mieszkalnym SL w miejscowości Lipinki w zakresie, wymiany pokrycia dachowego z eternitu na blachodachówkę wraz utylizacją eternitu, ociepleniem dachu, i montażem urządzeń solarnych .

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 25.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 2000,00 zł. (dwa tysiące złotych), Wadium może być wniesione w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109/00 poz. 1158 z późniejszymi zmianami) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w banku PEKAO S.A. o/Włodawa Nr 34124022491111000035983804 lub BGŻ Chełm 80 2030 0045 1110 0000 0101 57 10.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.1-9 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r, b) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: - posiadają uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, w tym również w zakresie utylizacji eternitu, c) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 roboty o podobnych rozmiarze i zakresie jak w niniejszym zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł. każda. d) dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia z zakresu nadzoru budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz specjalistą posiadającym uprawnienia z zakresu nadzoru budowlanego w specjalności instalacji i urządzeń cieplnych potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego . e) udzielą co najmniej 3 letniej nieodpłatnej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia, f) w przypadku oferty wspólnej Wykonawcy: - spełniają warunki z pkt. a, e każdy oddzielnie - pozostałe warunki łącznie
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1. potwierdzoną kopię aktualnego wpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. kopię aktualnego zezwolenia organu administracji (starosty włodawskiego) w zakresie uprawnienia do usuwania i zabezpieczania materiałów zawierających azbest, 3. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a gdy okres działalności jest krótszy z tego okresu na dołączonym wzorze, oraz dokumentów, które potwierdzają należyte wykonanie zadania. 4. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. kopia uprawnienia budowlanego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacji urządzeń cieplnych, 6. kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do OIIB, 7. oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 8. oświadczenie o udzieleniu gwarancji zawarte w oświadczeniu wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlodawa.lublin.lasy.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Włodawa Suszno ul. Szpitalna 152 a 22-200 Włodawa.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Świetlica(parter) Nadleśnictwa Suszno ul. Szpitalna 152 a 22-200 Włodawa.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.