eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeDostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Gryfice: Dostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie
Numer ogłoszenia: 192112 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach - powtórzenie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego jednorazowego sprzętu medycznego dla SPZZOZ w Gryficach w ilościach określonych w załączniku do formularza ofertowego - 10 pakietów. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załączniku do formularza ofertowego PAKIETY 49-12.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie 2 dostaw odpowiadającym swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy te były wykonane należycie (załącznik nr 3)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Aktualny katalog z opisem oferowanego sprzętu medycznego i zaznaczeniem przez Wykonawcę jego nr katalogowych wraz z podaniem nr pakietu i pozycji w pakiecie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27, 72 - 300 Gryfice Dział zamówień publicznych pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach ul. Niechorska 27, 72 - 300 Gryfice SEKRETARIAT- II piętro, pok. 51.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jałowe obłożenia pola operacyjnego uniwersalne - serweta górna, dolna i boczne wykonane z miękkiego, chłonnego i mocnego, dobrze układającego się laminatu dwuwarstwowego, pozbawionego pylących i łatwopalnych włókien celulozy lub jej pochodnych. Parametry laminatu: gramatura min. 55g/m2, pojemność absorpcji min. 420%, odporność na penetrację wody 68 cm H2O. Wytrzymały na rozerwanie i manipulację oraz rozciąganie na mokro na całej powierzchni osłaniajacej pacjenta. W składzie: 1 x serweta na stolik narzędziowy ok. 40?m 156x200, 2 x ręcznik do rąk 15 x 20 cm, 1 x taśma klejąca włókninowa 9x50 cm, 1 x serweta na stolik Mayo ok. 50? 77x 142 cm ze wzmocnieniem 55x88 cm, 2 x serweta boczna przylepna 75x90 cm, 1 x serweta 175x175 cm z panelem z folii PE 25x175 cm, 1 x serweta górna przylepna 160x260 cm z panelem z folii PE 10x260 cm 2. Jałowe obłożenia pola operacyjnego okulistyczne: 1x serweta okulistyczna o wymiarze min. 157x183 cm, otwór na oko owalny 8x11 cm częściowo wypełniony folią operacyjną, 1 podwójny uchwyt na przewody, torba na płyny 360o, usztywnienie na twarz 3. Jałowe obłożenia pola operacyjnego do artroskopii wykonane z miękkiego, chłonnego, mocnego i dobrze układającego się laminatu trójwarstwowego, pozbawionego pylących i łatwopalnych włókien celulozy lub jej pochodnych. Parametry laminatu: gramatura min. 62g/m2, chłonność min. 400% warstw zewn. i wewn., środkowa pełnobarierowa (odporność na penetrację wody 200 cm H2O), wytrzymały na rozerwanie i manipulację oraz rozciąganie na mokro na całej powierzchni osłaniajacej pacjenta. W składzie:1 serweta z elastycznym otworem o średnicy 5 cm 242x300 cm, 1 serweta na stół instrumentariuszki 140x190 cm, 1 serweta nieprzylepna 91x159 cm, osłona na kończynę 38x75 cm z taśmą przylepną, uniwersalny rzep na przewody 2,5x13 cm 4. Jałowe obłożenia pola operacyjnego do protezy stawu biodrowego - serweta dolna i górna wykonane z miękkiego, chłonnego i mocnego, dobrze układającego się laminatu trójwarstwowego, pozbawionego pylących i łatwopalnych włókien celulozy lub jej pochodnych. Parametry laminatu: gramatura min. 62g/m2, chłonność min. 400%, warstwy zewn. i wewn., środkowa pełnobarierowa (odporność na penetrację wody 200 cm H2O), wytrzymały na rozerwanie i manipulację oraz rozciąganie na mokro na całej powierzchni osłaniajacej pacjenta. Skład: 2 x serweta na stolik narzędziowy 140x190 cm, 1 x serweta na stolik Mayo 80x147 cm ortopedyczna, 1 x stokineta 30x122 cm -dwuwarstwowa, elastyczna, 2 x ręcznik chłonny 15x20 cm, 1 x serweta nieprzylepna 98x98 cm, 2 x taśma klejąca włókninowa 9x50 cm, 1 x serweta dolna typu U 196x305 cm, wycięcie U przylepne 14x116 cm, wzmocnienie chłonne 2 podwójne uchwyty na przewody, 1 x serweta górna 183x254 cm przylepna, wzmocnienie chłonne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren lateksowy, silikonowany typu Pezzer: Ch 26 - 50 szt., Ch 28 - 50szt., Ch 30 - 50 szt. 2. Dren brzuszny - silikonowy 100% silikon z otworami bocznymi: Ch 26- 100 szt., Ch 28 200 szt., Ch 30- 200 szt., Ch 32- 300szt, Ch 34- 100 szt. 3. Dren lateksowy silikonowany z otworami bocznymi: Ch 24- 50szt., Ch 26- 50szt., Ch 28- 100szt., Ch 30- 200szt., Ch 32- 300szt., Ch 34- 100 szt. 4. Dren perforowany 9, 12, 14 - typu Redon pakowany prosto - sterylny, długość 60cm. 5. Dren thoraks do drenażu klatki piersiowej, ze znacznikiem Rtg: Ch 26- 20szt., Ch 28- 30szt., Ch 30 -30szt 6. Cewnik do drenażu klatki piersiowej z trokarem 40 cm. Sterylny, pojedyńczo pakowany, oznaczenie głębokości na cewniku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do odsysania z pola operacyjnego z końcówką typu Yancauer umożliwiającą dopasowanie do każdego łącznika z kontrolą siły ssania. Dren antyzałamaniowy- długość minimum 2000 mm. Jałowy, bezlateksowy, pakowany pojedynczo, folia- papier. Średnica Ch- 25 2. Zestaw typu FilterFlow do odsysania z pola operacyjnego - z filtrem, 3 końcówki ssące ( 2 zagięte, 1 prosta). Jałowy, bezlateksowy,uchwyt ergonomiczny z filtrem, filtr zapasowy. Podwójnie pakowany. Dł. drenu 2700 mm. Średnica Ch- 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren do ssaków PCV (balonowy) na metry. 2. Łącznik do ssaka łączący dren od ssaka z cewnikiem do odsysania. Sterylny, pakowany pojedynczo. Swiatło na obu końcach nie mniej niż 0,5 cm 3. Dren do ssaków PCV z końcówkami schodkowymi ,światło drenu 1 cm, długość 1,5 - 2,0 m, sterylny,pakowany pojedynczo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kaniula dotętnicza flo switch.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik do żył centralnych dwukanałowy, do cewnikowania żył metodą Seldingera F7x20 2. Cewnik do żył centralnych trójkanałowy, do cewnikowania żył metodą Seldingera F8,5x20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bezpieczny zestaw do punkcji jamy opłucnej z igłą typu VERESA i zaworem jednokierunkowym, zapobiegającym powstawaniu odmy - kranik dwudrożny odcinający, strzykawka 60 ml. Worek do zbiórki płynu 2 l z bezzwrotną zastawką i odpływem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 25 a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do punkcji j. opłucnej , z możliwością pozostawienia drenu w j. opłucnej w celu ewakuacji płynu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych 18 G 3,1 - sterylny,rozszerzony 2. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych 16 G 3,2 - sterylny,rozszerzony.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska chirurgiczna fluid shild N 95,filtr mieszaniny gazów chroniący przed mikroorganizmami krwia i płynami ustojowymi - 95% skuteczności filtracji przy cząsteczkach wielkości 0,3 mikrona.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.