eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W DOBRZYCY, UL. SZKOLNA



Ogłoszenie z dnia 2008-08-18

Dobrzyca: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W DOBRZYCY, UL. SZKOLNA
Numer ogłoszenia: 192090 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca, Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, fax 062 7413013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W DOBRZYCY, UL. SZKOLNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W DOBRZYCY, UL. SZKOLNA

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 50.000zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 60 dni liczone od ostatecznego terminu składania oferty. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.09.2008r. o godz. 9.00. 2. Formy i miejsce wniesienia wadium. Wadium moŜe być wnoszone: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Dobrzyca 20 8409 0001 0000 0101 2000 0006 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) złoŜonych w kasie Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty ww. formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie Zamawiającego lub przekaŜe dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeŜeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a takŜe dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 5) udokumentują, Ŝe w okresie ostatnich pięciu lat a jeŜeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie naleŜycie i rzetelnie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonali budowę hali o wartości nie mniejszej niŜ 2.500.000 zł /brutto/. /rozpoczęcie nie wcześniej niŜ 5 lat temu licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a które zostały ukończone/. NaleŜy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. 6) Wykonawca powinien dysponować kadrą inŜynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branŜach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej. Osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upowaŜniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynaleŜności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o wymagania sprzętowe wynikające z projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej. 8) kaŜdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres min. 36 miesięcy od odbioru robót. 9) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 10) rozliczenie robót objętych umową następować będzie fakturami przejściowymi, wystawianymi (max 10 faktur na całość zadania) za roboty wykonane w tym okresie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złoŜonych dokumentów wg formuły (spełnia) (nie spełnia) Niespełnienie powyŜszych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać niŜej wymienione dokumenty: 1) dowód wniesienia wadium, 2) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1), 3) zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) wykonany na podstawie: robót wynikających z projektów budowlanych, z przedmiarów robót i specyfikacji technicznej oraz robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3), 5) zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4), 6) tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5), 7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia /zał. nr 7/ oraz załączyć potwierdzenie o posiadaniu uprawnień zawodowych branŜy budowlanej, sanitarnej i elektrycznej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego, 8) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia, wymagania określa specyfikacja techniczna /zał. nr 8/, 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) wykaz co najmniej jedną roboty budowlanej wykonanej w okresie pięciu lat, a jeŜeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, Ŝe roboty zostały wykonane naleŜycie (referencje, listy polecające). 11) harmonogram rzeczowo-finansowy /zał. nr 9/, Przy opracowywaniu harmonogramu naleŜy uwzględnić fakt, Ŝe Zamawiający w roku 2008 zamierza przeznaczyć kwotę 260.000 zł, w roku 2009 - 1.980.000 zł. Pozostała wartość zadania zostanie poniesiona w roku 2010, 12) wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia /zał. nr 10/. Dokumenty, o których mowa w punktach 7, 9 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty naleŜy złoŜyć w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY DOBRZYCA 63 - 330 DOBRZYCA ul. Rynek 14 tel./ fax (062) 7413013 pok. nr 15, cena specyfikacji : 400,00 zł. + koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:00, miejsce: URZĄD GMINY DOBRZYCA, UL. RYNEK 14, 63-330 DOBRZYCA tel/fax : (062)7413013 pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.