Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-18
Ełk: Dostawa trumien i sarkofagow
Numer ogłoszenia: 192006 - 2008; data zamieszczenia: 18.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ełku, ul. Suwalska 38, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 610-25-25 w. 33, 600217203, fax 610-23-33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@.puk.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trumien i sarkofagow.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Trumna dębowa wykonana na wzór angielski 10 Trumna dębowa zwykła 70 Trumna dębowa rzeźbiona 25 Trumna sosnowa zwykła 65 Trumna sosnowa rzeźbiona 23 Trumna sosnowa wykonana na wzór włoski 25 Trumna dębowa wykonana na wzór włoski 10 Sarkofag dębowy zwykły 40 Sarkofag dębowy rzeźbiony 35 Sarkofag sosnowy zwykły 35 Sarkofag sosnowy włoski 20 Sarkofag dziecięcy 60-120 20 Sarkofag dziecięcy 140-160 10 Trumna propozycja oferenta ( propozycja oferenta , nowy wzór) 10 Sarkofag ( propozycja oferenta , nowy wzór) 10 Krzyż 250 Skrzynka do ekshumacji 10
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.51.50.00 - Trumny Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.61.00 - Trumny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie posiadają zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz zaległości z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne. Złożą oferty zgodne ze SIWZ. wniosą wymagane wadium.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie w trybie art. 22 i art. 24 ustawy - oświadczenie środowiskowe. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaakceptowany wzór umowy. - dowód wniesienia wadium. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły:spełnia , nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk.elk. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. zo. o. w Ełku ul. Suwalska 38 , 19-300 Ełk, pokój nr 117.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. zo. o. w Ełku ul. Suwalska 38 , 19-300 Ełk, pokój nr 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
- Pełnienie obsługi i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ełk w 2026 roku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na działkach nr ewid. 1/51; 3/46 obręb 0042 Rożyńsk , gmina Ełk
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji poprzez rozwój infrastruktury technicznej w Zespole Szkół nr 1 w Ełku i Zespole Szkół nr 5 w Ełku"
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
więcej: przetargi w Ełku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





