Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Opole: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla
klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
Numer ogłoszenia: 191989 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu , ul. Armii Krajowej 36, 45-071 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4005950, faks 077 4005952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla ok. 58 uczestników Programu aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych oraz nieaktywnych zawodowo klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, pn.: MOJA PRACA - MOJA PRZYSZŁOŚĆ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w częściach. Przy organizacji i realizacji kursów i szkoleń wszystkich części zamówienia Wykonawca usług obowiązany będzie do: 1. Zapewnienia odpowiednio wyposażonych sal wykładowych oraz pomieszczeń i terenu do praktycznej nauki zawodu (w tym: maszyny, narzędzia, materiały, itp.). 2. Zapewnienia dojazdu na kurs-szkolenie, o ile będzie się on odbywał poza granicami miasta Opola. 3. Zapewnienia warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy 4. Ubezpieczenia osób biorących udział w kursach-szkoleniach od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z kursem-szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia- kursu i z powrotem. Suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 10.000,00 zł na 1 ubezpieczonego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopie polisy ubezpieczeniowej wraz z listą osób objętych ubezpieczeniem. 5. Przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich, psychotechnicznych kwalifikujących do odbycia kursu-szkolenia oraz wykonywania zawodu, a także wystawienie książeczek zdrowia do celów sanitarnych (jeżeli dotyczy) na koszt własny, który należy uwzględnić jako składnik ceny oferowanej przez jednostkę szkolącą za wykonanie zamówienia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopie zaświadczeń lekarskich. 6. Zapewnienia osób bezpośrednio uczestniczących w realizacji zamówienia (nauczycieli, wykładowców) z odpowiednim wykształceniem, umiejętnościami i doświadczeniem dostosowanym do tematyki kursów- szkoleń. 7. Zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu-szkolenia cateringu w postaci: 1) śniadania lub kolacji: kanapka - bułka podłużna lub tradycyjna z serem lub wędliną, pastą z dodatkiem warzyw, herbata ( urozmaicone), 2) serwisu kawowego podczas przerwy w zajęciach ( teoretycznych i praktycznych): kawa, herbata, soki owocowe, woda mineralna, kruche ciasteczka, wafelki, cukierki, itp. 3) ciepłego posiłku: drugie danie - ziemniaki (lub ryż, makaron, kluski, itp.), mięso lub ryby, surówka, sosy - w pojemnikach jednorazowych ( urozmaicone ). UWAGA: W przypadku kursu prawo jazdy kat. D catering winien być zapewniony tylko podczas zajęć teoretycznych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dzienne potwierdzenia odbioru cateringu przez uczestnika kursu-szkolenia. 8. Opracowania szczegółowych programów i harmonogramów kursów -szkoleń. Szczegółowe programy i harmonogramy zajęć dla każdego kursu zostaną opracowane przez Wykonawcę i przedstawione Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy. 9. Przekazania na własność każdemu uczestnikowi kursu-szkolenia materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych (podręczniki, skrypty, itp.) oraz zapewnienia wymaganej odzieży ochronnej i roboczej. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenie odbioru przez uczestnika kursu-szkolenia materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych. 10. Prowadzenia dokumentacji: listy obecności uczestników na zajęciach, dziennika zajęć i przekazania ich Zamawiającemu po wykonaniu zamówienia. 11. Bieżącego informowania Zamawiającego o nieusprawiedliwionej nieobecności na zajęciach w ramach kursu-szkolenia, nie zgłoszeniu się na zajęcia lub rezygnacji uczestnika z kursu-szkolenia w trakcie jego trwania. 12. Przeprowadzenia kursów-szkoleń zgodnie z Krajowymi Standardami Kwalifikacji Zawodowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi danych kwalifikacji. 13. Realizacji przedmiotu umowy z należytą starannością oraz czuwania nad prawidłową realizacją umowy. 14. Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny postępów poszczególnych uczestników i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania. 15. Wydania uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu kursu-szkolenia w języku polskim oraz j. angielskim lub niemieckim (do wyboru przez uczestnika), i przekazania Zamawiającemu ich kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę. 16. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń. 17. Zarejestrowania kursów-szkoleń w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl, www.baza.pokl.opole.pl i aktualizacji informacji o każdym szkoleniu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 18. Promocji usługi w ramach projektu Program aktywizacji społeczno zawodowej bezrobotnych oraz nieaktywnych zawodowo klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu pn. MOJA PRACA - MOJA PRZYSZŁOŚĆ. Promocja obejmować będzie min.: umieszczanie obowiązujących logotypów na zaświadczeniach o ukończeniu warsztatów oraz innych dokumentach, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ( wytyczne dostępne są na stronie www.efs.gov.pl) łącznie z podpisem: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a także oznaczanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia poprzez umieszczenie informacji o współfinansowaniu w sali wykładowej w miejscu widocznym dla uczestników kursów-szkoleń lub przed wejściem do sali. 19. Przeprowadzenia ankiet oceny kursów-szkoleń, wykładowców oraz efektywności kursów- szkoleń. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ankiety wraz z ich opracowaniem. 20. Dostarczenie pisemnego sprawozdania z przeprowadzonych kursów-szkoleń zawierającego informację o obecnościach na zajęciach, rezygnacji z zajęć i uzyskanych kwalifikacjach przez wszystkich uczestników kursu-szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wymagany wpis lub aktualizacja na 2012r. w rejestrze instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: - wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na organizowaniu i przeprowadzeniu kursów lub szkoleń zawodowych. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Ustawy Prawo zamówień publicznych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz Oferta Przetargowa wraz z preliminarzami-zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1.Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres i termin. 2. Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT, wprowadzenia akcyzy. 3. Zmiany wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej. 4. Zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 5. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 6. Zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36 45-071 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36 45-071 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs-szkolenie: Prawo jazdy kat. D dla 1 osoby (osoba posiada kat. B).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca winien zapewnić: 1) szkolenie teoretyczne ( wykłady, pokazy, ćwiczenia) - 20 godz. 2) szkolenie praktyczne (pokaz i jazda samochodem) - 60 godz. 3) badania lekarskie 4) przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego 5) 1 egzamin państwowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs-szkolenie: Pracownik ochrony osób i mienia dla 7 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca winien zapewnić: 1) szkolenie teoretyczne i praktyczne w ilości min. 245 godzin obejmujące zagadnienia : ogólnoprawne, ochrony mienia, ochrony osób, wyszkolenie strzeleckie, techniki samoobrony i interwencyjne, udzielanie pierwszej pomocy, etyka pracownika ochrony, itp. 2) kurs winien przygotować uczestników do przystąpienia do egzaminu państwowego w celu uzyskania licencji pracownika ochrony I stopnia ( nie należy doliczać kosztów egz. państwowego -licencja 1 st.). 3) badania lekarskie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs-szkolenie: Sprzedawca z obsługą komputera, kas fiskalnych i terminala płatniczego i umiejętnościami fakturowania dla 8 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca winien zapewnić: 1) szkolenie teoretyczne i praktyczne w ilości min. 160 godzin, obejmujące zagadnienia dotyczące m.in: bhp, form sprzedaży, obsługi klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży, etykę i kulturę sprzedaży, towaroznawstwa, marketingu i reklamy, fakturowania komputerowego, obsługi kas fiskalnych i terminali płatniczych, oraz nauka obsługi programów komputerowych z pakietem programów handlowych związanych z fakturowaniem. 2) książeczkę zdrowia do celów sanitarnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs-szkolenie: Magazynier oraz obsługa komputera, kas fiskalnych, terminala płatniczego oraz obsługa wózków jezdniowych dla 9 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca winien zapewnić: 1) szkolenie teoretyczne i praktyczne w ilości min. 180 godzin, obejmujące zagadnienia dotyczące m.in: bhp, p.poż., budowy i wyposażenia magazynu, technologii i organizacji prac magazynowych, zastosowania systemów komputerowych w gospodarce magazynowej, fakturowania komputerowego, obsługi kas fiskalnych i terminala płatniczego oraz obsługi wózków jezdniowych (w tym widłowych) - odrębne zaświadczenie o uprawnieniach do obsługi wózków jezdniowych. 2) książeczkę zdrowia do celów sanitarnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs-szkolenie: Opiekun osób zależnych (starszych, niepełnosprawnych oraz dzieci) z elementami języka niemieckiego dla 13 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca winien zapewnić: 1) szkolenie teoretyczne i praktyczne w ilości min. 160 godzin, obejmujące zagadnienia dotyczące m.in: problemów społecznych osób starszych i niepełnosprawnych, diagnozy potrzeb osób starszych, niepełnosprawnych oraz dzieci, roli opiekuna, podstawowych wiadomości o zdrowiu, udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, rozwiązywaniu problemów opiekuńczych osób starszych i niepełnosprawnych oraz dzieci , higieny, wychowania dziecka w środowisku instytucjonalnym, stosowanie zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka - 40 godz. , zajęcia praktyczne - 80 godz., a także elementy języka niemieckiego w ilości 40 godz. 2) zaświadczenie z odbytej praktyki w zawodzie, 3) książeczkę zdrowia do celów sanitarnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs-szkolenie: Konserwator terenów zielonych dla 6 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca winien zapewnić: 1) szkolenie teoretyczne i praktyczne w ilości min.140 godz. obejmujących m. in.: podstawy prawne związane z funkcjonowaniem terenów zielonych, przepisy bhp, projektowanie, zakładanie i pielęgnacja terenów zielonych, wiadomości ogólne z botaniki, uprawa gleby i nawożenie, ochrona roślin, formowanie drzew i krzewów, obsługa maszyn i narzędzi do pielęgnacji terenów zielonych (kosiarka spalinowa, kosa spalinowa, piła, itp.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs-szkolenie: Pracownik kadrowo - płacowy dla 6 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca winien zapewnić: 1) szkolenie teoretyczne i praktyczne w ilości min. 160 godz. obejmujące zagadnienia dotyczące m.in: bhp., niezbędne wiadomości z zakresu prawa pracy -KP, rodzaje umów o pracę, , dokumentacja i ewidencja kadrowa, rodzaje ubezpieczeń społecznych, wysokość składek, obowiązki i prawa płatników i ubezpieczonych, klasyfikacja wynagrodzeń, wyliczanie wynagrodzeń, dokumentacja podatkowa, sprawozdawczość i rozliczenia z ZUS, obsługa komputerowa programów kadrowo - płacowych ( Płatnik)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs-szkolenie: Księgowość komputerowa dla 4 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca winien zapewnić: 1) szkolenie teoretyczne i praktyczne w ilości min. 160 godz. obejmujące zagadnienia dotyczące m.in: bhp., niezbędne wiadomości z zakresu podstaw rachunkowości, rachunkowości finansowej, rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej, sprawozdawczości finansowej i jej analizy, zastosowania techniki komputerowej w rachunkowości, ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem komputerowych programów księgowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs-szkolenie: Kurs elektryczny z uprawnieniami energetycznymi E i D dla 4 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca winien zapewnić: 1) szkolenie teoretyczne i praktyczne w ilości min. 90 godzin przygotowujące do zdobycia uprawnień E - eksploatacja i D - dozór urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną (Gr.1)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Utrzymanie przepompowni wód opadowych wraz ze stacjami transformatorowymi w ciągu drogi S11 (obwodnica Olesna) w okresie 36 miesięcy
- Strategie rekrutacyjne podmiotów gospodarczych w województwie opolskim
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów jednorazowego użytku do aparatury medycznej (z podziałem na 10 zadań)
- Budowa świetlicy dzielnicowej w Grotowicach
- Wymiana opraw oświetleniowych na LED w Publicznej Szkole Podstawowej nr 29 w Opolu
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania antywirusowego z funkcjonalnością XDR - ESET PROTECT Enterprise, wraz z kompleksowym szkoleniem dla administratorów, na potrzeby USK w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń o różnej tematyce dla pracowników Urzędu Miasta Krakowa
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn.: Kurs operatora programisty maszyn CNC dla 12 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach
- "Przeprowadzenie kursów dla uczniów z ZSTiO w Limanowej, ZS nr 1 w Limanowej, ZSTI w Mszanie Dolnej oraz ZSP w Mszanie Dolnej".
- Prowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Zawód - Kariera - Sukces".
- Zorganizow. i przeprowadz. kursu zawodow: Programow. robotów przemysł. KUKA - poziom 1 dla 8 uczn./uczenn Zesp. Szkół Ponadp. w Ornontow. oraz 2 nauczycieli/ prakt. nauki zawodu z Zesp. Szkół Techn.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.