eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopaneroboty budowlane w willi Rialto w Zakopanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-13

POZYCJA 19191

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zakopane: roboty budowlane w willi Rialto w Zakopanem

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Zakopane, do kontaktów: Sylwia Kolasa, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448, e-mail: przetargi@um.zakopane.pl, www.um.zakopane.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Zakopane, Wydział Gospodarki Mieszkaniowej, Grzegorz Watycha, ul. Kościuszki 13, pok. nr 222, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020416, fax 018 2020448, www.um.zakopane.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Zakopane, Wydział Gospodarki Mieszkaniowej, Grzegorz Watycha, ul. Kościuszki 13, pok. nr 222, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020216, fax 018 2020448, www.um.zakopane.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Zakopane, Refereat ds. zamówień publicznych, Sylwia Kolasa, ul. Kościuszki 13, pok. nr 7, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020430, fax 018 2020448, e-mail: przetargi@um.zakopane.pl, www.um.zakopane.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane w willi Rialto w Zakopanem. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zabytkowym budynku "Willa Rialto" przy ul. Chałubińskiego 5 w Zakopanem z zastosowaniem materiałów własnych wykonawcy na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (projektu architektoniczno-budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiaru robót) stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zakres robót budowlanych obejmuje: - wymianę pokrycia dachowego; - wymianę deskowania szczytów; - wymianę rynien i rur spustowych; - remont elewacji z ociepleniem; - wymianę elementów konstrukcyjnych balkonów- słupki, rysie; - uzupełnienie płycin balkonowych; - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; - naprawę podmurówki; - remont schodów wejściowych do budynku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Zakopane. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zabytkowym budynku "Willa Rialto" przy ul. Chałubińskiego 5 w Zakopanem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 16 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 -Prawo zamówień publicznych tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń upoważniające do kierowania robotami budowlanymi na obiektach zabytkowych, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz zgodne z par. 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz.U. Nr 150, poz. 1579) i należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeSeli okres prowadzenie działalności jest krótszy w tym okresie - wykonali co najmniej 2 roboty remontowe obiektów zabytkowych nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub obiektów w strefie ochrony konserwatorskiej, których wartość w każdym wykazanym obiekcie wyniosła co najmniej 350 000 zł brutto; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000,00 zł - posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot postępowania na kwotę, co najmniej 800.000 zł; 7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie powyższych warunków do oferty należy dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6) uprawienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające, co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych w formie wykazu zawierającego: adresy, okres zatrudnienia na obiekcie, zakres prowadzonych prac; 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (licząc od daty otwarcia ofert) a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 2 robót remontowych obiektów zabytkowych nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub obiektów w strefie ochrony konserwatorskiej, których wartość w każdym wykazanym obiekcie wyniosła co najmniej 350 000 zł brutto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; ( należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji) 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 800.000 zł; 9) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 600.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.05.2006, cena - 120 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.05.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2006, godzina 12:30, siedziba zamawiającego - sala nr 1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.