eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Regulacja i pogłębienie koryta rzeki Bobrek w km 7+677 ÷ 8+700 - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Sosnowiec: Regulacja i pogłębienie koryta rzeki Bobrek w km 7+677 ÷ 8+700 - etap I
Numer ogłoszenia: 191880 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Węgla Kamiennego "Kazimierz-Juliusz" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Ogrodowa 1, 41-215 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 3685000, 3685585, faks 0-32 2968471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwkkazimierzjuliusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sektorowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regulacja i pogłębienie koryta rzeki Bobrek w km 7+677 ÷ 8+700 - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest regulacja i pogłębienie koryta rzeki Bobrek w km 7+677 ÷ 8+700 - etap I. Wskutek eksploatacji górniczej Kopalni Kazimierz - Juliusz w obrębie koryta rzeki Bobrek, nastąpiło obniżenie powierzchni terenu, co zaskutkowało powstaniem nadrzecznych zalewisk o pow. ok. 9,6 ha, podtopieniem terenów rolniczych, zawilgoceniem budynków mieszkalnych oraz zagrożeniem powodziowym na obszarze o pow. ok. 40 ha. Aby zlikwidować wszystkie w/w negatywne skutki eksploatacji górniczej w obrębie koryta rzeki, konieczna jest jego regulacja, oraz pogłębienie na odcinku od km 3+000 do km 8+700 średnio o 1,7 m. Do chwili obecnej regulacja i pogłębienie koryta rzeki doprowadzone zostały do km 7+677. Dla zlikwidowania zagrożenia powodziowego, konieczne jest prowadzenie dalszych prac na odcinku ok. 1 km .W tym celu wykonany został w roku 2006 projekt budowlany na regulację końcowego odcinka rzeki w km 7+648 do 8+700. Kopalnia ze środków własnych wykonała aktualizację w/w projektu w związku z wymogami decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. Regulacja koryta rzeki Bobrek w km 7+648 ÷ 8+700. Ww decyzja administracyjna wydana przez Wojewodę Śląskiego zgodnie z istniejącymi przepisami środowiskowymi, nakłada na Kopalnię wykonanie w ramach prowadzonej regulacji rzeki, kompensat przyrodniczych m.in.w postaci wydłużenia linii brzegowej oraz wykonania ok. 10 szt. oczek wodnych, co ma służyć ochronie cennych wartości przyrodniczych. Doprowadzenie robót regulacyjnych do km 8+700, wraz z wykonaniem koniecznych kompensat przyrodniczych stanowi zakończenie zadania Regulacja rzeki Bobrek . Zaktualizowana przez firmę ABS -Ochrona Środowiska Katowice ul. Wierzbowa 14 dokumentacja regulacji rzeki wraz z kosztorysem inwestorskim na odcinek od km. 7+677 do km 8+700, przewiduje w swoim zakresie realizację kompensat w postaci wydłużenia linii brzegowej, oczek wodnych, oraz zagłębień terenowych. W roku 2010 Inwestor planuje wykonanie pewnego odcinka regulacji rzeki w ramach posiadanych środków, co stanowić będzie I etap regulacji . Zakończeniem I etapu ma być stopień tymczasowy. W związku z tym, iż Zamawiający dysponuje kwotą 436.400,00 zł netto na realizację I etapu, oczekuje od Wykonawców złożenia oferty cenowej na wykonanie 1mb regulacji i pogłębienia, a tym samym określenia na jakiej długości tej regulacji i pogłębienia dokona za ww. kwotę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest zobowiązany do wniesienia wadium w terminie do 16.07.2010r. godz. 10.00. 2. Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000,00 zł. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub SKOK; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku PKO BP SA o Sosnowiec nr konta: 10 1020 2498 0000 8202 0161 9949 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym 3-ZP-PN-2010 - regulacja rzeki Bobrek. Wadium w pieniądzu ma być wniesione najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze (gwarancja, poręczenie), dokument musi być złożony w formie oryginału w Dziale Księgowości w pokoju. nr 27 a kopia dokumentu z jej potwierdzeniem musi być załączona do pozostałych dokumentów oferty. Niedopełnienie powyższego skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że zakres prowadzonej działalności obejmuje przedmiot zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazanie, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonawcy wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi (lub części jeżeli wykonawca uczestniczy w postępowaniu na część zamówienia) niniejszego zamówienia. W załączonym wykazie należy przedstawić: nazwę i adres zamawiającego, rodzaj robót, wartość, datę i miejsce oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu ww. warunku. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu ww. warunku. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 100.000 PLN, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwkkazimierzjuliusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KWK Kazimierz-Juliusz Sp. z o.o. ul. Ogrodowa 1 41-215 Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 10:00, miejsce: KWK Kazimierz-Juliusz Sp. z o.o. ul. Ogrodowa 1 41-215 Sosnowiec Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.