Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Wrocław: DOSTAWA ZNAKÓW LEGITYMACYJNYCH PODLEGAJĄCYCH WYMIANIE NA TOWARY, ZWANYCH DALEJ BONAMI TOWAROWYMI DLA PRACOWNIKÓW , EMERYTÓW I RENCISTÓW DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W WERSJI PAPIEROWEJ. ZNAK SPRAWY ZP/PN/47/07/NDOK
Numer ogłoszenia: 191878 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZNAKÓW LEGITYMACYJNYCH PODLEGAJĄCYCH WYMIANIE NA TOWARY, ZWANYCH DALEJ BONAMI TOWAROWYMI DLA PRACOWNIKÓW , EMERYTÓW I RENCISTÓW DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W WERSJI PAPIEROWEJ. ZNAK SPRAWY ZP/PN/47/07/NDOK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: znaków legitymacyjnych podlegających wymianie na towary, zwanych dalej bonami towarowymi dla pracowników, emerytów i rencistów Dolnośląskiego Centrum Onkologii ważnych na terenie Wrocławia oraz gminy KOBIERZYCE , O następujących nominałach : 3 218 szt. x 100 zł 390 szt. x 50 zł RAZEM -341 300 zł ( trzysta czterdzieści jeden tysięcy trzysta złotych zł) Pod pojęciem bonów towarowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne ( art. 921 z indeksem 15 KC) na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz.U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. Zmianami) Bon musi posiadać zabezpieczenie wykluczające możliwość jego podrobienia. 2. Wykonawca gwarantuje, iż zaoferowane przez niego bony towarowe będą podlegać realizacji w czynnych punktach sprzedaży: 2.1. Będących jego własnością i znajdujących się na terenie Wrocławia oraz gminy Kobierzyce wraz i /lub 3.2.2 Nie będących własnością Wykonawcy, który posiada ważne umowy na realizację w/w bonów towarowych z tymi punktami sprzedaży znajdującymi się na terenie Wrocławia gminy Kobierzyce. 3.3. Punkt sprzedaży rozumiany jest jako jeden czynny obiekt handlowy np.: sklep, super- lub hipermarket. Jeżeli Wykonawca posiada czynne punkty sprzedaży i/lub nie będąc właścicielem punktów sprzedaży ma ważne umowy na realizację bonów towarowych z w/w czynnymi punktami sprzedaży, to: 3.3.1 stoiska handlowe w ramach jednego sklepu lub 3.3.2. stoiska handlowe i /lub sklepy w ramach jednego np. super-lub hipermarketu należy traktować łącznie jako jeden obiekt handlowy. 3.4. Dostawa bonów towarowych będzie podlegać wymianie na towary: m.in.: spożywcze, przemysłowe, odzież, zabawki, art. RTV i AGD. 3.5. Wykonawca musi jednorazowo dostarczyć na własny koszt przedmiot zamówienia do Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, pokój 305, Bud. B do godziny 09.00. 3.6 Zamawiający zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji jakościowych i ilościowych do 7 dni kalendarzowych od ich zgłoszenia. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. 3.7. Termin ważności - rozumiany jako termin, do upływu którego wykonawca zobowiązuje się zrealizować oferowane w niniejszym postępowaniu bony towarowe do pełnej wysokości nominalnej - nie może być krótszy niż do 31grudnia 2008.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 6 800 zł (sześć tysięcy osiemset złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnią warunki szczegółowe 5.5. warunek opisany w pkt. 5.2. Zamawiający uzna za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy papierowych bonów towarowych odpowiadającej przedmiotowi niniejszego postępowania odpowiednio o wartości co najmniej 200 000 zł brutto. Należy podać wartość, przedmiot, datę wykonania zamówienia oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy PZP oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 6.1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.1.3. wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 dostawy o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (zgodnie z warunkami postawionymi w punkcie 5.5. niniejszego SIWZ) załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa(y) zostały wykonane należycie, 6.1.4. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 6.1.5. Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.1, 6.1.2 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego odpowiednio, że: 6.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6.2.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 6.3. Dokumenty, o których mowa w punkcie. 6.2.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w punkcie 6.2.2.powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.5. Ponadto oferta musi zawierać: 6.5.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 do SIWZ, 6.5.2. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik Nr 2 ) 6.5.3. Wypełniony załącznik nr 5 6.6. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 6.7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości. 6.8. Wymienione powyżej dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. TERMIN WAŻNOŚCI BONÓW ( W MIESIĄCACH)- - 20
- 3. LICZBA PLACÓWEK AKCEPTUJĄCYCH BONY TOWAROWE NA TERENIE MIASTA WROCŁAWIA I GMINY KOBIERZYCE - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opłata (o ile dotyczy) 30,00 plus koszty przesyłki Waluta: PLN 1. PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU - ART. 42 UST. 2 PZP 2. GOTÓWKA W KASIE ZAMAWIAJĄCEGO LUB ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO, PRZYCHODNIA ONKOLOGICZNA, BUDYNEK H III PIĘTRO, POK. NR 315.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych w podziale na 5 części na podstawie umów ramowych"
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium w podziale na 3 części na podstawie umów ramowych"
- Organizacja spotkań w 2026 r. przez wydział właściwy ds. rozwoju regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Remont dachów budynków mieszkalnych położonych przy ul. Pusteckiej we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07931 pn.: "Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Zwycięskiej we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





