Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-12
Rzeszów: Zakup aparatu USG
Numer ogłoszenia: 191865 - 2007; data zamieszczenia: 12.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki nr 2, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, fax 017 8664702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatu USG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 1 szt. aparatu USG
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2) Wykonanie przez Wykonawcę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw aparatu USG o wartości minimum 100.000,00zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dostarczyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) Wypełniony formularz cenowy. 3) Wypełnione ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH GRANICZNYCH. 4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - w celu potwierdzenia warunku. 8) Opisy (materiały informacyjne) dot. oferowanego przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego oraz parametry oferowanego aparatu USG. 9) Pełnomocnictwo do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień , jeżeli osobą podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt 1. ppkt. 6 muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy też również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika. Jeżeli Wykonawca jest Spółką Cywilną składa ofertę tak jak podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Nr 2 Sekcja Zamówień Publicznych ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wojewódzki nr 2 Sekretariat Dyrektora ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie
- Budowa budynku warsztatowo-garażowego, (...), rozbiórkę budynku warsztatowo- garażowego z wiatą na działkach nr ew. 13/44, 13/43, 1/10 położonych Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej - etap I
- Malowanie i wymiana wykładziny w I/ZUS Tarnobrzeg ul. Henryka Sienkiewicza 145D
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY WSPL SP ZOZ W GORZOWIE WLKP. ( USG okulistyczne, audiometr impedancyjny, głowica endorektalna, sterylizator plazmowy)
- DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Dostawa aparatów USG
- "Zakup aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Cekcynie"
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Świebodzicach
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.