Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Trzebinia: wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w Szkole Podstawowej Nr 4 w Trzebini. ul. 24 Stycznia 47
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Trzebinia, do kontaktów: Renata Wielonek, Barbara Witkowska, ul. Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6121504, fax 032 6121147, e-mail: urzad@um.trzebinia.pl, www.trzebinia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w Szkole Podstawowej Nr 4 w Trzebini, ul. 24 Stycznia 47. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Trzebini. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: gmina Trzebinia, Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. 24 Stycznia 47. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia: Demontaż instalacji elektrycznych, wykonanie: instalacje elektryczne oświetleniowe, instalacje elektryczne gniazd wtyczkowych, instalacje elektryczne siłowe, instalacje sterowania wentylacją, montaż tablicy rozdzielczej bydynku, głównej oraz tablic lokalnych, montaż złącza kablowego, instalacje uziemienia i połączeń wyrównawczych, instalacja piorunochronna, instalacja radiowęzłowa, instalacja teletechniczna, instalacja sygnalizacji szkolnej, sieć komputerowa w pracowniach informatyki. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.08.2006.
III.1) Wymagane wadium: 5000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Opis warunków udziału w postępowaniu: - wykonanie przez wykonawcę min. 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - udzielenie minimum 36 miesięcy gwarancji, - posiadanie polisy lub innego dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt. III.2 ust. 1, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) Aktualne zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, należy dołączyć uprawnienia do kierowania robotami w specjalności odpowiadającej przedmiotowi przetargu (zgodnie z ustawą Prawo budowlane - Dz.U. Nr 89 z 1994 r. poz. 414 z późn. zmianami) oraz zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 XII 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami); w przypadku gdyby osoba przewidziana przez wykonawcę do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem, należy dołączyć umowę przedwstępną lub oświadczenie gotowości do współpracy, 8) Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - winny być załączone dokumenty - (np. referencje) - dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 9) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium, 10) Polisa lub inny dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 11) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, 3, 4, 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 11 oraz w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.05.2006, cena - 30,50 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2006 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 27.07.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta, pok. 33, II p.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.04.2006.
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych wolnostojących na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody oraz pompowni wody.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





